vaccinaties

Quote:
Zo lang er overigens geen definitie wordt gegeven van wat een 'diepe' of 'oppervlakkige' ademhaling is, zijn dit soort posts zinloos.

Dat kun je ook zeggen over H2O2. Het wordt hier erg gepromoot, omdat het zuurstof zou toevoegen aan het lichaam. Maar hoe dat precies gaat heeft nog nooit iemand uitgelegd.

Hoe voegt het zuurstof toe en aan wat en waar? Iedere keer als ik die vraag stel blijft het uit de H2O2 hoek erg stil.

H2O2 is geen 'vrije radicaal' maar een elektrondonor. Het is een compleet zuurstofmolecuul dat beschadigde zuurstofmoleculen, die een elektron missen, voorziet van het ontbrekende elektron en weer compleet maakt.

Mike

@edwin: ik begrijp ook niet hoe de lucht die je in ademt je lichaam van zuurstof voorziet. Heb jij daar enig idee over?

Zoals Mike het zegt, staat H2O2 1 zuurstofmolecuul af aan beschadigde zuurstofmoleculen en de rest vervalt in H2O wat gewoon water is.

Vrysuyver,

Quote:
@edwin: ik begrijp ook niet hoe de lucht die je in ademt je lichaam van zuurstof voorziet. Heb jij daar enig idee over?

Dat proces heet gaswisseling: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaswisseling

Quote:
Zoals Mike het zegt, staat H2O2 1 zuurstofmolecuul af aan beschadigde zuurstofmoleculen en de rest vervalt in H2O wat gewoon water is.

Hier reageer ik later op in het H2O2 topic als ik daar meer tijd voor heb.

Nog meer bangmakerij! http://www.npo.nl/de-kennis-van-nu/21-01-2015/VPWON_1236016

Een vrouw die een zielig vleermuisje oppakte en gebeten werd. Veearts zei, je moet naar de dokter, maar ze zei, nee hoor, we gaan naar de camping, het is maar een klein wondje.

Iemand van het ministerie belde (!), en zei ook dat ze naar de dokter moest. De vleermuis werd getest. De volgende dag werd die vrouw weer gebeld en ze zeiden, de vleermuis is hondsdol.

Zij dacht, hou toch op met zeuren, ik zit rustig op de camping.

Ze moest naar de dokter en direct, voor vier uur ingeent worden. Het moest echt VOOR VIER UUR.

De dokter zei, ik moet je er op voorbereiden, dit wordt HEEL ERG PIJNLIJK. Intraveneus, een hele stroperige vloeistof. Op dag 3, 5, 7, 10, 14 weer een inenting.

Ministerie weer aan de lijn op een gegeven moment. "Mevrouw als we dit niet allemaal gedaan hadden was u een gruwelijke dood gestorven."

Moraal van het verhaal: we moeten erg bang worden van hondsdolheid en ons direct in de armen storten van de artsen natuurlijk alleen al uit voorzorg, maar ook bij de nazorg, want kennelijk redden we het anders echt zowiezo niet.

Weet je wat ik mij nog afvroeg: stel je kind heeft vanwege onwetendheid van de ouders in zijn beginjaren van 0 tot 4 jr. alle vaccinaties gehad maar dan worden die ouders 'wakker' en besluiten dat hun kind geen ene vaccin meer krijgt geïnjecteerd. Is het immuun systeem van dit kind nog wel sterk genoeg als hij alsnog later een kinderziekte krijgt zoals mazelen ofzo? Vraag mij af of hij hier dan nog tegen kan 'vechten'?

http://www.ninefornews.nl/wetenschappers-griepprik-verdubbelt-risico-op-griepbesmetting/

Quote:
Mensen die nog niet eerder zijn gevaccineerd bleken de beste bescherming te hebben. “We hebben hier geen goede verklaring voor,” zei dr. Michael Gardam, directeur van het University Health Network in Toronto.

For real? Ze verminderen eerst de weerstand met allerlei stoffen en vervolgens kunnen ze niet verklaren waarom de gevaccineerden minder goed beschermd zijn dan de niet-gevaccineerden.

Misschien dat we maar eens heel wat studiegeld terug moeten vragen aan al die 'genezers' en 'wetenschappers'.

'

Al die jaren studie en dit is wat ze leren:

Ziekte is stom toeval en botte pech, veroorzaakt door een gebrek aan medicatie.

Mike

Maar als je 1-op-1 met dhr. Gardam aan de bar een biertje drinkt vertelt ie je allicht iets heel anders...

@ Thimerosal al dan niet:

Dr. Russell Blaylock had al voorspeld dat het verwijderen of verminderen van kwik in vaccins nauwelijks verschil zou maken (qua, met name, autisme). 't Lijkt er op dat ie gelijk had.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan