@ Sampjes, Bij welke hom.p arts ben jij nu met je kind? N.a.v. jouw bericht heb ik gezocht naar een arts in Noord.Holl. en gevonden Mevr. Alberts te Hilversum. Een hoop werk om al die websites te bekijken. Zij vertelt als enige dat Hanemann korreltjes maakt en ook hoef ik niet perse naar haar toe, tenslotte weet ik om welk vaccin het gaat. DTP/BMR = difterie,tetanus en polio. en bof, mazelen, rode hond.
Misschien toevallig maar gisteren (donderdag) was ik de hele dag bij kleinkind en ze is pas verkouden geweest en NU WEER. Ze viel gisteren van de trap en ik zei je moet ook rustig lopen en ze zei ik liep ook rustig. Met sokjes op een gestoffeerde trap. Ze zegt ik glee er af. Trap draait ook 2 keer en juist naar beneden moet je goed het brede stuk van de trap gebruiken.
Ik heb natuurijk geen enkel bewijs maar het zou me niet verbazen als vaccinatie op de een of andere manier verband houdt met dit vallen. (in haar hoofd bv)
Ze kon vanmorgen gelukkig wel weer naar school met een kussentje mee voor haar rug.
Ik ben erg blij dat mijn dochter het goed vindt dat we gaan ontstoren.