Pieter1618242655
Well-known member
Wie nu nog niet ziet dat er geen rechtsstaat meer bestaat, is hopeloos verloren en levert de eigen vrijheid in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opent niet bij mij, misschien druk.....Weekjournaal met Jeroen én Willem
Jeroen en Willem nemen de week door - Café Weltschmerz
In deze uitzending gaat het over de rechtszaak van het OM tegen Willem Engel, vooral over de zaken die niet volgens het boekje zijn gegaan: het lekken van informatie naar derden, in dit geval de pers, en de “trial by media”. Daarnaast werd het internationale nieuws besproken, in Duitsland...cafeweltschmerz.nl
Komt door mij, ik ben hem nu aan het bekijken, als ik klaar ben is er weer ruimte over...Opent niet bij mij, misschien druk.....
Heerlijke uitzending weer. We hebben het net beluisterd bij de koffie.Hier ook nog het weekoverzicht op videowaarheid.nl
Weekoverzicht week 13 met Jeroen én Willem - Videowaarheid
Jeroen heeft deze week Willem gelukkig weer naast hem zitten. Samen nemen ze weer het nieuws van de week door. Ze staan uitgebreid stil bij de zaak van Willem Engel later in de video. Verder een greep uit de vele onderwerpen die voorbij komen: de gevolgen van vaccinaties, schaarste in de...videowaarheid.nl
- Willem is goed behandeld in de gevangenis. Iedereen had door dat hij een politiek gevangene was. De agent die hem arresteerde, zei dat hij het goed vond wat Willem deed en dat hij vooral zo door moet gaan.Willem en Jeroen bij Shoreh.
Ook op videowaarheid.nlHe's back! - Shohreh Feshtali met Willem Engel en Jeroen Pols
Shohreh spreekt met Willem en Jeroen over de gebeurtenissen van de afgelopen twee weken. Het moge duidelijk zijn: de mannen laten zich niet intimideren en nemen geen gas terug! Alle informatie is inmi...odysee.com
He's back! - Shohreh Feshtali met Willem Engel en Jeroen Pols - Videowaarheid
Shohreh spreekt met Willem en Jeroen over de gebeurtenissen van de afgelopen twee weken. Het moge duidelijk zijn: de mannen laten zich niet intimideren en nemen geen gas terug! Alle informatie is inmiddels beschikbaar, een ieder die deze niet tot zich neemt, kiest er (on)bewust voor geen eigen...videowaarheid.nl
Het Openbaar Ministerie heeft Viruswaarheid-voorman Willem Engel in het vizier nu hij ondanks een verbod toch op sociale media verschijnt met uitlatingen. De voorwaarde tot vrijlating afgelopen woensdag was dat Engel zich zou onthouden van uitingen op sociale media.
Vrijdagavond echter zond online tv-programma café Weltschmerz een bijna anderhalf uur durend ’interview’ met Engel uit, welke te zien was op Facebook en Twitter en integraal werd uitgezonden op social media door Viruswaarheid. Engel zelf heette zijn kijkers persoonlijk welkom, op dezelfde wijze zoals hij dat voor zijn arrestatie op 16 maart jongstleden deed.