Verkiezingen 15 maart

Ik zou trouwens niet zo bang zijn voor de evt. schade die joop.nl kan toebrengen aan FvD. Gisteravond zijn er RUIM 250.000 kijkers geweest van de livestream op FB van het FvD-evenement in Breda. Vrijwel niemand kijkt alleen, dus dat zijn ergens tussen de 500.000 en 1 miljoen kijkers!

Mike
 
NPO he...?

Het bericht dat ik plaatste zag ik bij iemand op fb voorbij komen.
Lijkt mij leuk jouw link onder dat bericht te zetten Mike.
Mag dat?
 
Dat is toch altijd zo.
Timing is vaak heel ongelukkig!
Feit blijft dat er altijd mensen zijn die dergelijke berichten uit de media als waarheid beschouwen.
De actie van Rutte voor wat betreft Turkije komt hem ook wel heel erg goed uit na afgelopen zaterdag. Probeert met dit soort praktijken zieltjes te winnen voor morgen.
 
Wat bedoel je met status quo?Daarmee bedoel je de zittende partijen? Of de toestand met Turkije? Of de huidige maatschappelijke situatie zoals die nu is?
 
Dat komt door subsidie vanuit de overheid. Dus alleen maar goed dat FvD de publieke omroep wil aanpakken.
 
Het FvD plaatst hele goede teksten op zijn website:
https://forumvoordemocratie.nl/actueel/turkse-rellen-tonen-noodzaak-fvd

Dorothé
 
Ik zat dat idd ook net te lezen.
Ik vind er sowieso heel erg veel goeie standpunten en informatie gegeven word.
 
Een paar opmerkingen bij NRC-artikel (“bijgesteld” door Joop.nl = VARA overgenomen).
1. Het is subsidie van een associatie van euro-sceptische politieke partijen in het EU-parlement (niet van de EU) aan de “denktank” Forum voor Democratie; het is geen bijdrage aan de later opgerichte “politieke partij” FVD. Die actuele foto van FVD als partij is een smerige insinuatie en zo kort voor de verkiezingen grove misleiding.
2. Er is niets mis met ACRE, ook SGP en CU zijn er lid van. ACRE geeft onderdak aan 74 partijen in het EU-parlement uit 17 Europese landen.
3. De AK partij van Erdogan is geen ‘lid’, maar ‘partner’ van die alliantie in het EU-parlement, zoals er zo’n 15 landen zijn met partner-partijen bij ACRE (onder andere Australië, Armenië, Canada, Israël, Marokko, Tunesië, Nieuw-Zeeland, Bulgarije, Kroatië, IJsland, Georgië en Amerika).
4. En er is niets vreemds, onreglementair, onfatsoenlijk of ontoelaatbaar aan het ontvangen van geld van de EU. Integendeel, alle EU-sceptische en anti-EU partijen in het EU-parlement ontvangen bijdragen van de EU. Ze maken kosten en krijgen er een vergoeding voor. Het stelt hen daarmee in staat om duidelijk te maken waarom de EU de problemen niet oplost, maar verergert en moet worden opgeheven. Zeg maar "van binnenuit uithollen".
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gister lid ben geworden van FvD. Voor het eerst in mijn leven ben ik kid van een politiek partij omdat ik vind dat ze zo goed baanbrekend werk doen dat ze alle steun verdienen. Dat wil ik steunen en dat doe ik door lid te worden en mijn omgeving ermee te besmetten. Een paar mensen zijn al om.
 
Goed bezig! Ze gaan ook lokaal en in de provinciale staten actief zijn, dus deze partij heeft toekomst!

Mike
 
Dat vroeg ik me nog af of ze ook lokaal gaan. Nou wie weet ga ik dan nog eens in de politiek ..
 
Mijn partner en ik kunnen zelf helaas niet stemmen, ivm geen aanvraag meer kunnen doen in buitenland. Zwaar balen.
 
betreft diabetes

In mijn dorp is binnenkort een lezing over diabetes, wordt gegeven door:
Jack van Dijk (orthomoleculair geneeskundige, voedingsdeskundige en Alexander Olislagers E.D. auteur van het boek “In 2 maanden, genezen van diabetes type 2”, en publicist) geven op 3 april een lezing over diabetes in Beuningen.
Ik ken beiden niet.

Zou het de moeite waard zijn daar naartoe te gaan?

Kees
 
Je bent in de war qua topic lijkt me Kees. Ik ken beide personen niet dus kan je ook niet adviseren. Maar bij GVL betaal je een tientje dus als de onderwerpen je interesseren zou ik gaan als ik jou was.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.167
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan