Verkiezingen 15 maart

Wat mij zeer verbaast is dat politici al overwinningsfeestjes vieren terwijl alleen Renswoude nog maar klaar is met tellen. Alles dus gebaseerd op basis van exitpolls.
Er kan nog iets anders uitkomen of is er inderdaad iets anders aan de hand? Heeft de media al een vooraf bepaald scenario ontvangen?
Ik zag net Jesse Klaver, hand in hand met zijn vrouw het podium op, het lijkt weer een kopie van Obama. ik kon het niet aanzien die arrogante kleuter.
 
Inderdaad die Jesse kussend op het podium, niet om aan te zien.
Is hij eerder met vriendinnetje op het podium verschenen?

"Popie jopie" doen levert meer stemmers op dan inhoud en visie. Wat een akelige tijd dit.
 
Ik miste alleen nog het liedje van Celine Dion op de achtergrond bij Jesse klaver ?
 
Had gehoopt dat ik wakker zou worden en andere uitslag zou zien. Helaas is VVD de grootste partij gebleven. De truc met de Turkse minister heeft gewerkt, wat een timing dat kan geen toeval zijn. Wat Henk zegt: in Nederland is men nog niet wakker. GL gelukkig 2 zetels minder dan gisteravond.
Rutte heeft het over 'verkeerd soort populisme'...hiermee worden heel wat kiezers beledigd en het geeft de angst aan voor afbrokkeling van het establisment.
Wat ik jammer vind is dat we de komende 4 jaar weer meer van hetzelfde krijgen incl. alle leugens en corrupte politici. Na 2x NEE in referendum had ik echt gehoopt dat er minder pro EU was gestemd.
Nadeel van FVD is hun onbekendheid en korte bestaan. Maar goed dat is bij volgende verkiezingen anders. En Thierry en Theo kunnen in de TK hun stem laten horen. Een splinter kan flink pijn doen.
 
Ik had er angst voor dat het zo zou gaan. Wat zijn de mensen nog dom en slapend. En dan wordt er gezegd door die simpele van een Jesse Klaver dat het een overwinst is tegen de populisten. Weten die gekken eigenlijk wel wat ze zeggen? Populist = het volk. Het is dus tegen het volk.

Ik ben er wel een beetje down door. Toch ben ik wel blij dat het in ieder geval een nederlaag voor links is. En Wilders is uiteindelijk toch de 2e winnaar. Het brengt hem wel niets, maar je ziet wel hoe het volk denkt.
Nu maar hopen dat in die komende 4 jaar de mensheid meer gaat ontwaken en dat we niet teveel onder de tentakels van de NWO zullen gaan komen.

Dorothé
 
Gisteren zei een vrouw tegen mij: "En, heb je al gestemd?". Ik gaf aan dat ik rechts gestemd had. Ze zei dat ze hoopte dat ik niet die "blonde" gestemd had. Ik heb toen gezegd dat ik niets tegen Wilders heb, maar dat ik FvD gestemd had. Die kende ze niet eens.
Tjonge, tjonge , tjonge....

Dorothé
 
Tja, we krijgen weer meer van hetzelfde. Met de combi VVD-D66 hebbem we twee globalistische pro-EU-partijen die de agenda ongehinderd door kunnen drukken. Het CDA en de ChristenUnie zijn te slap en te regeringsgeil om hiertegen weerstand te bieden. Mogelijk gaan we nog wel een fundamenteel conflict zien tussen D66 en CDA en CU over het thema 'levensbeeindiging'. Mijn hoop is nu gevestigd op Frankrijk, als Frankrijk de populistische revolutie wel aandurft valt de EU en daarmee de euro.

Mike
 
“NL wil meer EU!” En dan mag u nu alle beloftes weer vergeten


Nou zeg... zo help je me niet over deze uitslag heen Dorothé ;-)
 
Het gaat inderdaad nog niet slecht genoeg in NL. Uit dit fantastische artikel geplaatst door Cholesteroliscool in de Regenboog-topic:



When the Muslim population remains under 2% in a country, they will be seen primarily as a peace-loving minority and not as a threat to other citizens.

Deze situatie kunnen we ons nog wel herinneren. Daarom is het gevaar ook zo sluipend. Laten we kijken naar de volgende fase:



As the Muslim population reaches 2% to 5%, they begin to recruit from ethnic minorities and disaffected groups, within prisons and street gangs.

Hier zien we de criminalisering toenemen onder moslims. Ook dit zit nog vers in de herinnering bij veel Nederlanders en geeft al aanleiding tot zorg.

Wij verkeren echter momenteel in de derde fase:



“From 5% on, they exercise an inordinate influence in proportion to their percentage of the population,” Dr. Hammond notes. “For example, they will push for the introduction of halal (clean by Islamic standards) food” and increase pressure on supermarket chains to feature such food on their shelves — along with threats for failure to comply.

NL heeft volgens dit artikel een moslimpopulatie van 5,5%, in Frankrijk is dit al 8%. Verschijnselen die we in Frankrijk en in Zweden (5% moslims) al zien en hier zo langzamerhand steeds meer:



Soon they begin to apply pressure to allow Sharia law within their own communities (sometimes ghettos).

De volgende fase is wat voor ons in het verschiet ligt:



“When Muslims approach 10% of the population, they tend to increase lawlessness as a means of complaint about their conditions,” Dr. Hammond notes. “In Paris, we are already seeing car-burnings. Any non-Muslim action offends Islam, and results in uprisings and threats, such as in Amsterdam, with opposition to Mohammed cartoons and films about Islam.”

Auto's die in de fik worden gestoken zien we in Frankrijk en Zweden al in de fase daarvoor, dezelfde fase waarin NL verkeert. Maak je borst dus maar nat de komende jaren! We hebben natuurlijk al notoire brandstichters hier gehad, evenals stenengooiers van viaducten, van wie de culturele identiteit angstvallig wordt verzwegen. Nog even snel de volgende fases:



The violence increases when the Muslim population reaches 20%. “After reaching 20%, nations can expect hair-trigger rioting, jihad militia formations, sporadic killings, and the burnings of Christian churches and Jewish synagogues.”



From 60%, persecution of non-believing “infidels” rises significantly, including sporadic ethnic cleansing (genocide), use of Sharia law as a weapon, and Jizya, a tax placed on infidels.



After 80%, expect daily intimidation and violent jihad, some State-run ethnic cleansing, and even some genocide, as these nations drive out “infidels,” and move toward a 100% Muslim society.



A 100% Muslim society will theoretically usher in their version of peace — the peace of ‘Dar-es-Salaam’ — the Islamic House of Peace. “Here there’s supposed to be peace, because everybody is a Muslim, the Madrassas are the only schools, and the Koran is the only word.”

Koop alvast maar een hippe, trendy hijab, dames. En mannen, laat je baard staan!

Mike
 
Het gaat ons in Nederland te goed om goed na te denken. Misschien heeft Frankrijk inderdaad meer hersens. Hier heeft de Turkenkwestie ons het hoofd gekost.
Ik denk dat Frankrijk inderdaad meer wakker is omdat het ze niet zo goed gaat als ons. Nederland is tot nu toe inderdaad een van de meest welvarende landen van Europa. Men meent dat dit komt o.a. door de VVD (die de leugentjes de wereld in strooit).

(Toen ik in Baden-Baden woonde en het mij voor de wind ging, wist ik van de politiek niets af, hooguit geloofde ik wat ik in de media hoorde, maar zelfs dat interesseerde me niet. Door mijn 'val' als callcenteragent en alle ellende die daarbij hoorde, minder dan 1000 Euro loon, geen pensioen, geen CAO etc. ben ik me heel veel dingen gaan afvragen en door dat vragen EN door het forum, ben ik gaan denken. Ik ben mijn 'val' EN HET FORUM hiervoor dan toch zeer dankbaar!)

Dorothé
 
In Frankrijk hebben ze diverse aanslagen gehad ook al zijn het valse vlaggen geweest: de bevolking is flink geschrokken. In Parijs zijn veel demonstraties en rellen geweest (misschien nu nog wel?) en in Calais hebben ze veel vluchtelingenproblemen gehad.
Nederlanders worden pas wakker als het ze geld kost. Dus al die toeslagen van Jesse klaver vanwege de klimaatagenda zullen we het gaan voelen. In Nederland zijn we wat dat betreft apathisch. Pas als de rekening op de mat ligt en het te laat is, begint het klagen.

Ik denk trouwens dat er grotere krachten zijn dan Nederland. Als de euro en of de EU vallen begint er een heel nieuw spel. Wel jammer dat de plucheplakkers meer bezig zijn met hun eigen agenda dan met lands- en volksbelang.
 
Duidelijke taal
https://langleveeuropa.nl/2017/03/nl-wil-meer-eu-en-dan-mag-u-nu-alle-andere-beloftes-weer-vergeten/

Dorothé
 
Laat nooit een goede crisis onbenut, zo blijkt maar weer. Dat Erdogan nu dreigt een Turkse fatwa uit te spreken over Europese landen vol met ongelovigen waar toevallig ook heel veel Turken wonen...ach, kleinigheidje hou je toch.

Dit kan toch haast niet anders zijn dan afgesproken werk tussen Erdogan en Rutte? Ga maar na: beiden hadden veel baat bij een diplomatieke rel i.v.m. op handen staande volksstemmingen. En dan is er nog de rammelende beveiliging van Wilders die hem tijdelijk verhinderde om fatsoenlijk campagne te voeren, ook al zo'n interessant gegeven qua timing. Voeg daar aan toe de arrogantie van Wilders dat hij toch wel de stemmen binnen zou halen zonder dat hij fatsoenlijk in debat wilde gaan met zijn politieke tegenstanders en je ziet dat alle sterren gunstig stonden voor Rutte.

Maar we zullen het ermee moeten doen. De komende jaren kunnen Thierry en Theo zich profileren in de kamer en daar verheug ik me nu al op!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.166
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan