Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zeer boeiend interview met Jeroen Pols. Aan bod komt o.a. de feminisering van de samenleving met de bijbehorende demonisering van mannen! 💪

Mike

Deze was al eerder geplaatst volgens mij, maar een herhaling kan geen kwaad. Jeroen is een held en dit gesprek is een must-listen!

Jeroen en Willem extra weekoverzicht week 6​

13-02-2022 | 2 reacties

Jeroen en Willem nemen in dit tweede deel van het weekoverzicht nog wat Wob verzoeken door. Verder behandelen ze mondkapjes, medicatie en Willem bespreekt ‘asymptomatisch’… Ook is er wat informatie over de app boven gekomen. En natuurlijk weer nominaties voor de Anton Mussert prijs..

Willem op Facebook

https://www.gids.tv/video/306544/op...-discussie-met-ab-osterhaus-u-mag-niet-liegen

Weet je nog, de avondklok zwendel. op 16 februari 2021 werd de rechtbank ingezet om het regime in stand te houden. Ik kreeg eenmalig de kans om bij Op1 mijn verhaal te vertellen. Natuurlijk heb ik toen ook aangekaart dat het virus hoogstwaarschijnlijk uit een lab komt en dat de injectie wel degelijk gentherapie betreffen. Ab Osterhaus moest mij daar gelijk in geven. Kijk de uitzending nog eens, hilarische momenten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan