vaccinaties

Hoi Dorothé,

Het is jouw lichaam en je hebt rechten. Het kan niet zo zijn dat jij iets moet ondergaan.
Ze zullen doorzeuren, druk op je zetten, echter laten ze dan eerst maar eens een juridische onderbouwing voor een verplichting tot vaccinatie tonen.

Ja, dat wil ik ook gaan vragen. Ik wil natuurlijk niet meteen dwarsliggen. Ik ben zo blij weer in deze sector te mogen werken. Maar in Duitsland is me dat nooit gebeurd. Ik vind dit echt overdreven.

Dorothé

Ik wil vragen of het daadwerkelijk nodig is. Ik ga niet om een juridische onderbouwing vragen, want dan kan ik het wel vergeten, denk ik.

Dorothé

Het is niet verplicht, de werkgever is volgens de ARBO-wetgeving namelijk verplicht de werknemers die risico op besmetting lopen, een vaccinatie aan te bieden. Die kun je dus weigeren.

Het kan wel zijn dat je werkgever je vraagt een verklaring te ondertekenen waarbij je hem vrijwaart van schadeclaims in geval van een besmetting. Dat is natuurlijk ook te begrijpen.

Wouter

Zo zie je maar hoezeer men het 'normaal' vindt om te vaccineren want ze hadden dit natuurlijk je gewoon in de sollicitatieprocedure moeten vertellen.

Ik snap dat je niet wilt 'dwarsliggen' maar bedenk wel dat het hier om je gezondheid gaat; het hoogste goed wat je hebt! Kort geleden is een kennis van mij wel gevaccineerd, o.a. tegen Hepatitis en Tetanus waarna hij maanden met pijn heeft gelopen. Dit even opgemerkt ter motivatie om stellig te weigeren.

Jongens, heel erg bedankt voor deze info. Dit stelt me toch weer gerust.
Ik was al aan het overleggen om zware ontgiftingskuren te gaan doorvoeren.
Daarna dacht ik, stel dat ze steeds met zulke grapjes aankomen en dat ik me ook moet inenten voor de griep en alle andere ellende, tja, dan kan ik wel chronisch gaan ontgiften.

Dorothé

Ik hoop er een positieve draai aan te kunnen geven.

Hoe dan ook, ik verheug me wel ontzettend op deze nieuwe baan en ga er met veel elan werken. Ik begrijp de maatregel wel en voor 'gewone' mensen is dat ook geen probleem. Alleen ik denk er door dit forum anders over dan voorheen.

Ik heb zelfs een paar jaar geleden (nog in Baden-Baden) op eigen initiatief de vaccins 'opgefrist', d.w.z. dat ik enkele vaccins opnieuw heb laten zetten. Hoe me dat nu tegen de bost stuit. Toen dacht ik er echter anders over.

Nou, we zullen wel zien hoe het allemaal verder gaat lopen. In ieder geval mag ik weer met patiënten werken en dat doe ik vanuit echte overtuiging.

Dorothé

@Godsgeschenk, misschien hoort dit allemaal bij de z.g. protocollen.
Ze kijken dan niet of er gevaar is (in dit geval) maar ze moeten voldoen aan de protocollen en dat kost geld oftewel iemand verdient hier aan. Maar jij kunt de pineut zijn wat gezondheid betreft.
Het lijkt me handig dat je voor jezelf nagaat hoe je dit op een heel vriendelijke manier gaat weigeren, zodat je precies weet hoe je dat gaat aanpakken en je niet in een discussie terechtkomt die jou je baan gaat kosten.
Misschien kun je zelfs schriftelijk reageren op die brieven en hebben ze het te druk om er verder woorden over vuil te maken. (weg van de minste weerstand)
So what.

Ik ga niet direct voor het azM werken, het gaat hier over een samenwerkingsverband. Misschien kan ik het erop gooien, dat ik niet met bloed in aanraking kom, ik hoef dus geen spuiten etc. te zetten, het is puur administratief. Ik denk wel dat ik een goede kans maak.

Dorothé

Heb net naar mijn nieuwe werk gebeld (ik begin volgende week) en het is waarschijnlijk niet nodig. Nou, dat is dus heel fijn.

Dorothé

Ik werkin een ziekenhuis en heb ook patiënten contact. Ik heb daarvoor in een verpleeghuis gewerkt bijde was hepatitis en griep enting vrije keus. Een collega die wel ging voor hepatitis enting werd zelfde week met ernstige benauwdheids klachten op genomen en nee daar kon het niet van komen... Een collega van mijn vriend kon na zo'n enting maanden niet werken van de spierklachten. Zelf heb ik van de hepatitis entingen geen klachten gekregen maar ik zou ze niet weer halen.

Complotdenker

Science Teacher Found Guilty of Professional Misconduct for Proving Vaccines are Toxic in Science Lab

http://vaccineimpact.com/

Virussen als oorzaak van ziekten. Is dit de grondlegging voor de farmaceutische industrie? Op 19 januari 2017 berichtte de Zwitserse radio en televisie SRF dat virusonderzoekers rondom de globe zouden profiteren van een wereldwijde coalitie tegen zogenaamde gevaarlijke virusziekten. Geldschieters van de coalitie zijn o.a. Noorwegen, Duitsland, Japan, de Bill & Melinda Gates stichting en de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.
https://www.kla.tv/10152

Ik vond de link via de dagelijkse update van Ron. Ik kende deze website niet maar volgens mij is er wel interessante info op te vinden!

Zouden virussen bacteriën kunnen doden? En als dat zo is zouden virussen dan je darmflora kunnen verstoren?

Dat vroeg ik me af... Teminste ik dacht dat ze simpelen organisme konden verstoren, geen mensen hoor of dieren.

Complotdenker

Vaccines Revealed is een documentaire serie over vaccinaties die vandaag of morgen van start gaat en elke dag kun je gratis een aflevering zien als je je aanmeldt. Zelfde principe als bij de Truth about cancer serie.

Dit is de inhoud per aflevering:

EPISODE 1: Andrew Wakefield, Gary Goldman, Toni Bark
The Autism/Vaccine Connection, Chickenpox, Unknown Dangers of Vaccines

EPISODE 2: Suzanne Humphries, Sayer Ji, Mary Holland
The overview of vaccines and the history of vaccine use, General Vaccine information, Legal Vaccine Overview, The Vaccine Court

EPISODE 3: Robert F. Kennedy Jr., Scott and Melissa Miller
The Anthrax Vaccine and its devastation on our military, Mercury in Vaccines – Thimerosal

EPISODE 4: Brian Hooker, Dawn Loughborough, Sara Bridges
Autism, Vaccine Injury, Political Activism, CDC Fraud

EPISODE 5: James Chestnut, Kelly Brogan, Sayer Ji, Gary Goldman, Stephanie Seneff
Aluminum, Gardasil, Flu Vaccine, Vaccine and Big Pharma Fraud

EPISODE 6: Brian Hooker
Vaccine Injury, Fraud, Aluminum & Mercury, Autism Epidemic

EPISODE 7: Sherri Tenpenny, Patrick Gentempo, Gayle DeLong
Fraud/Corruption, Flu Vaccine, Vaccine Safety, Financial Conflict of Interest, National Childhood Vaccine Injury Compensation Program

EPISODE 8: Brian Hooker
CDC guidelines and cover-ups, Vaccine Science and Realities, Vaccine Schedule, Autism Connection

EPISODE 9: Sayer Ji, Brian Hooker, Jack and Heather Wolfson, Dan Pompa
Vaccine Solutions

EPISODE 10: 3-hour bonus
• The Gardasil Vaccine
• The status of “non-vaccinators” and herd immunity
• The “Virus of Fear”
• The National Vaccine Information Center & “Informed Consent”
• What a Professor discovered about the immune system
• The unintended experiment caused by vaccines
• Creating vaccines for diseases that are NOT fatal, but merely inconvenient
• The importance of Motherly Instinct - and vaccine exemptions
• Your Legal rights, due process and the human rights issue