Verkiezingen 15 maart

@ Elkedageenei
Nou, ik ben niet in de war .... maar kan hier bij FACTSFORUM niet vinden waar het item "diabetes" staat, daarom in arren moede maar hier geplaatst.
De lezing is niet via GVL (die ik ken) georganiseerd, maar door een lokaal bedrijfje.
 
@Mike:

Je kunt me toch niet voor de voeten gooien dat ik andermans argumenten niet lees en verifieer.


Blijkbaar kan ik dat wel, want dat heb ik al meermalen gedaan namelijk.


Van vrouwelijke zijde heb ik echter niet of nauwelijks steekhoudende argumentatie


Dit vereist een nuancering, namelijk dat je van vrouwelijke zijde NAAR JOUW MENING niet of nauwelijks steekhoudende argumentatie hebt ontvangen.
De zinsnede getuigt -wederom- van generalisatie en oordeelvorming van jouw kant.


als dat niet werkt, lopen jullie van het debat weg.

Op wie doel je met “jullie”? “Jullie vrouwen”? Waarom ook hier weer generaliseren Mike? Als je een discussie met me aan wilt gaan, dan ga je een discussie aan met mij als persoon, niet met iemand die je gelijk weer in het hok “vrouwen” duwt.



Mag ik je er ook aan herinneren dat ik met mannelijke forumleden ook aanvaringen heb gehad en dat deze zijn gebleven en nu zelfs zeer constructieve bijdrages leveren?

Ja hoor, daar mag je me aan herinneren, aan die enkele mannelijke forumleden die zijn blijven hangen. Mag ik je dan even eraan herinneren dat je heel veel mannelijke forumleden bent verloren om de redenen die ik hier al eerder heb benoemd? Bij deze dan die herinnering.



Van vrouwelijke zijde heb ik[…] eerder minachting, spot


Als er één vinger wijst naar de ander (in deze de vrouwelijke forumleden) dan wijzen er drie naar jezelf Mike. Lees je eigen berichten eens terug en probeer eens met open vizier te bekijken wat de toonzetting van jouw berichten zijn.


en, als dat niet werkt, lopen jullie van het debat weg.


Daar ik niet lijd aan een meervoudige persoonlijkheidsstoornis blijf ik toch maar even namens mezelf typen daar ik me geen onderdeel van een “jullie” of “wij” voel en me dunkt dat ik het hier nog aardig heb volgehouden ondanks je beledigende, kinderlijk stampvoetende en respectloze wijze van wat jij debatteren noemt.

Zoals al diverse malen het geval is geweest stop ik hier wederom energie in terwijl je alleen maar dezelfde argumenten blijft gebruiken, vermoedelijk omdat je denkt dat de kracht van de herhaling uitwerking zal hebben. Ik zie alleen maar iemand die steeds harder gaat roepen terwijl hij ziende blind is, horende doof en respectloos blijft naar zijn gesprekspartner.

Je hebt me ooit een complex aangeschreven maar het is tijd dat je de balk in je eigen ogen eens belicht en niet altijd die in de ogen van de ander.

Ja Mike, ik loop nu weg van hetgeen wat volgens jou een debat is maar waar ik toch iets heel anders in zie en over denk.
Sterker nog, ik dank je hartelijk voor alle eye openers, alle informatie, de zetjes de goede kant uit en nu deze ene ‘discussie’ die me laat inzien dat het echt tijd wordt voor mij voor een andere insteek van mijn leven. We draaien immers herhalende rondjes op dit forum en ikzelf in mijn leven. Het is tijd los te koppelen. Bij deze daarom het verzoek mijnerzijds mijn account op te heffen van dit forum, welke ik dankbaar heb gebruikt voor alle informatie en waar ik zinvolle bijdragen heb kunnen leveren voor andere forumleden. Het is tijd voor een nieuw tijdperk en deze katalysator in de vorm van deze ‘discussie’ had ik net even nodig. Bedankt en het ga je goed!
Ik weet haast wel zeker dat ik je hiermee weer in het gevoel zet dat je gelijk hebt, maar dat is dan maar zo. Laat ik je in ieder geval achter met een goed gevoel over jezelf.
 
Inderdaad een typisch vrouwelijke reactie, die verder gaat dan jouw persoon alleen, maar onderdeel uitmaakt van een algemeen patroon, nl. dat vrouwen niet kunnen discussieren.

Wil je 'anoniem' worden of je forumnaam behouden maar zonder de mogelijkheid om te reageren? Wil je nog meelezen in de toekomst? Ik kan verschillende dingen doen met je account.

Mike
 
Vanmorgen nog een paar twijfelaars uitgelegd waar FvD voor staat. Ik krijg ook de volmacht van onze zoon.. rara waar die naar toe gaat (in overleg uiteraard).
 
Hier de TPO-exit poll:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/15/grote-tpo-exitpoll-verkiezingen-2017-op-welke-politieke-partij-stemde-vandaag/

Kijk eens wie er bovenaan staan?

Mike
 
Op het allerlaatste moment komt Maurice de Hond ineens met 5 zetels i.p.v. 1 voor FvD:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/14/verkiezingsuitslagprognose-maurice-hond-pvv-28-zetels-vvd-30-zetels-gl-22-zetels/

Mike
 
Column van Xavier Baudet, Thierry's neef:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/14/politieke-nieuwkomer-als-forum-democratie-op-zn-tijd-goed/

Mike
 
?? als dat door zet Fvd met pvv samen misschien?
Ik heb vanmorgen ook al gestemd.
Voor het kleine dorpje waar ik woon was het best druk. Drukker dan in 2012
 
Afgelopen maandag zei Thierry Baudet in Breda: 'wij worden de 'kingmakers' in de formatie'. Waarmee hij bedoelt dat FvD cruciaal gaat worden voor de vorming van het kabinet en hiermee in de onderhandelingen belangrijke ministersposten in de wacht gaat slepen!

Mike
 
http://peiling2017.nl/2017/03/14/forum-voor-democratie-hoogste-nieuwe-binnenkomer/
 
Momenteel is het nek-aan-nek in de TPO exit poll tussen PVV en FvD, met een lichte voorsprong voor de PVV:

http://politiek.tpo.nl/2017/03/15/grote-tpo-exitpoll-verkiezingen-2017-op-welke-politieke-partij-stemde-vandaag/

Mike
 
Ja ik zat net te kijken. Spannend!
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die zich kunnen vinden in een aantal standpunten van de pvv maar er nu en in het verleden niet op hebben gestemd vanwege de persoon wilders.
Mogelijk zien juist die mensen ook een alternatief in Fvd.
Zomaar een gok.
 
Anderzijds, niet iedereen die gestemd heeft vult dit in op deze site toch. Hopelijk zet dit patroon wel door!
 
TPO is natuurlijk wel een rechtse site, dus natuurlijk gaat iedereen daar overwegend populistisch stemmen. Des te opvallender om te zien hoe weinig stemmen gaan naar VNL!

Mike
 
Bedankt Elkedageenei en Mike voor de verwijzingen naar diabetes en hoge bloeddruk!

Die neef Xavier Baudet schrijft een bar sullig stukje over democratie, zonder enige diepgang .
TPO is wel een 'propagandavoerder' voor FVD, goed bezocht door FVD-sympathisanten, vandaar die te mooie uitslag.

Hoopgevende verkiezingsvoorspellingen, maar de beer niet verkopen voordat ie is geschoten. Vanavond laat weten we meer.

Kees
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
539.166
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan