Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zojuist het weekoverzicht van Jeroen afgespeeld. Man man man, om depressief van te worden! Ik mis het positieve en optimistische geluid van Willem. Jeroen is helaas een cynische en verbitterde man geworden. Op zijn (foutieve) bewering dat Poetin ook onderdeel is van hetzelfde Great Reset-spel ga ik nog nader in, wordt vervolgd.

Mike

Ik heb het gisteren geluisterd. Als je op de letter nauwkeurig alle wetsartikelen kent - en hij kent ze - zie je meer dan wie dan ook het afglijden van onze rechtsstaat en het onrecht. en sta je machteloos.
Net zoals zovele landen waar de mensen niets maar dan ook niets meer te zeggen hebben.
Give me hope. Johanna till the morning comes. (liedje)

Nieuw bericht van Willem vanuit de PI
Willem is inderdaad héél positief. Hij zegt: "Dit gaat goedkomen".
Fijn, dat stemt een mens ook positief, en natuurlijk ook dit forum en dot.com radio dragen eraan bij.

De laatste loodjes....april showers en mai flowers...ze wegen zwaar...maar het gaat goedkomen 💕

Dorothé

Politiezaak Willem Engel gaat niet door, meervoudige kamer neemt over: ‘Dit geeft zaak meer gewicht’​

De politierechterzitting tegen Viruswaarheid-voorman Willem Engel gaat morgen niet door. De zaak wordt doorgeschoven naar een meervoudige kamer die complexere zaken behandelt, bevestigt een woordvoerder van de rechtbank in Den Haag. Het betekent dat de zaak als dusdanig ernstig wordt aangemerkt dat die door drie rechters moet worden beoordeeld, in plaats van één.

Bizar hoe het OM probeert Willem Engel te framen omdat ze geen enkele strafbare feiten kunnen constateren. En dan noemen ze het nu maar gewoon een "complexe zaak" waardoor ze hem kunnen framen voor vanalles en nog wat?

Hoezo moet je ineens onschuld gaan bewijzen, terwijl normaal gesproken het OM altijd eerst schuld dient te bewijzen.

Waar gaat dit heen, mensen!

Mike

Viruswaarheid-voorman Willem Engel komt vrij maar mag voorlopig geen berichten op sociale media plaatsen. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Rotterdam besloten.

Engel, die verdachte blijft, heeft de voorwaarde voor zijn vrijlating zelf aangedragen. Om 16.00 uur wordt hij vrijgelaten. Wanneer de zaak tegen Engel inhoudelijk wordt behandeld door de rechtbank is nog niet bepaald.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan