Tweede Kamerverkiezingen 2021

Post NL, vraag jezelf af of ze wel zo onafhankelijk zijn.

Ga je stemmen 17 maart? Koop een eigen stift en maak een foto van je stembiljet met paspoort erbij. Met stift is het in elk geval niet uit te gummen.

Stemmen per post verboden in Frankrijk. Lees hier waarom!

Sinds enkele dagen kunnen de eerste stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen worden uitgebracht. Vanwege corona mogen de 2,4 miljoen 70-plussers dit keer namelijk ook per post hun stem uitbrengen. Het kabinet besloot het briefstemmen mogelijk te maken omdat het RIVM deze groep ‘heeft aangemerkt als risicogroep voor corona’. Demissionair minister Ollongren van Binnenlandse Zaken zei…

https://commonsensetv.nl/stemmen-per-post-verboden-in-frankrijk-lees-hier-waarom/

Doe de snelstemwijzer en je weet binnen 5 seconden waar je staat in het politieke spectrum:

Huh? Je gelooft toch niet dat dit betrouwbaar is mag ik aannemen?

Hun uitleg:
De Snelstemwijzer is een initiatief van een groep collega’s bij een IT-bedrijf met wisselende politieke voorkeuren, van VVD tot D66, van GroenLinks tot SP.

Wij hebben het idee dat de komende verkiezingen eigenlijk over maar één onderwerp gaan: de corona crisis. Bij het invullen van stemwijzers kwamen we allemaal voor het eerst bij andere politieke partijen uit dan waar we normaal op zouden stemmen.

Vandaar dat het ludieke idee ontstond voor een stemwijzer met slechts één vraag die iedereen bezig houdt. Willen we wel of niet terug naar het oude normaal, ...en waar moeten we dan op stemmen?

https://snelstemwijzer.nl/over

Ik zal eens kijken of ik vanavond tijd heb om dit te gebruiken.
Wel vind ik de vraagstelling of we terug naar het oude normaal willen te eenzijdig. Dat is niet het enige waar het om gaat. Bovendien, het oude normaal, willen we dat wel?

Een grap is nooit leuk als je hem moet uitleggen. Nu wordt er veel te serieus op ingegaan en gaat de humor verloren.

Mike

Die stemwijzer is helemaal niet humoristisch. Maar oké, alleen om die reden al is het juist humor. Je hebt het nu over je eigen bericht begrijp ik. Dacht toch echt dat je deze toko serieus adviseerde om te doen eigenlijk. Vandaar mijn verbazing.

Als FvD 17 maart als grootste winnaar uit de bus komt, hoe cool is het dan dat wij tegen al die mensen die ons steeds verplicht willen stellen om mondkapjes te dragen en 1,5 meter afstand moeten houden te zeggen: he joh, waarom draag je een mondkapje? waarom hou je 1.5 meter afstand?

Maar ste he, dat FvD echt de winnaar word en de linkse partij kartels exit zijn, zou er dan een rel kunnen gaan ontstaan bij die corona gelovers? Gaan die zich tegen ons keren en in opstand komen? Als dat gebeurd is het natuurlijk gericht op basis van hun geloof. Ze zullen woedend worden en mogelijk tot inkeer als ze gaan beseffen dat ze genept zijn...

Ze zullen woedend worden en mogelijk tot inkeer als ze gaan beseffen dat ze genept zijn…

March Madness, is het eerste wat me te binnen schoot toen ik dit las😅

Ja, dat zou zomaar kunnen. Nog even geduld en dan gaan we zien waar het schip strand!

Zullen de braven ineens in opstand komen als de FVD stras een einde maakt aan de flauwekul?

Geen idee Gerard. Maar ergens heb ik wel dat idee. Of ze zijn verdwaasd dat de Corona ineens over is als FVD echt als winnaar uit de bus komt.
Je zou zeggen dat ze dan toch wel gaan beseffen dat ze in de maling zijn genomen. Wat gebeurd er als men beseft dat ze al die tijd in de making zijn genomen? En beseffen dat ze zelf dus hebben mee gedaan door andere mensen te bevelen hun regels te volgen?

Angst zet het brein in de vecht-vlucht toetstand, nuchterheid is dan even onderdrukt. Verdwijnt het schijnbare gevaar, dan is het snel weer vergeten. Of er dan nog vergeleken wordt? Geen idee, de meeste mensen verkeerden voor de cojona-toestand al in een hypnotische illusie.

Vestig niet teveel de hoop op een glansrijke FvD-overwinning, dan raak je ook niet teleurgesteld. Er zal sowieso worden gesteggeld. Misschien wordt net als in Amerika het tellen wel stilgelegd, dan weet je dat het een 'landslide' was. Desondanks kunnen ze toch de macht grijpen, zoals in Amerika ook is gebeurd. De kwestie is telkens weer waar We The People ze mee weg laten komen, als we ze ons ook onze stem laten ontfutselen is dat de volgende harde les die we zullen moeten leren...

Mike

Kreeg net ook al te horen dat het niet gaat gebeuren dat FvD deze verkiezingen als grootste uit de bus gaat komen. Maar in 2019 is het ook gelukt. Ja, ze zullen er alles aan doen om te voorkomen dat ze de macht verliezen.  Als er ook maar enige problemen zijn met de stemmen of met tellen dan is het idd zo dat we al wantrouwend moeten zijn. Toch hoop ik dat het gaat zoals in 2019.  Het moet toch een keer gaan gebeuren?

Angst zet het brein in de vecht-vlucht toetstand, nuchterheid is dan even onderdrukt. Verdwijnt het schijnbare gevaar, dan is het snel weer vergeten. Of er dan nog vergeleken wordt? Geen idee, de meeste mensen verkeerden voor de cojona-toestand al in een hypnotische illusie.

Ja klopt dat ze voor de corona al in hypnose waren. Wie weet gaan velen dat beseffen als ze merken dat ze in de maling zijn genomen met Corona.

Ta412lqzua7krpu5u4pw8cmff12ml0a9l.jpg

Vanaf ± 58:00 legt Willem uit hoe er in NL gefraudeerd kan/gaat worden met de verkiezingen in Nederland:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan