Dat heb ik me ook afgevraagd. Is zij een soort Mata Hari en houdt Willem haar alleen maar aan om je vijanden dicht in de buurt te hebben?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De relatie met Willem Engel begon pas in 2020, sinds cojona begon...
Valt op dat ze veel connecties heeft met de showbizz en celebrities... Mss is ze een soort spion? Of Engel heeft een tactische reden om haar in de buurt te hebben?
Aantrekkelijke hoeriguitziende vrouwen zijn perfect te gebruiken als spion met hun charmes en listen...
Overigens was Melania Trump ook model geweest vroeger, en ja, die zag er ook vrij hoerig uit... Eigenlijk alle vrouwen die Trump had waren van die sloerie types. Ivana Trump was ook model geweest, en kwam ook uit het oostblok.
Was dat niet Samson en Gert ?Wie zal het zeggen ... Samson maakte ook niet zo'n slimme keuze met Delilah
Nee denk het niet.. denk die Samson van de ShagWas dat niet Samson en Gert ?
Aangeslagen ?
Keep your friends close, but keep your enemies closer. (Sun Tzu)Ik schat Willem in als uiterst intelligent en sttrategisch. Als Dorien een mol is en Willem haar 'ter observatie' aanhoudt zou mij dit niet verbazen
Mike
Ik ben tijdens het beluisteren van dit interview wat meer over Jeroen Pols te weten gekomen , leuk !Jeroen Pols in gesprek met Shohreh Feshtali van The ZI Talk
Jeroen Pols in gesprek met Shohreh Feshtali van The ZI Talk - Videowaarheid
Shohreh Feshtali van The ZI Talk: “In deze aflevering praat ik met Jeroen Pols. Hij praat open en hartelijk over zijn verleden, zijn strijd, zijn enorme rechtvaardigheidsgevoel en over de doelen die hij wil bereiken. Hij is krachtig, helder en duidelijk. Jeroen gaat non-stop door en doet alles...videowaarheid.nl