Viruswaanzin/Viruswaarheid

Bericht van Willem Engel op Facebook (bericht van gister)

Een mooie demonstratie tegen het verschrikkelijke beleid, vandaag in Rotterdam. De toeslagenaffaire sleept zich voort, maar er is wel meer oog voor de gevolgen hiervan. De sprekers van vandaag waren de mensen die slachtoffer zijn geworden van een medogenloze en wraakzuchtige overheid die haar verlies en fouten niet wil toegeven.

Ongelofelijk als je ziet hoeveel geld er wordt geinvesteerd in het C19 verhaal, de proxy oorlog in de Oekraine en de klimaatgekte. Europa is failliet maar de geldkraan gaat verder open. Net als bij de zorg waar geen cent meer naar toe mocht, wordt ook bij deze affaire getraineerd en daarmee het leed vergroot en in stand gehouden.

Mooi was het om te zien dat veel mensen die zich hebben verzet tegen de mensonterende maatregelen van de afgelopen 2 jaar ook hier aanwezig waren. Deze mensen zien dat het niet om een incident of om onkunde gaat, maar om een systeem dat de burger probeert te vermalen en te kneden naar gehoorzame en slaafse burgers die alles wordt afgepakt; inkomen, huis, zelfs kinderen worden onteigend. 'you will own nothing and will obey' is de echte slogan van de tirannie achter dit systeemfalen.

Wat ook erg zichtbaar werd is de totale disconnect tussen burger en politiek. Ja, Omtzigt, Leijten, Azarkan en Marijnissen waren aanwezig, en dat is goed, maar wat waren ze ongemakkelijk tussen het gewone volk. Natuurlijk goed dat ze er waren, toch vraag ik mij af wat de primaire motivatie is van deze politici; zieltjes winnen? Laten zien dat het systeem uiteindelijk wel werkt? Op de procedure zitten, zodat het in ieder geval netjes gebeurt?

Hilarisch was het dat Renske mensen aansprak als de 'groep van Willem' en of ze hun mond wilde houden. Deze mensen stonden hier voor de kinderen, niet omdat ik ze had gestuurd, maar uit vrije wil, dat heet het volk Renske. De gekte werd compleet toen ook de organisatie mij vroeg of ik 'mijn' mensen wilde aanspreken. Ik kwam daar uit solidariteit voor de slachtoffers en ik neem aan dat iedereen aanwezig om die reden daar was. Is het nu echt zo moeilijk om voor te stellen dat dat mensen vrije wezens zijn die uit eigen beweging zich uiten? De politiek heeft nog veel te leren over het volk.

De demonstratie was prachtig verzorgt, BNers die een video boodschap brachten en hun medeleven uitspraken en ongeloof over hoe dit kon gebeuren. Ook de directeur van Amnesty was aanwezig, die kon eigenlijk geen goed meer doen en werd met boe geroep ontvangen en weg gehoond, triest om te zien, maar wel heel begrijpelijk, want wat heeft deze organisatie zich als schoothondje van de macht opgesteld.

Er waren ook toespraken van de advocaat, Eva Gonzales Peres, die dit dossier aan het rollen kreeg en van de voorzitter van de politiebond(NPB), Jan Struijs, die oprecht waren en binnenkwamen. Door dit soort mensen is er nu aandacht voor dit schandaal. Wij mogen het hier niet bij laten. Waar zijn die 1115 kinderen die zijn vermist? Waarom worden de ouders monddood gemaakt? De beerput moet helemaal open.

Wat mij ook goed stemde was het gesprek met een SPer die heel goed snapte en kon verwoorden dat de toeslagen affaire, de boeren onteigening, de C19 maatregelen, jeugdzorg en zo vele andere op het oog op zich zelf staande schandalen dezelfde oorsprong hebben; een machtbeluste overheid die alle menselijkheid kwijt is en alleen nog maar dwang, surveillance en controle nastreeft.

Veel verdriet en woede was er bij de mensen die nu eindelijk een stem kregen. De roep om erkenning en schadeloosstelling is pas het begin. De willekeur en misdadigheid van het beleid moet stoppen en natuurlijk moeten de verantwoordelijken voor de rechter komen. Vandaag was een klein stapje in de goede richting maar vooral het samenkomen van meerdere stromingen die vechten voor het zelfde doel: Liefde, waarheid, vrijheid.

Medisch weekjournaal inzake de Gezondheidsraad en het CBG​

18-04-2022

In deze uitzending blikken Jeroen en Willem vooruit op het vonnis van morgen, dinsdag 19 april met betrekking tot het hoger beroep inzake de Gezondheidsraad en het CBG. Het WOB-verzoek naar de verslagen van het CBG laat zien dat verslag 984 ontbreekt, en volgens hen zelfs niet bestaat. Wat staat daar dan in?
De datum waarop die meeting had moeten plaatsvinden was er wel een meeting van de Commissie Gentherapie met de WHO, FDA en andere partners over de definitie van gentherapie.
Daarnaast nemen we het meest recente SEC rapport door van BioNTech. Hierin komt duidelijk naar voren dat alle middelen alleen door EUA (Emergency Use Authorization) op de markt zijn en er geen garanties gegeven kunnen worden, omdat we spreken over experimentele middelen.

De voorzieningenrechter had de vorderingen in eerste aanleg afgewezen. Het Haagse hof heeft het vonnis van de voorzieningenrechter bekrachtigd. Naar het oordeel van het hof hebben Viruswaarheid en de NVKP niet voldaan aan de eisen om een collectieve actie te kunnen instellen. Viruswaarheid en de NVKP hebben onvoldoende aannemelijk gemaakt dat zij voldoen aan de in de wet opgenomen representativiteitseis.

Criminelen in Toga’s​

N.a.v. de toespraak van WE,

Heb of ga jij je (illegale) dossier bij de politie opvragen en vernietigen?

Maak jij een back up van je social media en delete je het daarna? Hiermee voorkom je mogelijk dat je uitspraken op sociale media uit hun context worden gehaald om je te criminaliseren.

Stop je met het gebruik van je DigID als opstap naar de digitale identiteit?

N.a.v. de toespraak van WE,

Heb of ga jij je (illegale) dossier bij de politie opvragen en vernietigen?

Maak jij een back up van je social media en delete je het daarna? Hiermee voorkom je mogelijk dat je uitspraken op sociale media uit hun context worden gehaald om je te criminaliseren.

Stop je met het gebruik van je DigID als opstap naar de digitale identiteit?

Ik dacht dat je voor belastingaangifte bijv. een DigID MOET hebben, maar is niet zo, kan als particulier ook op papier: https://www.belastingdienst.nl/wps/.../content/hoe-aangifte-inkomstenbelasting-doen.

Andere waar ik het voor gebruik is zorgverzekering declaraties van tandarts, maar ook dat kan per post! :)

Willem Engel op Facebook

Waarom het echt belangrijk is dat iedereen die kritisch is op het regime allert blijft de komende tijd:

De golf aan arrestaties in bijna alle westerse landen is duidelijk een agendapunt die internationaal wordt aangestuurd. Advocaten, medici, activisten en burgerjournalisten zijn de groepen waarop de inlichtingendiensten zich hebben gericht.

In het nieuwste rapport van de NCTV hier te lezen.
https://downloads.persberichten.rijksoverheid.nl/.../GetS...

Wat opvalt is dat er melding wordt gemaakt van anti-overheidsextremisme. In werkelijkheid gaat het hier om bezorgde burgers die gebruik maken van hun recht op meningsuiting en recht op vereniging en persvrijheid. Het positieve is dat het regime ons een groot probleem vindt.

Het slechte nieuws is dat het NCTV zelf geradicaliseerd lijkt. Bevoegdheden die niet bestaan worden ingezet om burgers te schaduwen, groepen te infiltreren, mensen te criminaliseren. Er worden vergaarbakken aangelegd over iedereen die zich uitspreekt. Dit zijn echt stasi praktijken.

hieronder een voorbeeld van een demonstrant
"Afgelopen woensdag had ik de eerste sessie van 2 uur voor het inzien van mijn gegevens conform artikel 25 van de wet politiegegevens. Ik sta bekend als PGE (Potentieel Gevaarlijke Eenling), blijkt. Ook stond ik geregistreerd in de OPOR-BAK (Openbare Orde) en met label SCS-CORONA (?) van de politie Noord Nederland. Ik heb meer dan een dozijn registraties van mijn betrokkenheid bij acties gelezen. Mijn social media werd/(wordt?) actief gemonitord, en als kers op de taart kwam ik er achter dat er in december 2020 al een bevel tot aanhouding+machtiging tot binnentreden is afgegeven wegens opruiing. Ik was die dag echter niet thuis en blijkbaar hebben ze de hele zaak toen laten vallen. Over 3 weken de volgende afspraak (ik heb nog niet de helft kunnen inzien)"

Ik hoop dat iedereen dit serieus neemt en een afspraak maakt bij de politie voor een inzage in zijn/haar gegevens.

In vrijwel alle strafzaken tegen critici spelen de social media accounts een centrale rol. Uitingen die duidelijk gedaan zijn in de context van protest of politiek activisme, worden geknipt en geplakt. niet zelden worden de accounts verwijderd waardoor het moeilijk is om te 'bewijzen' dat de gecreerde nieuwe context volledig verkeerd is.

Dat er intensief contact is tussen geheime diensten en social media is reeds bekend, maar dat er wordt samen gewerkt om valse aangiftes te creeeren is een volgende stap in het terreurbeleid.
Probeer al jouw accounts op social media veilig te stellen door een backup te maken. Wellicht is het ook een goed idee om al het oude materiaal te wissen.

Er wordt gebruik gemaakt van traject controle camera's van parkeer cameras en politie voert ook een actief beleid om kentekens, gezichten en ID's inclusief telefoon nummers op te slaan in de zogenoemde 'vergaarbakken'

Natuurlijk starten wij een rechtszaak en doen wij WOB verzoeken naar deze praktijken.

In het artikel van nu.nl en RTL nieuws is duidelijk dat dit veel verder gaat dan surveillance. Het is een zeer invasieve manier om mensen te monitoren. Pegasus is software waarmee je telefoon ongemerkt kan worden gebruikt om je op elk moment te kunnen zien, af te luisteren, gegevens te onttrekken en locatie te kunnen bepalen.

In de loop van de komende week zullen wij een uitzending maken over hoe je jezelf het beste kan verdedigen tegen dit soort praktijken. We zullen toe moeten naar een simpeler leven waar digitale middelen geen centrale rol meer spelen, maar waar papier en fysiek afspreken de norm worden.

blijf in liefde, maar laat je nooit de mond snoeren.
278936174_10158512596392665_2528662281937612795_n.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan