vaccinaties

hier nog een link wat het Rabies vaccin allemaal zou kunnen uitrichten:

https://dierbewust.nl/mogelijke-gevolgen-rabies-vaccinatie/

Enorm veel dank Marijan! Heel duidelijk en wij blijven de komende paar jaar mooi gezellig met onze hond in Nederland!

De fraude die 'wetenschap' heet
MMR Vaccine Fraud at the CDC – Interview with Mike Adams and Jon Rappoport

http://talknetwork.com/2017-02-20-mmr-vaccine-fraud-at-the-cdc-interview-with-mike-adams-and-jon-rappoport-video.html

Deze geweldige brief is door homeopaat Arjen Pasma naar journalist van Trouw gestuurd:

'Geachte heer De Wever,

Vandaag schrijft u in Trouw "Vaccinatie onder refo's neemt toe". In dat artikel meldt u ook dat schadelijke bijwerkingen van vaccinaties nooit zijn aangetoond.
Dat is wel degelijk het geval. Deze informatie is ook bij Trouw (hoofdredactie en redactie gezondheid) bekend. Ik heb beide redacties een aantal weken geleden voorzien van deze informatie.
Nog steeds wil men niet lezen en de ogen openen voor de problemen omtrent vaccinaties.
Op uw site schrijft u dat u (als het even kan) onderzoeksjournalist bent.
Neemt u daarom kennis van hetgeen bijeen is gebracht door wetenschappers.
Ik stuur u een artikel toe van Neil Z. Miller. Hij schrijft over de kwalijke gevolgen van vaccinaties en doet dit op basis van onderzoeken die hij aan het eind van zijn artikel vermeldt. (Zie de bijlage)
Stelt u zich vervolgens op de hoogte van de serie van Patrick Gentempo "Vaccines Revealed" waarin pijnlijk duidelijk wortd dat het gehele beleid omtrent vaccinaties is gebaseerd op frauduleuze statistiek van het CDC (het RIVM van de USA). Indien u hier naar gaat kijken en luisteren zult u uw ogen en oren niet geloven. Op Youtube zijn de 10 afleveringen van 'Vaccines Revealed' wel beschikbaar en als dat niet mocht lukken wil ik u wel een USB sturen met deze 18 uren schrikbarende informatie.
Overigens meld ik u dat noch de hoofdredactie noch de redactie gezondheid ooit op mijn berichten reageerde.
Naar aanleiding van 'Vaccines Revealed" organiseerde Rober Kennedy Jr. een persconferentie voor journalisten en de link daar naar vermeld ik hierbij.

Vanaf nu kunt u niet meer schrijven dat de schadelijke gevolgen van vaccinaties niet zijn aangetoond. In dat geval zult u de onderzoeken waarop het artikel van Neil Z. Miller is gebaseerd moeten weerleggen.
Overigens, er is geen enkel onderzoek bekend dat aantoont dat vaccins veilig zijn.

Mijn werk bestaat voor het grootste gedeelte uit het behandelen van kinderen met (ernstige) schade door vaccinaties.

Vriendelijke groet,

Arjen Pasma
Homeopaat
Scherpenzeel (Frl.)"

Dit vulde hij later nog aan:
"Geen enkel onderzoek omtrent de schadelijkheid van vaccinaties dat ik aan onderzoekers heb voorgelegd is ooit door hen weerlegd. Ik schrijf nette brieven, ik lever materiaal aan en altijd blijft het dood- en doodstil. Weer verwijst Robin de Wever naar de dood van een 17-jarig meisje dat overlijdt aan de complicaties van mazelen. Hij verzuimt te vermelden dat dit meisje tevoren al leed aan zeer ernstige aandoeningen en een zwaar belast immuunsysteem had. Dit is de manier om angst de wereld in te helpen. Ik heb altijd begrepen dat wetenschap gebaseerd zou moeten zijn op nieuwsgierigheid en het enige wat ik in wetenschap zie (en ik kan je talloze voorbeelden noemen) is frauduleuze statistiek omdat de uitslag van een onderzoek bij voorbaat moet vaststaan. Waarom? Omdat de financiers van onderzoeken daar (grote financiële) belangen bij hebben. Ken je William Thomson?
William Thomson is een 'senior member' van het CDC (het RIVM van de USA). Hij is uit het CDC getreden met de mededeling dat de statistieken waarop de USA het vaccinatiebeleid baseert ernstig vervalst zijn en hij kan er niet meer mee leven. Zo zit het in elkaar. Kijk naar Vaccines Revealed en ik voorspel je dat je dan 18 uur ademloos gaat zitten kijken en je oren en ogen niet zult geloven. Je mag mij vragen of het echt zo erg is en dan zal ik zeggen: "Ja, en nog veel erger!"

In Amerika is voor het eerst een onafhankelijk (peer-reviewed) onderzoek gedaan tussen gevaccineerde en ongevaccineerde kinderen. Dit onderzoek is nu publiek gemaakt nadat Frontiers in Public Health het gecensureerd had.

Uit het onderzoek kwam naar voren wat we al wisten. Onder andere 7 maal hogere kans op neurologische ontwikkelingsstoornissen en 9 maal hogere kans op allergieën bij gevaccineerde kinderen.

http://www.ageofautism.com/2017/02/...nternational-scientific-journal-now-publ.html

Mark

het onderzoek waar Dr. Jeff Bradstreet mee bezig was waarmee hij bij 3 op de 4 mensen met autisme een zeer goed resultaat zag heeft een vervolg:

http://healthimpactnews.com/2017/dead-doctors-research-expanded-natural-cures-seen-for-autism-and-cancer/

dit was de eerste arts die ge-zelfmoord werd in Florida van de ongeveer 40 holistische artsen die ook allemaal het leven hebben verlaten al dan niet vrijwillig!

Als reactie hierop wil ik vragen of het een goed idee is om mijn vaccinaties die ik in mijn kinderjaren gehad heb te laten ontstoren.

Ik heb de assistente van een biotherapeut gemaild en die zei dat het geen zin heeft als er geen klachten zijn maar ik hoor nu veel verhalen om me heen dat vaccinaties vaak meer kwaad doen dan goed?

Momenteel wel weer.
Wazig zien, floaters, hongergevoel, opgezette buik.

Maar nu eet ik als ik on the road ben en sowieso, niet VOLLEDIG Weston Price. Ik drink koffie.... en ik eet soms chocola. Dit hoort niet bij het Weston Price dieet.

Dus misschien, omdat ik koffie drink, wat volgens mij erg slecht is, en soms nog gluten eet, is het toch logisch dat ik niet klachtenvrij ben?
Ik doe het weston price dieet niet volledig... (soms is het gewoon niet te doen bv als ik weg ben)

Er is iemand die mij aanraadde om een oorzaak te zoeken bij de orthomoleculair arts. Maar nogmaals als ik niet volledig Weston Price eet, dan is dat toch gewoon de oorzaak? Volgens mij is het niet zo ingewikkeld........ maarja als er nog 'n andere oorzaak is zou ik die natuurlijk graag weten.

De oorzaak = voedingstekorten (still...), de koffie en de suiker denk ik zelf. En het af en toe nog nemen van gluten, bv in het brood wat ik soms onderweg koop (meestal neem ik wel gekiemd roggebrood overigens). Ik smokkel dus soms, en merk het dan gelijk aan m'n lichaam.

Tussendoor neem ik nu vaak 'n kop koffie met melk en gelatinepoeder erin.. Dat is dan denk ik ook niet zo geweldig voor mij.

@Celticmyst

Als je nou maar regelmatig jezelf vertelt dat bepaald voedsel niet goed voor je is, dan is het ook echt niet goed voor je. Je loopt -nog steeds- te stressen over voeding en dat werkt contraproductief.

Ik heb dat bericht meteen gedeeld op fb (in de groep vaccin vrij) en twitter. Ik denk dat we hier bet ook zo'n mars zouden kunnen houden. beetje kort dag nu nog..

Zo, vandaag mijn laatste dag gedraaid. Toch nog even emotioneel geworden, want de collega's ga ik toch wel missen.

En toen kwam ik thuis. Verrassing:
Het schijnt dat ik dus vanaf nu werknemer ben bij het azM Maastricht. Ik wist dat niet eens.
Nou is dat natuurlijk niet erg, maar....ik kreeg 2 brieven
-Uitnodiging screening tuberculose bij aanstelling
-Uitnodiging sociaal beleid infectieziekten (dit gaat over Hepatitis B)

Het kan dus zijn dat ik ingeënt moet gaan worden voor Hepatitis B omdat ik daar nooit voor ingeënt geworden ben.

Dit vind ik heel erg. Ik neem geen medicijnen, geen vaccinaties, geen gifstoffen, alleen natuurcosmetica etc.
Kan ik dit verwijgeren of loop ik daarmee gevaar om in mijn baan niet verlengd te worden?

Stel dat ik dat daadwerkelijk moet ondergaan (dat kunnen wel 4 spuiten zijn), wat kan ik doen om te ontgiften?
Nu ben k zo blij met de nieuwe baan, maar dit is echte shit.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan