Verenigde Staten van Amerika

En nu springt Jordan Sather ook op de bandwagon van de 'complotdenkers' nadat hij ons eerst wegzette als fantasten. Hypocriet!

Mike
 
'Ik zeg niet dat ik koffie drink met melk, ik zeg niet dat ik koffie drink met suiker.'

'Maar ik heb net koffie voor je ingeschonken. Melk of suiker, wat wordt het?'

'Ja, doe maar.'

:rolleyes:

Mike
Een solo, dat is hetgeen een koffiedrinker drinkt. Niet die slappe aftreksels.
 
Van die foto rechtsonder wordt wel gezegd dat het een Space X is.


5 Fotoa boven, allen van dezelfde brand : een gecontroleerde brand in een raffinaderij in de Amerikaanse staat Michigan. De lichtbundel op de foto's is eigenlijk een atmosferisch optisch fenomeen dat wetenschappers een lichtkolom noemen. Zoals de online encyclopedie van de faculteit Wiskunde en Natuurkunde in Ljubljana uitlegt, "wordt het veroorzaakt door ijskristallen, die niet noodzakelijkerwijs hoog in de atmosfeer zitten, omdat ze zelfs in fijne sneeuw te zien zijn". Er waren inderdaad ijskristallen aanwezig op het moment dat de foto werd genomen, want hij werd genomen in januari in de besneeuwde en koude Amerikaanse staat Michigan.

En rechtsonder Space X waarbij te vermelden valt dat Falcon 9 lanceringen een favoriete hangplek voor fotografen zijn - kijk eens hoeveel resultaten je kunt vinden op Google als je geïnteresseerd bent in langere belichtingstijd foto's van Falcon 9:
 
Neen, door een BBQ
Er zijn ook branden in Spanje geweest die uiterst verdacht waren. Hoe weet je zo zeker dat datgene waaraan het werd toegeschreven ook daadwerkelijk de oorzaak was? Het is een beetje als contrails vs. chemtrails.

Mike
 
5 Fotoa boven, allen van dezelfde brand : een gecontroleerde brand in een raffinaderij in de Amerikaanse staat Michigan. De lichtbundel op de foto's is eigenlijk een atmosferisch optisch fenomeen dat wetenschappers een lichtkolom noemen. Zoals de online encyclopedie van de faculteit Wiskunde en Natuurkunde in Ljubljana uitlegt, "wordt het veroorzaakt door ijskristallen, die niet noodzakelijkerwijs hoog in de atmosfeer zitten, omdat ze zelfs in fijne sneeuw te zien zijn". Er waren inderdaad ijskristallen aanwezig op het moment dat de foto werd genomen, want hij werd genomen in januari in de besneeuwde en koude Amerikaanse staat Michigan.

En rechtsonder Space X waarbij te vermelden valt dat Falcon 9 lanceringen een favoriete hangplek voor fotografen zijn - kijk eens hoeveel resultaten je kunt vinden op Google als je geïnteresseerd bent in langere belichtingstijd foto's van Falcon 9:
Contraiks vs. chemtrails. Lichtkolom vs. luchtwapen. Wat men zegt dat het is, is niet altijd wat het werkelijk is.

Mike
 
Dus wat is nu de oorzaak ? Een DEW of die kabels ?
Beide. De energiebedrijven hadden de stroom van die lijnen moeten afschakelen vanwege de weersverwachtingen. Ook is het alarm niet afgegaan. Kinderen van werkende ouders werden vanuit school naar huis gestuurd en zijn daar overvallen door branden die plotseling en zeer hevig waren. Er is op alle mogelijke manieren gesaboteerd.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Een solo, dat is hetgeen een koffiedrinker drinkt. Niet die slappe aftreksels.
Her slappe aftreksel is Jordan Sather, die zich eerst tegen de anons keert en nu dat blijkt dat deze niet mee gaan in zijn skepticisme zich weer bij hen denkt te kunnen voegen. Ik ben iig klaar met JS!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan