Verkiezingen 15 maart

Met jou eens Kees eerst de uitslag afwachten. Hoewel ik me zou bescheuren als FvD groter wordt dan VVD. Als ze zo groot worden trek ik een fles bubbels open vanavond.
 
Ik hoor hem net zeggen: 'sorry NRC wij vieren ons feestje vanavond even zonder jullie zure aanwezigheid'.
 
Ik heb hier in huis een frequente pvv stemmer zover gekregen Fvd te stemmen! ?
Is toch weer 1 stem.
 
Niet alle bureaus zijn al dicht. En blijven tot 23.00 uur open.
Zou dat nog enig verschil kunnen maken?? Denk heel nihil.
 
Het is mogelijk dat Rutte een deal met Turkije heeft gesloten, en dat al dat gedoe van laatst een complot is. Stel dat er hier bewijs voor wordt gevonden of er andere schandalen aan het licht komen, dan kan Rutte denk ik opstappen. Het is te hopen dat een organisatie als Wikileaks dit naar buiten brengt.
 
Fvd zit nu in elk geval wel in de 2e kamer. Dat hebben ze dan wel als winst geboekt toch?
En van daaruit verder, en wie weet bij de volgende verkiezingen...
 
Ja, we moeten roeien met de riemen die we hebben. Maar de winst voor de PVV is zo mager, en die van de VVD zo groot dat ik denk dat er een beetje gefraudeerd is met de stemmen. Ik hoop dat hier snel meer duidelijkheid over komt.
 
Dat er nu überhaupt nog gestemd kan worden is ook bizar.
De eilanden mogen ook nog stemmen.

Ik denk toch dat het grote merendeel van Nederland vast houd aan gewoontes en niet open staan voor verandering.

Het zal wel weer een rel gaan worden hoe en wat met de pvv.
 
Zelf denk ik dat er een heleboel pvv stemmers nu op Fvd hebben gestemd als serieuzer alternatief voor wilders.
Ze zitten nu wel in de kamer.
Dan zullen ze ook meer bekendheid krijgen de komende jaren. Wellicht dat de huidige pvv stemmers dan alsnog overlopen naar Fvd.
Mijn vriend die altijd pvv stemt heeft nu ook Fvd gestemd. Hij zegt zelf, als de Fvd er niet was geweest zou ik weer pvv hebben gestemd.
Maar goed, het is mijn eigen theorie.
 
Ik denk dat er veelvuldig strategisch is gestemd op de VVD om te voorkomen dat de PVV de grootste wordt. Nederlanders bestaat uit 'pussies', dat weet ik al jaren. We hebben gewoon niet de ballen om op echte verandering te stemmen, zoals in Amerika. Ik voorspel wel dat FvD op termijn de PVV gaat inhalen als zijnde een veel redelijker alternatief voor de kretologie van Wilders. Er kan nu gebouwd worden aan een gouden toekomst voor FvD met alsmaar meer groei!

Mike
 
Het zou een combi van beiden kunnen zijn.
Veel mensen die wellicht ook uit gewoonte hebben gestemd.
Angst voor iets nieuws.
Toch denk ik dat er een deel van het verlies van wilders bij Fvd terecht is gekomen.
Benieuwd wat voor formatie hier uit gaat komen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.166
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan