Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kan er een rondleiding krijgen, dus volop kans om je vragen te stellen en te kijken of ze op een goede manier boeren Gannicus en navragen wat de koeien te eten krijgen en hoe het zit met vaccineren.
Lia Ik heb vanmorgen nog even op je site gekeken. Ziet er echt heel goed uit. Denk ook dat er heel veel mensen blij mee zijn vooral met het kopje "goede melk en vlees adressen" waaronder ik. Zeker als je net nieuw bent hier op het forum. Dank je wel daarvoor.
Gaan jullie het zelf proberen om melk te halen of willen jullie achter mij aan rijden, ik moet vrijdag gaan kan zaterdag niet, laat anders ff wat weten.
Vanille, ik had al op je vraag geantwoord bij jouw andere topic over je man. We zijn net terug van de Michaelshoeve. We hebben lang moeten wachten vóórdat we überhaupt aan rauwe melk konden geraken maar dan heb je ook wat.
Wat een heerlijke melk. Op weg naar huis gelijk een halve fles achterover geslagen.
Mijn man keek nog een beetje huiverig maar nadat ik zei: "Is goed voor je prostaatklachten" (althans dat hoop ik toch,dronk hij snel de overgebleven halve liter op hahahaha....
Niets had me ooit gelukkiger kunnen maken dan een hoeve met rauwe biologisch-dynamische melk.
Morgen lekker smoothie maken van rauwe melk voor mijn zoon.Ik word al blij bij de gedachte.
Tot nu toe deed ik voor mijn gevoel nog niet echt aan WAPF want de rauwe melk is toch wel hun stokpaardje.
2 liter kefir van rauwe melk is ook al in de maak. Als we nu nog niet OERsterk worden weet ik het ook niet meer.
Ja ik ken alleen niemand dat weerhoudt mij een beetje [erg ongemakkelijk/ervaringen zeg maar]
Maar wie weet.
Wel jammer al is er naast rauwe melk nog genoeg keuze eet laatste tijd veel biologische runderlever in de wokpan met ruime roomboter,stukjes biologisch knoflook,Keltisch zeezout en wat groente na het werken lekker en zo klaar!
FenM, wat fijn dat het jullie zo goed bevallen is en ze hebben ook veel rauwmelkse kaas, heerlijk !! Het is wel een beetje in the middle of nowhere, maar dat moeten we er maar voor over hebben :lol:
Zeg dat wel Vanille, het is inderdaad in The Middle Of Nowhere. Maar ik zie het nu als een minivakantietje. Het is zo'n mooie omgeving daar. Op weg naar de hoeve kom ik al spontaan tot rust :wink:
Moet je echt doen Jordy. Je zult er geen spijt van krijgen. De gezichten achter deze Weston Price voorstanders zijn zéér de moeite waard :wink: What you see is what you get, in deze!!!
@Food en Mood haha mooi hou wel van zulke [eerlijke,directe] mensen dus wie weet!
Hoop nog steeds in de toekomst om een adresje te vinden voor rauwe melk ergens regio Rockanje/Westvoorne/in de buurt begin zeeland of regio rotterdam [max half uur van huis]
Al bevalt de beestenbouillon ook erg goed
Eerste keer gemaakt en direct tevreden, niet moeilijk dus!