Tweede Kamerverkiezingen 2021

@Sampjes

Vrijheid is iets universeels dat daadwerkelijk diverse groepen bindt.
In tegenstelling reguliere politiek die alleen maar verdeel en heers is.

Hoeveel stemmen zijn er al verscheurd? En volgt er een aangifte?

?s=20

Ook hier hetzelfde nieuws

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/03/onpartijdig-stembureaulid-dreigt-pvv-en-fvd-stemmen-te-lozen-we-verscheuren-je-stembiljet-kusjes/

Dorothé

Ja, wie had dat nu gedacht. Uiteraard een vrouw!
Ze mag gearresteerd worden wat mij betreft.

Iets anders wat mij te binnen schoot.
Zaterdag is die wereldwijde demonstratie. In Nederland in Amsterdam. Als blijkt dat Forum wint dan kan dat zomaar een mega vette party worden zonder agenten mondkapjes en alle andere Corona regels. Wel heeft ipsos al aangekondigd dat de uitslag langer op zich kan laten wachten dan woensdag.
Geen fijne wetenschap omdat het met dit bericht erop lijkt dat ze gaan sjoemelen met de stemmen.

Er verandert voorlopig nog helemaal niets, maak je geen illusies. Het is NL nu eenmaal zo dat er eerst een regering moet worden gevormd. En met zoveel splinterpartijen zou het zo maar kunnen dat dat helemaal niet lukt. De laatste kabinetsformatie heeft ook maanden geduurd. Als ze er niet uitkomen, uiteindelijk weer nieuwe verkiezingen met opnieuw een lange formatieronde.

Ik ben naar Delft gegaan, voor de vrijheids karavaan van FvD! Jammer van het weer, ik denk dat het dan nog voller had gestaan! Maar alsnog wel veel mensen, fijne sfeer. Ik heb nog meer sympathie voor Thierry, ik ga voor het eerst in mijn leven vol overtuiging en trots stemmen op een politieke partij, bij alle andere verkiezingen heb ik dit gevoel nooit gehad.

Hij is de is een beetje de Trump van Nederland. Verder haal je de woorden uit mijn mond: ik ga voor het eerst op een partij stemmen waar ik achter sta!

Tapfnv9hmznw5s8obf3auqynlxahqd9y4.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan