Medusa
Well-known member
Kick-off COOBAS - Videowaarheid
Willem doet de kick-off van COOBAS: Waarom wij verenigen
videowaarheid.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Column van Pieter Kuit.
Het is ”buiten ieder fatsoen, werkelijk schandalig”.
Dat zijn de woorden van Norbert Dikkeboom, nadat de website https://www.norbertdikkeboom.nl online kwam.
Iemand heeft de domeinnaam gekaapt, en er een website aangehangen, met als logo de Nazi-Adelaar, waarbij het hakenkruis is vervangen voor de naam van Norbieboy, pardon, Norbert Dikkeboom.
Volgens De Stentor, een aanhangsel van het AD, overweegt Norbieboy, pardon, Norbert Dikkeboom, stappen tegen de maker van een website onder zijn naam.
Norbie huilt, en klaagt steen en been, nu hij een koekje van eigen deeg krijgt. Samen met zijn collega-trollen tiranniseert hij al twee jaar iedereen die kritiek heeft op het coronabeleid van het regime. Daarbij schuwt collegatrol @Els__nadine niet om van bijvoorbeeld één van de oprichters van de BPOC2020 en de website Doe Zelf Normaal, Jade Kuit, de domeinnaam te kapen en door te lussen, eerst naar de website van het RIVM, en nu naar de website van Giro555.
For those of you with negative opinions about me going on an interview with the Alex Jones Show; let me explain why you’re wrong and irrational.
You all don’t seem to get it. I would take an interview at CNN or MSNBC. I’d sit down in front of the United Nations and call out the US in broad daylight. I’d sit smack in the middle of all the hog-mollies on The View and run circles around those simpletons for hours. I will take the battle anywhere. I do not give a shit.
Any show or platform that has an audience, and you want to hear the truth about what’s transpiring in Ukraine? I’m in. It’s that simple.
If you have a problem with me spreading my message to more people, sounds like a you problem.
Truth doesn’t discriminate. It is universally absolute.
-Clandestine
Norbieboy een Nazi? Dat is buiten ieder fatsoen, werkelijk schandalig.
Norbieboy een Nazi? Dat is buiten ieder fatsoen, werkelijk schandalig. - Doe Zelf Normaal
Column van Pieter Kuit. Het is ”buiten ieder fatsoen, werkelijk schandalig”. Dat zijn de woorden van Norbert Dikkeboom, nadat de website https://www.norbertdikkeboom.nl online kwam. Iemand heeft de domeinnaam gekaapt, en er een website aangehangen, met als logo de Nazi-Adelaar, waarbij het...doezelfnormaal.nl
Inkwartieren & Uitkleden - Videowaarheid
Huishoudelijke mededelingen: A. Op vrijdag 29 april 2022 van 13-17 uur zal er nabij Schiphol-Rijk een basiscursus “Grond- en Mensenrechten” worden gegeven (kosten 55 euro). Hiervoor is de aanschaf van wettenbundels (liefst van Kluwer) noodzakelijk. Aanmelden kan door een mailtje te sturen...videowaarheid.nl
Dorothé
Heel mooi, studenten komen spontaan langs om het verzet te versterken en bier te drinken natuurlijk. Wil je ook zo'n shirtje voor de volgende keer? http://viruswaarheid.nl . Doe mee met de nette mensen en spreek je uit tegen dictatuur & stasi
alles door gepost op Gettr met boven de meme "This swine - This criminal etc zodat ik weet wie wat deelt maar This evil cunt moest ik aanpassenOorlogstaal! Toeval dat Trump na 'shit' nu ook "fuck' gebruikt, Baudet woorden als 'sukkels' en 'halve garen' bezigt en nu ook Viruswaarheid met dit soort taal aankomt? No more Mister Nice Guy, het is oorlog!
Mike
Had nog de hoop dat het misschien om 20.30 uur zou starten, maar lijkt erop dat er geen journaal is. Volgens mij start het heel soms om de 1 of andere reden om 21 uur, dus wellicht dan nog even checken?Geen weekjournaal????