Godsgeschenk
Well-known member
Willem in gesprek met Shohreh:
Een geweldige uitzending. Ik ben het niet met alles eens, maar desondanks is het begeesterend.
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Willem in gesprek met Shohreh:
Krijg hem niet aan de praat, jullie wel?Mooi op tijd!
Jeroen en Willem nemen de week door - Café Weltschmerz
Jeroen en Willem bespreken in dit weekjournaal de politiek, de propaganda en censuur, internationaal en medisch nieuws, Agenda 2030 en juridisch. Zij zoomen in op de sms-gate en het andere grensoverschrijdend gedrag van meerdere politici.— Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café...cafeweltschmerz.nl
Bij mij doet-ie het ook nietKrijg hem niet aan de praat, jullie wel?
De podcast lukt wel
Bij mij ook nietKrijg hem niet aan de praat, jullie wel?
De podcast lukt wel
Ik ben nu halverwege, maar voel nu al de behoefte om te reageren.Een geweldige uitzending. Ik ben het niet met alles eens, maar desondanks is het begeesterend.
Dorothé
Klopt.Ik ben nu halverwege, maar voel nu al de behoefte om te reageren.
Willem slaat m.i. de plank mis met zijn filosofie dat werkelijk alles uit de mens zelf komt. Zo zijn de wereldheersers beschadigde kinderen met licht autistische trekken die hun omgeving prikkelvrij willen maken. Nee, Willem, het zijn genocidale maniakken die regelrechte satanische rebellie vertonen tegen God en Zijn allerhoogste creatie, de mens, geschapen in Zijn evenbeeld. De mens is niet genocidaal van zichzelf, maar is hier (helaas) wel toe in staat door demonische misleiding en bezetenheid. Willem hanteert de illusie van het Zelf m.b.t. het probleem.
Hij gaat mee met de visie van Shohreh dat de mens geen God nodig heeft, mits hij beschikt over een moreel kompas. Opnieuw die illusie van dat Zelf, deze keer m.b.t. de oplossing. Hij noemt een moment in zijn leven toen hij bijna afgestudeerd was en zijn eigen stem hem vertelde dat hij zijn passie (dansen) na moest volgen en toen werd alles kalm en helder en was er geen twijfel meer mogelijk dar dit de juiste weg was. Dat was dus een spirituele ervaring en dat was niet de stem van Willem maar die van God. Of Willem dit nu erkent of niet, hij wordt gestuurd door God en hopelijk kont hij daar ooit eerlijk voor uit.
Hij geeff aan zelf kindertrauma's te hebben opgelopen a.g.v. opgroeien in een gebroken gezin, waar hij therapie voor heeft gehad. Veel van dergelijke therapeutische behandelingen gaan uit van de illusie van 'fixing self with self'. Als je 1 ding leert bij AA, dan is het wel dat dit een onmogelijkheid is en dat alleen overgave aan God de oplossing is. Jammer dat ook Willem.nog zo in dat Zelf blijft hangen.
Mike