Tweede Kamerverkiezingen 2021

Ik overweeg serieus om op Willem Engel te stemmen de 17e.
Jarenlang niet gestemd tot Baudet in het vizier kwam vier jaar geleden.
Toen Baudet gestemd; ook met de 1e kamer verkiezingen.
Nu ik zie dat FvD behoorlijk wat aanhang heeft gekregen sta ik opnieuw voor een keuze.
Het is meer dan noodzakelijk dat zoveel mogelijke kritische denkers in de kamer terecht komen.
Engel is als beta meer dan noodzakelijk voor kritische vragen naast zijn visie op een andere type samenleving.

Engel is zeker waardevol. Alleen met alle kennis die nu beschikbaar is, waarom zou je niet op safe gaan en FVD kiezen? Als meerdere mensen overstappen van Baudet naar Willem is de kans groot dat FVD het niet haalt. Even afgezien van de fraude die ze zullen gebruiken. Het kan natuurlijk ook nog dat wanneer FVD de fraude doorstaat net als Trump in 2016 Willem Engel zich voegt bij FVD. Wie weet is dat een mogelijkheid. Persoonlijk hoop ik nog steeds op een grote overwinning zoals Trump dat ook gelukt is.

Binc, de mnensen die stemmen op Engel zijn een kleine groep.
FvD gaat hier echt niet onder lijden.
Ik heb ondertussen besloten echt wel op Engel te stemmen.
De man die al sinds een jaar bezig is de waarheid boven tafel te krijgen naast de aller gewenste nieuwe menselijke werkelijkheid.

FvD gaat niet voor een nieuw inzicht zoals Engel.
FvD gaat vooral om terug naar normaal maar dat moeten we ook niet willen.
Terug naar normaal is voor mij geen optie, teug naar een menselijk normaal wél.
Er is namelijk van alles mis met onze zogenaamde normale maatschappij.
Daar ondervond ik al sinds tijden hinder van.
Het is dubbel maar we moeten echt Build Back Better niet zoals WEF voorstaat maar een menselijke maatschappij waarin het collectief EN het individu de staat van dienst uitmaakt in een gezonde samenleving die deze waarden onderkent.

Stem zoals je hart je ingeeft. Als Engel die persoon voor jou is, stem op Engel. Is Baudet dit voor jou, stem op Baudet. Als je stem maar niet gaat naar Rutte, Kaag, Hoekstra of die andere 'swamp rats'.

Overigens denk ik dat Baudet je nog wel eens zou kunnen verbazen, Anna. Strikte naleving van onze grondwet levert nl. wel degelijk een nieuw en beter normaal op. Maar bedenk dat dit een oorlog is waarbij er veldslagen geleverd moeten worden, we kunnen die nieuwe werkelijkheid niet meteen realiseren zonder dat de verantwoordelijkheden voor de oude realiteit worden ontmaskerd, gearresteerd en berecht.

Baudets strijd gaat niet over een terugkeer naar het oude normaal, want in het oude normaal zaten dezelfde vijanden van de democratie en vrijheid als waar we nu mee te maken hebben. Net als Binc zie ik op termijn Baudet en Engel zij aan zij ten strijde trekken tegen een gezamenlijke vijand.

Mike

Ik denk ook dat FVD helemaal niet naar het oude normaal wil. Voir de Corona stonden ze al voor verandering van Nederland. Idd denk ik dat Willem Engel en Forum heel goed samen verandering kunnen creëren.
Als jij op Willem wil stemmen moet je dat doen. Persoonlijk denk ik dat we moeten stemmen wat goed is voor Nederland op dit moment en wat verandering geeft. Kijkend naar de aanhang die FVD heeft gezien de opkomsten tijdens de campagnes is Nederland sowieso klaar met links. Vermoedelijk is er al wel een plan dat FVD en Willem Engel in de toekomst samen verandering kunnen bewerkstelligen. Het zou mij niet verbazen.
Uiteindeljk blijft het natuurlijk jou stem en jou beslissing.

De Nederlandse media beweert dat links het slechter doet dan ooit. Los van dit ware feit vraag ik me af of dit een tactiek is om ons naar een 'middenpartij' als D666 te bewegen? Sieg Heil Kaag moet en zal in het pluche gehesen worden.

Mike

Los van dit ware feit vraag ik me af of dit een tactiek is om ons naar een ‘middenpartij’ als D666 te bewegen? Sieg Heil Kaag moet en zal in het pluche gehesen worden.

Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben hoor, dat denk ik ook.

Grappig... Ik bekijk op Marktplaats een boek van Thierry Baudet en ik krijg daarbij een advertentie te zien van D66 Kaag. Blijkbaar krijg je deze te zien als je juist interesse hebt in de andere partij om je over te halen. Zal ik erop klikken? Dan zijn ze zo over hun budget heen. ;)

De site is weer online!

Tezweq0srdwfrp2bpw2mgy7uavnfyruze.jpg

Die 108 begreep ik niet helemaal die kefirkev plaatste. Maar zie nu onderaan de site dat dit zetels zijn. En dat er voorlopig maar 1 coalitie mogelijk is. Namelijk alleen FvD! 🙏

Klopt, het ene getal zijn zetels en het andere zijn stemmen.

Ik kan deze peiling nauwelijks geloven, dit is echt veel!

Klopt, het ene getal zijn zetels en het andere zijn stemmen.

Ik kan deze peiling nauwelijks geloven, dit is echt veel!

Ja, ik zag het later idd. Deze peiling is idd onvoorstelbaar. Anderzijds, er gaan tijdens verkiezingen wel meerdere peilingen rond met wisselende resultaten. Of deze peiling waarheid is? Geen idee. Ik probeerde om 2 keer te stemmen maar dat werd in elk geval niet geaccepteerd. De vraag is natuurlijk of degenen die het ingevuld hebben ook echt gestemd hebben of dat het grapjassen zijn die de boel in de maling nemen. Desondanks, ik vind het wel genieten op mijn beeldscherm zo met dit beeld. Rekening houdende met dat de resultaten anders uit kunnen pakken natuurlijk met alles wat ze nog uit de kast moeten halen. Toch wil ik blijven geloven in een overwinning voor FvD!

Vorig week heeft zich er iets vreemds voorgedaan. Nieuwsuur is zo kritisch geweest als nog nooit eerder heeft plaatsgevonden op de NPO. Het establishment werd echt gesloopt. Alle partijen werden heel hard aangepakt.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nos.nl/l/2371879&ved=2ahUKEwiRyLPU87PvAhWYNewKHZvMAvEQFjAGegQIEhAC&usg=AOvVaw0OwLx_YSE-QLbug8V1_1wc

Dat Nieuwsuur nu ineens ktitiek uit op Rutte is omdat de gedoodverfde opvolger al klaarataat: Sigrid Kaag. En net als Joe Biden kan zij alleen maar ‘winnen’ door bedrog. Ze kunnen heel NL wel volplempen met D66-abri’s (war komt trouwens al dat geld vandaan?), maar ze heeft nul uitstraling en sympathie. Heb je die zielloze ogen al eens gezien van Kaag op die posters? Als dat geen reptiliaan is…

Dat waren ook mijn eerste gedachten. Maar juist Kaag wordt heel hard aangepakt.

https://www.gids.tv/tv-gids/uitzending-gemist/nieuwsuur/4617407

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/13859/artikel/2372009-kaag-ik-wilde-steunprogramma-syrische-opstandelingen-eerder-stoppen

Weer iemand waarom alle establishment politici zo hard worden aangepakt door de NPO? Dit is toch juist nadelig voor ze.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan