Tweede Kamerverkiezingen 2021

"Gelukkige slaven zijn de grootste vijanden van de vrijheid."

Marie von Ebner-Eschenbach, Oostenrijks schrijfster, 1830 - 1916.

7czqpztzoiyk84ou591u5y2og7316740.jpg

Er moet en zal gefraudeerd worden want zo is de agenda nu eenmaal, ze zullen de Landslide overwinning van FvD moeten wegpoetsen.  Kaag moet in het zadel worden gehesen. Zie de volgende Tweet en bijbehorende links.

De CEO van het bedrijf Hackdefence dat de stemcomputers controleert is lid van D66.

https://www.ninefornews.nl/verkiezingssoftware-getest-door-bedrijf-van-oud-d66-fractievoorzitter/

Wat voor alternatief heeft Vicky dan? Ik word doodmoe van dat cynisme en nihilisme - Stem Nederland Terug, Stem FvD!

Mike

Precies. Ga stemmen en ontsmet desnoods je handen en zet een mondkap op, maar GA STEMMEN!!!

Mike

Volgens de peiling van https://www.watstemje.nl/watstemje.php staat FvD vooraan! Als de meesten FvD stemmen heeft het absoluut invloed, zelfs met het gesjoemel met de stemmen!

Tr74n3c1jxhxvviy2mwl6qt7vp98wilwd.jpg

Zojuist geplaatst in de Viruswaarheid-topic maar ik zet hem hier ook even neer. Willem Engel over de verkiezingen, luister goed naar wat hij zegt:

Ik wil hierbij oproepen om te gaan stemmen, luister niet naar Burgerfront (Willem zegt hier ook iets over zonder ze bij naam te noemen). Verder wil ik oproepen om die dag een 'brave burger' te zijn. Zet je strijdlust even aan de kant en spring door de hoepels die ze voor jou hebben opgezet. Ontsmet je handen gewoon, draag een mondkapje. Er zullen ongetwijfeld TV-camera's aanwezig zijn bij diverse stemlokalen en het laatste wat we nodig hebben zijn beelden van lui die stampij gaan maken omdat ze zonder mondbedekking willen gaan stemmen. De media zit te wachten op beelden van verhitte discussies bij de stemlokalen. Jouw verzet moet zitten in de stem die je uitbrengt en niet de procedures daar omheen, dat is allemaal afleiding. Sta je voor je principes? Ga dan niet lopen bakkeleien met de mensen daar, maar laat je geluid horen via het uitbrengen van je stem, precies ook wat Willem zegt. Wat voor zin heeft het als je agressie uitstraalt en misschien wel afgevoerd wordt door de politie nog voordat je kunt stemmen? En nogmaals, de media smult van dit soort taferelen om ons te kunnen framen als 'wappies'. Gedraag je netjes, doe die dag wat er van je gevraagd wordt en GA STEMMEN!!!

Mike

maakt het nog uit op wie je stemt voor het eindresultaat, 1e man, 2e man…? Baudet of anders
Als jouw stem naar FvD gaat (en dat lijkt me de enige juiste keuze), dan maakt het niet uit, nee. Ik denk dat Wybren veel voorkeurstemmen gaat krijgen, hij ligt goed bij veel mensen. Mijn stem gaat naar Thierry, want hij is het brein achter alles.

Mike

Misschien een idee om op een willekeurige persoon van Forum te stemmen om eventuele algoritmes te omzeilen. Je weet maar nooit wat de streken van een vos zijn.

De namen Baudet en van Hagra kunnen zomaar vertaald worden in een stem op de partij van de tegenstanders.

Ik vermoed ook dat de geïnstalleerde software niet open-source is.

Dick

Dat weet ik wel zeker. Ook verdacht dat het tellen van de stemmen niet op de locatie zelf is en er dus geen verkiezingsmonitors aanwezig zullen zijn. Willem Engel geeft al aan dat je niet al te veel moet verwachten van verkiezingen of de politiek in het algemeen, het gaat meer om het stemgeluid dan de stemmen zelf. Ik ben het hier helemaal mee eens!

Mike

Ik weet niet of jullie hebben meegekregen van dat telefoongesprek wat iemand voerde met Gemeente Delft over stemfraude. Je mag dus als je bij de telling aanwezig bent geen fotos/opnames maken. Simpelweg je mag niet bewijzen dat er wordt gefraudeerd. Als je niks te verbergen zou hebben dan mocht dit wel, toch.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan