Tweede Kamerverkiezingen 2021

Zojuist ook gestemd via socialpeiling.nl. FvD nog altijd ruim aan kop. Ook ik wil blijven geloven in een monsterzege voor FvD. De vergelijking met Trump en Brexit in 2016 gaat mogelijk ook hier op. Als we massaal gaan stemmen op FvD wordt het nl. wel heel lastig om te frauderen!

Bovendien heeft dit internationale consequenties voor de complete C19/Build Back Better-agenda. Als FvD Nederland opengooit en een eind maakt aan de klimaatnonsens, als de grondwet in ere wordt hersteld en de rechterlijke macht wordt aangepakt (toeval dat Hiddema ineens weer in beeld is?), dan zal dit een voorbeeldfunctie hebben voor alle Europese landen.

Geen wonder dat ze zo in paniek zijn en op alle mogelijke manieren FvD proberen te framen en dwarsbomen in het land. Het heeft echter allemaal een averechts effect. Dit is exact hetzelfde als wat Trump deed: hij was de bliksemafleider en ving alle klappen op.

Vallen ze Van Haga aan? Nee, ondertussen deelt Van Haga ongehinderd dodelijke klappen uit in de kamer naar die leugenachtige Hugo en neemt zijn populariteit met de dag toe. Hij kan dan ook rekenen op talloze voorkeurstemnen. Je wil niet weten hoeveel mensen mij hebben verteld te zullen stemmen op Van Haga, Thierry wordt gezien als een beetje een korpsbal.  Maar dat is nu juist het briljante aan het spel dat Baudet en Van Haga spelen en er is niets wat de Deep State hier nu nog aan kan doen!

Daarom gaat mijn stem juist naar Thierry. Hij is het brein achter dit meesterlijke schaakspel. Bovendien wil ik iets goedmaken. In de vorige verkiezing ging mijn stem weliswaar naar FvD, maar ik had meer vertrouwen in Hiddena dan in Thierry, net zoals mensen nu in grote mate opnieuw de nr. 2 meer zien zitten. Je ziet dus dat Thierry hetzelfde spel opnieuw speelt. Alle pijlen zijn op Baudet gericht, terwijl Van Haga doelpunt na doelpunt scoort in de kamer. Hiddema heeft mij teleurgesteld en dat wil ik rechtzetten. Tegelijkertijd zegt iets in mij dat de teleurstelling rondom Hiddema ook onderdeel van het plan is geweest, de Deep State moet geloven dat ze niets te vrezen hebben van deze oude man en zijn tijd komt nog wel als Minister van Justitie.

Dit is irregular warfare, zoals Q dit beschrijft. Ik ga ook morgen stemmen, op de 17e (Q Day). Ik heb begrepen dat i.v.m. 'cojona' de potloden meegenomen mogen worden. Dat wordt mijn tastbare herinnering aan wat hopelijk een historische dag gaat worden, niet alleen in NL maar wereldwijd. Begint March Madness hier en is dit The Shot Heard Around The World?

En is het interview dat Hiddema gaf aan die sneuneus van Jinek over 'spielerei' en 'racistische drek' ook een meesterzet geweest? Ogenschijnlijk lijkt de Hiddemeister mee te zijn gegaan in het narratief van Baudet als 'racist'. Ik heb afgelopen zondag die 'hit job' gezien. Maar is het niet Jinek die hier in de val is gelokt omdat de mediatactieken veel te voorspelbaar en eendimensionaal zijn en Baudet ze intellectueel op alle fronten te slim af is? Irregular warfare.

Er is nog meer aan de hand in dit kleine land. Nergens anders ter wereld hebben we aanvullende troepen in de vorm van Jensen via de media (toeval dat juist nu Baudet te gast is bij Jensen?) en Viruswaarheid. Baudet mag bij Jensen vertellen dat hij het in het begin ook fout had ingeschat. Ik had vorig jaar al door dat dit een 1-2'tje was tussen Baudet en Jensen: de voltallige politiek, incl. FvD, moest teleurstellen, zodat Jensen een jaar lang de waarheid kon vertellen. Nu is Baudet zogenaamd bijgedraaid en vertegenwoordigt hij het voortschrijdende inzicht dat menige FvD-stemmer een jaar later heeft gekregen. Sometimes you can't tell people, you must show them.

En dan zijn er nog de rechtszaken van Viruswaarheid. Het rechtssysteem moest worden ontmaskerd voor de corrupte bende die het is. VW wisten dat ze kansloos waren, er moest een andere winst worden behaald en ook dit heeft bijgedragen aan voortschrijdend inzicht. Sometimes you can't tell people, you must show them.

Ogenschijnlijk opereren FvD, Jensen en VW onafhankelijk van elkaar, maar wat nou als dit een GECOORDINEERDE AANVAL is VANAF MEERDERE FLANKEN? Je ziet nu al Baudet en Jensen de rijen sluiten en ondanks dat ze zeiden geen politieke ambities te hebben zijn Willem Engel en Morry Krispijn nu ook actief in de politiek. Sluiten zij zich straks aan bij FvD? Het zal voor het grote publiek er uitzien als een organische en logische ontwikkeling, want het is nu al duidelijk dat Lijst 30 geen schijn van kans heeft. Irregular warfare.

Daarom mensen, ga morgen stemmen. Doe niet moeilijk en draag je slavenmasker en ontsmet je handen. Binnen 5 minuten sta je weer buiten en je mag het potlood nog meenemen ook als souvenir! Jouw strijd is niet met de mensen die het beleid uitvoeren, maar met diegenen die het beleid uitzetten, #StemZeWeg.

Mike

Waarom de NPO ineens kritisch is op establishmentpolitiek? In 1 woord: PANIC! Ze zien de bui al hangen. FvD gaat ze saneren en definitief ontmaskeren als de spreekbuis van het establishment. Ze proberen zichzelf 'plausible deniability' te geven door nu op de valreep ineens echte journalistiek uit te oefenen. Too little too late, de ijsberg komt nu op de Titanic af.

Overigens hoorde ik gisteren in de auto ook nog een uiterst kritisch geluid via Radio 1:

https://www.nporadio1.nl/de-nieuws-bv/onderwerpen/73825-2021-03-15-druktemaker-ellen-deckwitz-beruttelen

Mike

Ik ben het helemaal eens met Mike zijn uitleg. De opkomst van Nederland tijdens de campagne van Forum was fantastisch! Of die peiling nu wel of niet klopt, alleen daaraan al is te zien hoe het overgrote deel van Nederland inmiddels over de Corona denkt! Genoeg is genoeg. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar persoonlijk ervaar ik al weken lang op te zijn van de zenuwen ivm de verkiezingen vanwege alle spelletjes die gebruikt worden door de zittende criminelen.

Ook ik hoor mensen die veelal op van Haga willen stemmen. Allemaal goed! Het lijkt erop dat links de bui voelt hangen. De partij voor ouderen en PvdA pleiten nu alsnog om de briefstemmen die fout waren mee te laten tellen.

Het lijkt erop dat briefstemmen alsnog geteld gaan worden.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1366766474/minister-ollongren-past-procedure-tellen-briefstemmen-aan-na-problemen?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf

Goed nieuws voor Henk natuurlijk en vele andere gedupeerden, maar is dit een wanhopige poging om via briefstemmen een voor [HEN] gewenste uitslag te creeren?

Mike

Ja precies! Zo dacht ik ook.
Maar is het ook mogelijk dat ze willekeur toepassen en stemmen eruit pikken waarvan duidelijk is dat deze van ouderen zijn? Bv de stemmen waarvan mensen in een verzorgingshuis hun stem hebben uitgebracht mee te tellen? En stemmen uit het buitenland of buiten verzorging huis alsnog verwerpen omdat deze mogelijk niet van ouderen zijn? Ik weet het ook niet. Maar vaag is het wel wanneer een regel ineens aangepast word.

Willem Engel wil dat de verkiezing stop gezet word. Moeten we hier nu blij mee zijn?

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210315_40460132?fbclid=iwar1lsfkrkpc4tdduz0ckw9ird0t7i7ki9gmvzdwaozgqaehwin7ujqinmbo&utm_source=m.facebook.com&utm_medium=referral&utm_content=

Pure tactiek, bedoeld om al het gesaboteer en gesjoemel onder de aandacht te brengen. Vanmiddag om 16 u persco!

Mike

Ik ga morgen natuurlijk Baudet stemmen. Hier in de bushalte in mijn buurt hangt een poster van Baudet. Beter kan het niet!

Mike, weer goede uiteenzetting. Dank hiervoor.

Dorothé

Ik begin weer onder de steen vandaan te kruipen waar ik de afgelopen tijd heb gezeten! Zie ook de Meyers-Briggs topic voor wat overpeinzingen waar ik me de afgelopen tijd mee bezig heb gehouden. Bedenk dat een INTP alles ziet als een puzzel die moet worden opgelost. Ik heb mijn eigen puzzel nog niet opgelost.

Mike

Ik heb het gezien.

Deze keer heb ik niet meegedaan met die test. Ik weet ondertussen wie ik ben en dat komt met alle mogelijk testen toch steeds overeen.

Laatst een mooie test gedaan via het UWV:

Kernkwaliteiten:

ACCURAAT

Zorgvuldig, secuur en punctueel.

Toelichting: Je bent zorgvuldig, secuur en punctueel. Je bent goed in dingen die om een precieze en nauwgezette aanpak vragen. Je houdt ervan om je werk stipt en foutloos af te leveren. Het maken van een planning of het nakijken van een werkstuk zijn dingen waar jij goed in bent. Je levert je werk graag op tijd, goed verzorgd en zonder spel- en rekenfouten af. Je werkt planmatig en geordend, je houdt je agenda nauwkeurig bij en je hebt een voorliefde voor schema's, modellen, planningen en getallen. Bij het sporten werk je bijvoorbeeld graag met trainingsschema’s, een hartslagmeter of een trainingslogboek. Je cd’s zet je het liefst op alfabetische volgorde in de kast. Vaak geven accurate mensen aan dat ze enigszins perfectionistisch zijn. Ze willen kwaliteit leveren, zijn zorgvuldig in het uitvoeren van activiteiten en zorgen ervoor dat dingen goed geregeld zijn. Het zijn mensen die tijdens colleges vaak veel aantekeningen maken. Op financieel gebied houden ze van discipline. Ze betalen hun rekeningen op tijd en bij een project zullen ze zelden het budget overschrijden. Accurate mensen hebben vaak een voorliefde voor kunst waarin veel aandacht is besteed aan details. Ze houden van perfect werkende apparatuur en goed onderhouden materiaal.

BEHOEDZAAM

Bezonnen, bedachtzaam, voorzichtig en oppassend.

Toelichting: Je bent bezonnen, bedachtzaam, voorzichtig en oppassend. Je houdt ervan om zeker van je zaak te zijn voordat je iets onderneemt en je bent goed in activiteiten die een behoedzame aanpak vergen. Jij bent iemand die dingen zorgvuldig, voorzichtig en beheerst aanpakt. Je neemt dan ook de tijd om na te denken voordat je een beslissing neemt. Je overweegt van tevoren welke verschillende scenario’s er mogelijk zijn, zet alle voor- en nadelen op een rij en je wilt het liefst eerst de mening van een ander horen. Je vindt het belangrijk dat je je werk goed doet en dat mensen op je kunnen bouwen. Je bent ordelijk en gedisciplineerd en vaak vind je het prettig om zelfstandig te werken. Behoedzame mensen houden van activiteiten waarbij ze de risico's kunnen beperken door een goede voorbereiding: plannen, het doen van vooronderzoek en uitvoeren van controlewerkzaamheden. Ze zijn vaak goed in strategische activiteiten, zoals voorbereiden van langetermijnprojecten.

CONTEMPLATIEF

Filosofisch, spiritueel, meditatief en diepzinnig.

Toelichting: Je bent filosofisch, spiritueel en meditatief ingesteld. Je bent iemand die diep over dingen nadenkt, je houdt ervan om te filosoferen en je kunt je goed verplaatsen in verschillende levensbeschouwelijke standpunten. Je beschikt over een levendig voorstellingsvermogen en bent in staat om op een originele manier naar de wereld te kijken. Je bent iemand die diep over dingen nadenkt en je hebt ideeën over de zin en de oorsprong van het leven. Je bent een geestkrachtig persoon, je bent geïnteresseerd in de wereld die achter de direct zichtbare feiten ligt en je verdiept je in de relatie tussen lichaam en geest en het universum. Je bent graag alleen om dingen te kunnen overdenken, maar je vindt het ook fijn om in goed gezelschap van gedachten te wisselen over ideeën en abstracte thema’s. Contemplatieve mensen houden van activiteiten die tot nadenken en reflectie stemmen of die inspireren: lezingen, bijvoorbeeld TED talks, reizen of het lezen van filosofische boeken. Sommigen houden van wandelen, om hun gedachten te kunnen laten gaan, of juist om te ervaren. Er zijn contemplatieve mensen die zich actief bezighouden met kerk en religie, anderen doen aan yoga en meditatie. Weer anderen houden van fantasy of esoterie.

VISIONAIR

Visionair en toekomstgericht.

Toelichting: Je bent visionair en toekomstgericht. Je houdt ervan om vooruit te kijken en je hebt veel ideeën over de toekomst. Je vindt het inspirerend om te bedenken hoe de wereld er over een aantal jaren uit zou kunnen zien. Je beschikt over het vermogen om een visie te ontwikkelen. Jij houdt ervan om langetermijnplannen te maken en te fantaseren over de ongekende mogelijkheden die de toekomst biedt. Je kijkt voortdurend vooruit, waarbij je gefascineerd bent door nieuwe kansen, nieuwe projecten, nieuwe plannen, kortom door alles wat er mogelijk is. Je hebt oorspronkelijke ideeën en je kunt goed dingen visualiseren. Visionaire mensen hebben allang nagedacht over wat ze volgend jaar willen gaan doen en hebben ook volop ideeën voor de jaren daarna. Ze zijn sterk geïnteresseerd in nieuwe mogelijkheden, nieuwe vindingen, nieuwe snufjes en nieuwe ontwikkelingen.

BETROUWBAAR

Betrouwbaar, plichtsgetrouw en verantwoordelijk.

Toelichting: Je bent betrouwbaar en plichtsgetrouw en je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent iemand die zijn afspraken nakomt, je doet wat je hebt toegezegd en je bent goed in het dragen van verantwoordelijkheid. Je vindt het belangrijk om integer te handelen en je gaat zorgvuldig om met de belangen van een ander. Omdat je oprecht en eerlijk bent en je aan je woord houdt, zul je het vertrouwen dat iemand in je heeft gesteld, niet snel schaden. Je bent behulpzaam en meelevend en geheimen en privacygevoelige informatie zijn bij jou in goede handen. Omdat mensen dit van jou weten, vervul je vaak een vertrouwensfunctie en doet men graag een beroep op jou als steun en toeverlaat. Daarbij ben je emotioneel gezien een evenwichtig persoon die niet snel somber of humeurig is. Door hun houding spelen betrouwbare mensen vaak een belangrijke rol binnen een gemeenschap, een vriendenkring, de familie, clubs, teams en verenigingen. Het zijn de mensen die bestuursfuncties op zich nemen en die vaak worden gevraagd om activiteiten te organiseren. Anderen kunnen erop rekenen dat je een taak die je op je hebt genomen, naar behoren zult uitvoeren.

Klopt dus helemaal. Ik moest dan mijn valkuilen gaan bestemmen. De grootste is dat ik dus niet flexibel ben.

Tja, wat daarmee te gaan doen. Ik vind mijn kernkwaliteiten eigenlijk heel erg mooi.

Dorothé

@Mike, ja, dat klopt, hoort daar meer thuis.

Het is zo gekomen omdat ik reageerde op jouw opmerking boven die van mij. Sorry, ik had dit gehele verhaal hier niet moeten neerzetten.

Dorothé

Hoe je voor de gek wordt gehouden door sommige klimaatplannen van politieke partijen.

&t=2s

@Mike, dank voor de heldere uiteenzetting betreft de verkiezingen! Thierry schaakt ook graag zei hij gister bij Jensen(hint?)
Het gaan spannende dagen/weken worden, dat voel ik gewoon. Ook mensen die niet zo veel hiermee bezig zijn die zeggen: er hangt iets in de lucht.
Hopelijk gaan we met dit landje geschiedenis schrijven!
Heel veel mensen die ik ken gaan FvD stemmen, daar zitten zelfs Marokkanen bij?!

Via de pagina van Viruswaarheid.

Goedemorgen heer / mevrouw,
Bijgaand zend ik u een aantal foto's van het verwijderen van de campagne borden van de FVD door gemeentewerkers in de
❗❗❗️VERKIEZINGSFRAUDE❗❗❗
Gemeente Zwijndrecht.
Mijn vrouw en ik hebben dit ook gezien bij hoofdweg Alexandrium te Rotterdam ,Meer als 47 Borden van thierrybaudet en WYBREN van haga door gemeente verwijderd .Er staan daar gigantische veel camera,s dus als @fvd de camera beelden opvraagt weet je alles . Heb gisteren met een agent gepraat hierover en die beaamde dat dit ook hoort onder de noemer FRAUDE !
Het is triest te zien dat onze vrijheid van meningsuiting zelfs door Gemeenten wordt geboycot. Toevallig was ik onderweg vanmorgen en zagen we dit gebeuren. Ik ben uit de auto gestapt en heb hier heel bewust foto's van genomen. Ik vind dit echt schandalig dat er mee wordt gewerkt aan dit soort activiteiten.
Ik hoop dat u wat met deze beelden kunt.
Met vriendelijke groeten, (naam bekend in het originele bericht)).

T8i3i5apwum8xj38u8odsowdg3tp7vvgk.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan