Viruswaanzin/Viruswaarheid

Heeft natuurlijk allemaal he-le-maal niets 🤪 te maken met dat de komende 90 dagen veel politiek achterkamertjes stiekem gekonkel plaatsvindt waar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid/kritiek aan/op mag worden gegeven ? :unsure:

Mensen zijn ziende blind. Hoe meer bewijs wil je hebben dat onze democratie dood is en we regelrecht afstevenen op de NWO. Ik kan er met mijn verstand niet bij.
De meerderheid van de mensen volgt blind het overheidsnarratief. Juist mensen als een Willem Engel zien wat er gaande is. En ja dat mag niet van de overheid.

Ik krijg meermaals de mededeling dat ik niet meer op de website kan komen vanwege misleidende inhoud. Gevaarlijke website. Het gebeurt bij het topic Oekraïne blz 21., dus de laatste blz. daar staat dan een bericht wat dit veroorzaakt. Het is het volgende bericht wat dit veroorzaakt :

Kabinet reserveert honderden miljoenen voor zorgkosten Oekraïners​

Dan komt er:

Deze website bevat misleidende inhoud​

Er zijn verschillende phishing-items gedetecteerd op dagelijkseverhalen.nl waarmee kan worden geprobeerd u over te halen schadelijke software op uw computer te installeren en gevoelige persoonlijke gegevens te onthullen, zoals wachtwoorden en bankrekeninggegevens. Meer informatie over "wat phishing is en hoe het werkt"

Hebben jullie dat ook?
Sowieso zie ik dat bij de link van het forum: Gevaarlijk staat nadat ik op de blz. van Oekraïne geweest ben. Als ik dan de site sluit en opnieuw start is het weg. Ga ik weer naar het topic Oekraïne naar de laatste blz. is het er weer.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ik krijg meermaals de mededeling dat ik niet meer op de website kan komen vanwege misleidende inhoud. Gevaarlijke website. Het gebeurt bij het topic Oekraïne blz 21., dus de laatste blz. daar staat dan een bericht wat dit veroorzaakt. Het is het volgende bericht wat dit veroorzaakt :

Dan komt er:

Hebben jullie dat ook?
Sowieso zie ik dat bij de link van het forum: Gevaarlijk staat nadat ik op de blz. van Oekraïne geweest ben. Als ik dan de site sluit en opnieuw start is het weg. Ga ik weer naar het topic Oekraïne naar de laatste blz. is het er weer.

Dorothé
Vreemd......ik zie het niet gelukkig. Anderen?
Werk je met VPN?

Dan komt er:

Hebben jullie dat ook?

Dorothé
Nee, ik heb dat niet, bij mij opent alles nog "normaal"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan