Ik heb de uitzending van Willem van 30 april jl. over mogelijke shedding bekeken en wil graag met jullie mijn gedachten hierover delen.
Het merendeel van de uitzending beslaat een zeer interessante uiteenzetting van hoe ze van genentherapie d.m.v. een truc een 'vaccin' hebben weten te maken. Het EMA speelt een sleutelrol in dit brdrog in Europa en in Amerika de FDA.
Maar dat was niet mijn reden om deze uitzending te bekijken. Ik was vooral benieuwd naar hoe Willem tegen 'shedding' aankijkt. In de laatste 15-20 minuten gaat hij hier op in.
Zoals altijd is het vooral een kwestie van definitie van wat een 'vurus' en wat 'shedding' precies zijn en inhouden. Opnieuw spreekt Willem over het AANMAKEN van het lichaam van virussen. Dat klinkt als een exosoom en dit maakt een 'virus' dus LICHAAMSEIGEN.
Tegelijkertijd wordt de suggestie gewekt dat 'shedding' inhoudt dat een zelf aangemaakt 'virus' dus wel degelijk kan worden doorgegeven aan een ander. Willem komt niet verder dan studies uit 2007 die hebben vastgesreld dat 'virale deeltjes' zijn aangetroffen in bloed, urine en sperma, m.a.w. LICHAAMSSAPPEN. Dit is dus NIET de magische 'shedding' waarvan vele 'wakkeren' zijn overtuigd dat het bestaat (en waarmee ze de besmettingsmythe in stand houden, oftewel: zwarte magie gebaseerd op angst).
Wat 'shedding' wordt genoemd is dus niets meer dan UITSCHEIDING van giftige deeltjes, oftewel: ONTGIFTING. Want de definitie van 'virus' is: GIF. Toch is Willem er heilig van overtuigd dat de zogeheten vectorvaccins (Janssen, AstraZeneca) met een adenovirus als drager voor zogeheten 'shedding events' als Dansen met Janssen zijn gebruikt, bij wijze van experiment of shedding succesvol kan worden toegepast. Volgens Willem zijn daaropvolgende piekuitbraken van corona, HIV, hepatitis en RS hieraan toe te schrijven, vooral omdat deze zich voordeden en -doen onder jongeren en 'besmette' kinderen.
Hiervoor levert Willem echter geen enkel bewijs, dit is een AANNAME van hemzelf. Hoe kan iets wat door de persoon zelf wordt aangemaakt (exosoom), waarvan hij zelf zegt dat het een IMUUNREACTIE opwekt, nu overdraagbaar zijn op anderen? En hoe vindt die overdracht, anders dan met directe uitwisseling van lichaamssappen, dan precies plaats?
Ik ben het met Willem eens dat evenementen als Dansen met Janssen experinenten zijn, maar experimenten in WAT en met wat? Was DMJ niet gewoon een wreed en sadistisch psychologisch experiment om jongeren eerst hoop te geven door ze te laten denken dat ze d.m.v. een vaccin weer naar festivals mochten gaan, om ze vervolgens tot wanhoop.te brengen door daarna de 'besmettings'piek die volgde op dit evenement te gebruiken als excuus om alsnog het feest letterlijk niet door te laten gaan? Wie zegt mij dat deze 'piek' niet volledig verzonnen is?
Willem gaat ervan uit dat deze plotselinge stijging wel heeft plaatsgevonden en koppelt dit zowel aan shedding op korte termijn (de piek).als ook aan de lange termijn (HIV, hepatitis en andere klachten), wat hem tot de conclusie brengt dat de shedding een non-specifieke immuunreactie veroorzaakt, vandaar de veelheid aan al dan niet 'virale' verschijnselen. Willem acht uitsluitend de vectorvaccins hiertoe in staat en niet de mRNA-vaccins, dit vanwege de asnwezigheid van het adenovirus als drager (vector).
Willem.noemt ook andere (militaire) evenementen met vectorvaccins die eveneens gevolgd werden door een piek, dus wellicht is hij iets op het spoor. Tegelijkertijd weet ik van bepaalde 'wappie'-evenementen als bijv. Bards Fest van Scott Kesterson, waar juist ONGEVACCINEERDEN op grote schaal bijeenkwamen en die ook gevolgd werden door 'uitbraken'. Heeft daar dan ook shedding plaatsgevonden? Hoe dan?
Zijn er 1 of meerdere infiltranten geweest die iets in de lucht hebben verspreid en zo ja, werkt dit alleen in binnenruimtes of ook in de buitenlucht? Dit zou theoretisch ook bij DMJ gebeurd kunnen zijn. We komen dan weer uit op EXTERNE GIFSTOFFEN die via AEROSOLEN worden verspreid, precies wat ik al sinds vorig jaar beweer. En als we dan toch teruggaan naar DMJ en er iig aantoonbaar shedding plaats kan vinden middels uitwisseling van lichaamsvloeistoffen en je hebt het over jongeren die middels lockdowns contactueel en hormonaal op dat moment al een jaar onderdrukt zijn, wat denk je dan dat er aan uitwisselingen van lichaamssappen tijdens en na dat evenement hebben plaatsgevonden?
Kortom, er zijn vele vragen op te werpen bij dit verhaal van Willem, vragen die overigens meer vragen oproepen dan dat ze beantwoorden. Hoe ze het dus precies doen is vooralsnog niet bekend, wellicht dat we daar met de aanstaande onthullingen meer zicht op kumnen krijgen op redelijk korte termijn.
Mike