Verenigde Staten van Amerika

Beide. De energiebedrijven hadden de stroom van die lijnen moeten afschakelen vanwege de weersverwachtingen. Ook is het alarm niet afgegaan. Kinderen van werkende ouders werden vanuit school naar huis gestuurd en zijn daar overvallen door branden die plotseling en zeer hevig waren. Er is op alle mogelijke manieren gesaboteerd.

Mike
Ze gaan het nu iniedergeval eerst op de kabels afschuiven als er teveel begint uit te lekken.
 
Er zijn ook branden in Spanje geweest die uiterst verdacht waren. Hoe weet je zo zeker dat datgene waaraan het werd toegeschreven ook daadwerkelijk de oorzaak was? Het is een beetje als contrails vs. chemtrails.

Mike
Hoe dat ik dat zeker weet ? Omdat dat hier jaren geleden in het dorp was bij buren dus.
 
Contraiks vs. chemtrails. Lichtkolom vs. luchtwapen. Wat men zegt dat het is, is niet altijd wat het werkelijk is.

Mike
Die van de Space X is duidelijk aantoombaar. Laat dan al staan die andere 5 niet, maar er worden wel 5 fotos van hetzelfde gebruikt om zogezegd 5 verschillende DEW aan te tonen. En die 5 zijn ook net van de dag dat er een meteoriet/vallende ster passeert en daar zijn ook beelden van.

Het is inderdaad niet altijd wat men zegt dat het is, en dat zeg ik ook niet.

Maar als je bv een tas zwarte koffie hebt en dan met een foto vaneen tas zwarte thee porobeert aan te tonen dat het zwarte koffie is, ook al is dat zo, dan nog informeer je verkeerd. En daar gaat het over.
 
Her slappe aftreksel is Jordan Sather, die zich eerst tegen de anons keert en nu dat blijkt dat deze niet mee gaan in zijn skepticisme zich weer bij hen denkt te kunnen voegen. Ik ben iig klaar met JS!

Mike
Waar dan ? Hij geeft aan dat die 2 fotos van Space X zijn wat zo is, en daarna geeft ie 2 andere gefotoshepped fotos aan van welgekende clickbaiters/grifters. Die anon zet ie in hun blootje.

Daarnaast duidt ie aan dat er dus voorzichtig omgesprongen moet worden, want zoals je weet zit de MSM er bovenop om onzin uit te kramen.

En hij heeft nooit beweert dat DEW uitgesloten is

En dat van die bomen, weet ik nu niet zo direct wat hij erover zegt, maar dat zie ik hier met mijn eigen ogen.
 
Ik moet wel zeggen dat ie inderdaad eentje is die zich enkel/vnl bezig houdt met ontkrachten. Maar die moeten er mss ook zijn, want wat ik soms/meestal op spaanse kanalen lees.
 
Hoe dat ik dat zeker weet ? Omdat dat hier jaren geleden in het dorp was bij buren dus.
In hoeverre is dit vergelijkbaar? Zijn huizen tot op de grond toe afgebrand terwijl bomen bleven staan? Hoe snel was de brandweer ter plastse en hebben z3 de boel geblust? Ben je niet appels met peren aan het vergelijken?

Mike
 
Die van de Space X is duidelijk aantoombaar. Laat dan al staan die andere 5 niet, maar er worden wel 5 fotos van hetzelfde gebruikt om zogezegd 5 verschillende DEW aan te tonen. En die 5 zijn ook net van de dag dat er een meteoriet/vallende ster passeert en daar zijn ook beelden van.

Het is inderdaad niet altijd wat men zegt dat het is, en dat zeg ik ook niet.

Maar als je bv een tas zwarte koffie hebt en dan met een foto vaneen tas zwarte thee porobeert aan te tonen dat het zwarte koffie is, ook al is dat zo, dan nog informeer je verkeerd. En daar gaat het over.
Toch zegt mijn gut feeling dat er meer aan de hand is. Jordan Sather wekt alleen maar irritatie op bij mij, zie ook mijn volgende reactie

Mike
 
Ik moet wel zeggen dat ie inderdaad eentje is die zich enkel/vnl bezig houdt met ontkrachten. Maar die moeten er mss ook zijn, want wat ik soms/meestal op spaanse kanalen lees.
Ik moet zeggen dat hij eerst een verademing was toen hij nepfiguren als Ward, Parks, Peters, Godlewski e.a. te kakken zette. Maar hij neemt zijn rol al geruime tijd iets te serieus en toont zich nu iets te vaak een irritante betweter. Ben wel een beetje klaar met JS, hij schiet te veel op eigen troepen.

Mike
 
Interessant draadje van Pepe Lives Matter:


Ook hier weer vuur dat door staal heen brandt...

Mike
 
In hoeverre is dit vergelijkbaar? Zijn huizen tot op de grond toe afgebrand terwijl bomen bleven staan? Hoe snel was de brandweer ter plastse en hebben z3 de boel geblust? Ben je niet appels met peren aan het vergelijken?

Mike
Geen huizen, maar struiken ed laaggroei, maar bomen niet. Brandweer hier duurt wel een tijdje maar dan doen ze wel uitstekend werk.
 
Ik moet zeggen dat hij eerst een verademing was toen hij nepfiguren als Ward, Parks, Peters, Godlewski e.a. te kakken zette. Maar hij neemt zijn rol al geruime tijd iets te serieus en toont zich nu iets te vaak een irritante betweter. Ben wel een beetje klaar met JS, hij schiet te veel op eigen troepen.

Mike
Betweter mischien, maar iets te serieus als ontmaskeraar inderdaad, want er komt van hem niks nieuws meer.

Maar soms worden er toch iets te snel conclusies getrokken gebruik makende van dingen die wel kunnen kloppen maar ook weerlegd kunnen worden. Iedereen waant zich nu al een onderzoeksjournalist bij wijze van spreken.
 
Geen huizen, maar struiken ed laaggroei, maar bomen niet. Brandweer hier duurt wel een tijdje maar dan doen ze wel uitstekend werk.
M.a.w. niet vergelijkbaar met een brand die ongehinderd uitwoedt en waarbij de bimen nog steeds blijven staan terwijl het vuur zich wel door staal (!) heen weet te vreten en tegelijkertijd rubberen banden intact laat. Appels met peren dus.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan