vaccinaties

pas vertelde iemand mij dat ontstoren bij een homeopaat niet voldoende is en meer resultaat haalt bij een biofotonentherapeut.

Dat heb ik eerder gehoord. Mijn kids zijn met 1 verdunning ontstoort. Terwijl in bovenstaand artikel Tinus Smits nog even voorbij komt en hij ontstoorde op 4 lagen. Dus het is ook zaak om de homeopaat scherp te houden.

Bij mijn zoontje hielp ontstoren ook niet helaas.
Hij loopt nu bij een natuurarts en hopelijk kan hij beter resultaat boeken met zijn methodes. Want ik zit inmiddels met de handen in het haar :-(

wat in ons huis de sfeer verbeterd heeft (iets, want er speelt altijd meer dan 1 ding) is het weghalen van storende energieën. Denk aan entiteiten. Zeker als je kind hooggevoelig is, is het ook extra gevoelig hiervoor en bij ons het het duidelijk van invloed op mijn gedrag en op het gedrag van de oudste (en drukste) geweest. Helaas moet je het in deze tijd wel af en toe herhalen.

Wat hebben 'entiteiten' en 'hooggevoeliggeid' met elkaar gemeen? Angst en stress. Misschien is het zaak om die stoorzenders eens aan te pakken.

Mike

hey Sampjes,
in die situatie's heb ik ook een aantal keren gezeten en misschien nog wel eens, de biofotonentherapeut schijnt echt een aanrader te zijn.
Ik weet niet wat de problemen zijn (moet ik misschien teruglezen) maar ook cannabisolie kan heel erg helpen. Je zou kunnen beginnen met CBD, overal via internet te koop. Dit geeft vaak al meer rust enz. In het huis waar onze dochter woont heeft daar een medebewoner enorm veel baat bij.
En als je bij Stichting Mediwiet op gastenboek kijkt zie je ook mooie hoopvolle brieven.

minder stress is altijd goed. Maar daar gaan entiteiten niet weg van. Als ze geen vat op je hebben, dan vind je het onzin. Maar als ze wel vat op je hebben, dan zul je je een stuk beter voelen als je huis opgeruimd wordt. Toen ze bij ons opgeruimd werden wist ik ook niet wat ik er van moest denken of van moest verwachten. Eigenlijk vond ik het ook maar een beetje raar. Ik verwachte weinig en het verschil was wel heel groot.

Ik weet dat jij er niets mee hebt. Wat ik eigenlijk ook niet zo goed snap. Vroeger was ik inderdaad naief. Toen geloofde ik hier niet in :)

Is bijgeloof slecht? Dat komt ook ergens vandaan. We weten zoveel niet meer.
Voor de discussie vind ik het minder als je het bijloof noemt.

Als ik aan het slapende topic mensen zijn net varkens denkt met de vele bespiegelen in er in van denkbeelden van oudere volkoren is het zeer duidelijke dat hun in laten we het voor het gemak energieën noemen, geloofden. Jij, Mike, hebt aan dit topic heel veel bijgedragen.

De meesten hier geloven dat we een ziel hebben. En dit is ook een energievorm. Sommigen gaan nog veel verder en menen dat er zelfs een energie (deva) in apparaten zit. In Japan nemen sommige dit erg serieus en bedanken elke dag ook hun apparaten. Dit gaat mij ook wat ver, maar geloof het of niet, als de computer vervelend is en ik dreig met de kliko, dan gaat het vaak beter. :) van mij mag je dit laatste prima bijloof noemen (doe ik ook ;) ).
Afijn het bestaan van de ziel zul je niet ontkennen en er zijn ook allerlei andere energieën. Welke daar heb ik mij niet zo in verdiept, want dan kom je al snel op sites waar ik niet weet wat ik wel en wat ik niet kan geloven. Dat er allerlei andere energievormen zijn vind ik voor nu genoeg. En wat die andere energieën voor invloed op ons kunnen hebben weet ik ook niet.

Meestal als iemand dood gaat, gaat de ziel uit het lichaam en gaat daarna vrij snel weg. Maar wat als dat nu de ziel blijft hangen? Die wil dan misschien wel met jouw praten. Wel niet met jou Mike, want jij staat er niet voor open. Dus zoeken ze iemand op die er wel voor openstaan. Dat kan een baby zijn, dat is misschien inderdaad iemand met bijnieruitputting etc. , of iemand die op een andere manier gevoelig is. En omdat je niet op hun gepraat reageert, proberen ze steeds duidelijker je aandacht te trekken. Ook hebben die levensvormen energie nodig en gebruiken ze jouw energie (fotonen).

Ik heb ze duidelijk gevoelt en dat niet alleen. Als je weet waar je op moet letten dan kan ik ook aan de koeien zien als hun wat zien. Wat voor de meeste mensen onzichtbaar is (zal wel met die verkalkte pijnappelklier te maken hebben) is voor dieren wel zichtbaar. Een paar keer per jaar hebben we dat de koeien in de wei of in de stal op hol slaan. Ze rennen dan in paniek weg. Soms rennen ze ook wel eens voor de lol, maar dan is het echt zware onrust. Terwijl ik dan niets vreemds zie of hoor. Een paar maanden terug nog, wilden de koeien ineens niet de wachtruimte voor de melkstal in. Met zijn 2-en is het ons toch gelukt, maar alle dieren stonden met de koppen omhoog en we hadden er extra hekken in gezet om te zorgen dat ze niet konden gaan rennen (als sardientjes opgesloten). De melkbeurt erna exact het zelfde. Met opgeheven staarten en flinke paniek renden ze de wachtruimte uit. Toen heb ik het slimmer aangepakt en eerst gezorgd dat de ruimte van energieën gereinigd werd. Daarna gingen ze braaf de wachtruimte in en stonden er ontspannen in. Dan mogen entiteiten dan misschien wel niet wetenschappelijk bewezen zijn, voor mij is het overduidelijk inmiddels.

Dan is er ook nog controverse binnen de aluhoedjesgemeenschap of entiteiten slecht of goed zijn. Ik heb inmiddels gemerkt dat de hoedjes over het algemeen erg overtuigd zijn van hun eigen gelijk, gebaseerd op hun eigen ervaringen. Ik neem aan dat beide waar zijn. Bij de Aboriginals bv is er een andere grote rots een 50-300 km bij ayers rock vandaan waar zij niet kwamen, omdat daar slechte geesten zaten. Ik ben bij ayers rock geweest en de gids wees die rots onderweg aan en vertelde dat verhaal. Ayers Rock was trouwens heel bijzonder, daar kon je duidelijk een positieve energie voelen, geen wonder dat die rots heilig is.

Ik maak me geen enkele illusie over zowel oud als nieuw bijgeloof van mensen. In vroegere tijden werd ziekte toegeschreven aan 'boze geesten' die het lichaam van de getroffene waren binnengedrongen. Nu zijn het bacterien en virussen die van buitenaf binnendringen en ons ziek maken. Het is allebei bijgeloof en ik pleit hiermee noch de oudere volken vrij, noch de moderne wetenschap die zich baseert op de bacterietheorie van Pasteur.

Het onderzoek van Price leert ons dat ziekte een vergiftigingscrisis is veroorxaakt door voedingstekorten ( het woord 'virus' verwijst ook naar gifstoffen). Dit brengt ons op het terrein van de epigenetica. Nog nooit eerder in de geschiedenis van de mensheid zijn we in deze richting gaan denken en ik beschouw dit dan ook als een revolutionaire, ja zelfs evolutionaire stap!

Mike

Hoe zit het dan met bv Lyme? Dat er bv ook in de lucht "ïets"zweeft dat ons ziek maakt en dat bv afkomstig is van bloemen en planten, zoals bv "pollen"? En dat de naam virus of bacterie dan niet relevant is?

Niemand zegt dat er geen indringers zijn van buitenaf. Je moet je echter afvragen waarom de een wel Lyme krijgt na een tekenbeet en de ander niet, of waarom de een wel griep of verkoudheid en de ander niet. Uiteindelijk kom je dan altijd weer uit op je innerlijke epigenetische evenwicht.

Mike

"In this interview, Dr. Wakefield discusses how vaccinations might be a trigger for inflammatory bowel disease and autism and what the best form of treatment is for these problems. We also discuss what led him to direct the film, “VaxXed: From Cover-up to Catastrophe” and why he feels that everyone should see this film. Finally, we discuss what Herd Immunity is and what it is impossible to obtain Herd Immunity through vaccinations."

http://healthyalternativestovaccines.com/epi-50-dr-andrew-wakefield-vaxxed-from-cover-up-to-catastrophe/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan