vaccinaties

Thx Mike, nu weet ik weer hoe t heet wat ik bedoelde! Ik kwam met zoeken niet verder. Phagen, die worden bacterie virussen genoemd soms. Maar die doden geen stammen bacteriën alleen specifiek die waar de phaag tegenpool van is zeg maar.

https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/21-03-2017/bacteriofagen-een-alternatief-voor-antibiotica/

Kwam ik tegen met zoeken. Klinkt cool :)

Mark ook bedankt the truth about cancer vond ik ook erg interessant. Deze ga ik ook kijken :)

Echt? Maar wat doet die onderzoeker dan in de sloot. Daar had hij ook een faag voor een specifieke bacterie gevonden. En zouden ze dat dan in andere landen bij de apotheek kopen? Of denk ik verkeerd over witte bloedlichaampjes en wat dat zijn.

Complotdenker

Nog even over de gratis vertoning van de Vaccines Revealed docu-serie: vandaag (en alleen vandaag) is aflevering 6 te zien met daarin na een half uur de wereldpremière van de docu Vaccine Syndrome.

Vaccine Syndrome gaat over de gevolgen van het anthrax vaccin wat militairen verplicht moeten nemen sinds de jaren '90. Vele mensen hebben ernstige klachten gekregen of zijn overleden hieraan.

Dan denk je als militair goed bezig te zijn met het dienen van je land (onzin natuurlijk) en merk je dat de machthebbers geen hol om jou geven.

Hier nogmaals waar je je gratis kan inschrijven:
http://www.vaccinesrevealed.com/free/

Mark

The Truth About Vaccines

Van de makers van The truth about cancer, een 7 delige docu serie. Start 12 april.

Je kan je hier registreren:

THE TRUTH ABOUT VACCINES

Episode 1 – The History of Vaccines, Smallpox, Vaccine Safety & the Current CDC Schedule (Airs on April 12th at 9:00 P.M. Eastern sharp!)

Episode 2 – What’s in a Vaccine? Are Vaccines Effective? … and … What About Polio? (Airs on April 13th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 3 – An Analysis of the MMR & DTaP Vaccines & Vaccinating for the Greater Good (Airs on April 14th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 4 – Examining Influenza, the HIB and Pneumococcal Vaccines & Herd Immunity (Airs on April 15th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 5 – Considering the HPV and Hepatitis B Vaccines, SIDS & Shaken Baby Syndrome (Airs on April 16th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 6 – A Closer Look at the CDC, Chicken-Pox and Rotavirus Vaccines & Retroviruses (Airs on April 17th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 7 – Natural Immunization, Homeoprophylaxis & Fundamental Freedom of Choice (Airs on April 18th at 9:00 P.M. Eastern)

Each episode will be available for 24 hours online for you to watch, then we have to take it down to put up the next episode.

The Truth About Vaccines

Van de makers van The truth about cancer

The Truth About Vaccines is a 7-episode documentary series that airs starting April 12 – 19. Register to get special access to watch the whole thing for FREE.

The Truth About Vaccines Register

Episode 1 – The History of Vaccines, Smallpox, Vaccine Safety & the Current CDC Schedule (Airs on April 12th at 9:00 P.M. Eastern sharp!)

Episode 2 – What’s in a Vaccine? Are Vaccines Effective? … and … What About Polio? (Airs on April 13th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 3 – An Analysis of the MMR & DTaP Vaccines & Vaccinating for the Greater Good (Airs on April 14th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 4 – Examining Influenza, the HIB and Pneumococcal Vaccines & Herd Immunity (Airs on April 15th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 5 – Considering the HPV and Hepatitis B Vaccines, SIDS & Shaken Baby Syndrome (Airs on April 16th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 6 – A Closer Look at the CDC, Chicken-Pox and Rotavirus Vaccines & Retroviruses (Airs on April 17th at 9:00 P.M. Eastern)

Episode 7 – Natural Immunization, Homeoprophylaxis & Fundamental Freedom of Choice (Airs on April 18th at 9:00 P.M. Eastern)

Each episode will be available for 24 hours online for you to watch, then we have to take it down to put up the next episode.

hoelang zijn we nog vrij van verplichting
http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=11729:wie-kan-er-straks-nog-ontkomen-aan-verplichte-vaccinaties&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Dorothé

http://worldunity.me/leven-van-tienermeisje-volledig-verwoest-door-vaccin-dit-zegt-ze-zelf-over-dit-slopende-vaccin/

Dorothé

In VS krijg je in het ziekenhuis automatisch het griep vaccin. Verpleegster doet boekje open:

Zelf heb ik naast Nee in donorregister ook een handgeschreven briefje in mijn portemonnee waarop staat: 'ik wil geen donor zijn'. Ik zal eraan toevoegen dat ik geen vaccinaties wil.

Vandaag op kraamvisite geweest bij jonge bewuste moeder die haar kindje niet laat vaccineren (hoeraa!) Ze zei op het consternatieburo had de verpleegster het nodige begrip maar de arts zei: 'beseft u wel dat uw kind een ernstige ziekte kan krijgen en dat het DOOD kan gaan?'
WTF! Gelukkig zijn ze zeer overtuigd van niet vaccineren.

Toevallig eerder vanochtend een uiteenzetting gegeven over sofistrie. Mevr. Herzenberger is hier een Nederlandse exponent van door de PRETENTIE dat zij kennis van zaken heeft, terwijl ze eigenlijk maar wat lult. Dit is wat ik schreef en houd hierbij Rosanne Hertzenberger in het achterhoofd:

Voor wie een beetje taalgevoelig is, hier zit het achtervoegsel ‘-sofie’ in verborgen, bijv.: filo-sofie (liefde voor kennis). Hoe kan ‘sofie’ staan voor kennis, terwijl ‘sofistrie’ (Nederlandse spelling) staat voor juist net doen alsof je kennis van zaken hebt, terwijl je stiekem gewoon in je eigen straatje aan het praten bent en elke intellectuele tegenstem probeert te overweldigen met de illusie van kennis om zo elke vorm van kritische tegenbeschouwing onmogelijk te maken?

En dan hebben we nog de mythische godin Sofie van de mystieke scholen, waarvan de gnostiek er een van is. Volgens deze leer is Sofie een VROUW en daarmee is kennis dus VROUWELIJK. Ik heb in het verleden al genoeg kritiek geleverd op het gnosticisme (en in het verlengde daarvan de theosofie en New Age) en het ontmaskerd als een satanische of, zo je wilt, Luciferiaanse leer. Het is dan ook geen toeval dat er een GODIN wordt geeerd en dat God als mannelijke scheppingskracht wordt veracht. Dit is de verering van vrouwelijk materialisme en de imperfectie van het subjectieve, dualistische principe, met als doel zichzelf te perfectioneren tot het godendom en het aardse te ontstijgen. Dit noemen we ook wel een ‘God-complex’ en leidt tot superioriteitsdenken, wat letterlijke genocidale gevolgen kan hebben. De politieke tak van deze geestesaandoening noemen we marxisme.

Het woord’ sofistrie’ is afkomstig uit het Grieks en het is heel oud. Dit betekent dat er al heel lang een besef is dat er ‘mooipraters’ zijn die anderen proberen middels fictieve argumenten en cirkelredeneringen een loer te draaien. Ik heb geprobeerd of ik een etymologische oorsprong kon vinden in de term ‘sofistrie’ die verwijst naar de mystieke godin Sofie. Deze heb ik niet kunnen vinden, maar ik vermoed dat er wel degelijk een link is met vrouwelijke ‘logica’ en hun immer actieve rationaliseringshamster.

Ik deponeer dan ook hierbij de stelling dat sofistrie per definitie een VROUWELIJKE manier van ‘redeneren’ is, die gericht is om de tegenstander te OVERBLUFFEN en dat de term ‘sofistrie’ zelf hier een duidelijke hint naar is. Om de ware aard te doorzien van deze ‘praatjesmakers’ hoef je alleen maar te kijken naar de incongruentie tussen wat ze zeggen en wat ze doen. Het marxisme is een perfect voorbeeld: ze praten over ‘gelijkheid’ en delen de samenleving in tussen een klasse van ‘onderdrukkers’ en een klasse van ‘onderdrukten’, maar dit ontaardt in regelrechte nihilistische INDOCTRINATIE en uiteindelijk GENOCIDE. Dit geeft het leugenachtige karakter weer van ongetemde feeksen en het bewijst het aloude geloof dat de duivel een verleider en misleider is, die je uiteindelijk meesleurt op het pad van animalistische en materialistische verdorvenheid.

Jawel, de duivel is een VROUW en sofistrie is een van de tactieken die zij hanteert!

Mike

Dit gestoord wijf noemt zichzelf "wetenschapper".
Vroeger werd het gepeupel dom gehouden door het gebazel van priesters etc. en tegenwoordig heeft men dit ondervangen door de zogenaamde "wetenschappers".

Today’s priest is the Scientist/Professor. The state religion is Progressivism. Instead of God we worship Science - the science that experts tell us is correct

https://www.reddit.com/r/TheRedPill...erate_by_design_the_facts_behind_rockefeller/

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=11890%3Aduitse-minister-wil-vaccinazi-terreur-instellen-in-duitsland&catid=17%3Agezondheid&Itemid=30

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan