Lieve mensen,
Het bafflen is flink op gang en nog is er geen eind in zicht. Gelukkig is het beter weer, want na al die global warming kunnen we eindelijk een keer zonder trui naar buiten.
Ons regime spreekt tot ons:
"Het kabinet onderscheidt vier aandachtsgebieden waarvan het cruciaal is dat ze beschermd blijven tegen de risico’s van de verspreiding van desinformatie:
1. Cruciale democratische processen, waaronder verkiezingen,
2. Volksgezondheid, waaronder mentale gezondheid en vaccinaties,
3. Sociale en maatschappelijke stabiliteit,
4. Inzet op het gebied van (internationale) veiligheid en stabiliteit.
Bij al deze stappen blijven de waarden en grondrechten van de rechtsstaat, zoals de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid, voorop staan."
Er zijn vier onderwerpen naast de al gevestigde taboes waar je geen afwijkende mening meer over mag hebben. De risico’s van desinformatie op deze gebieden is extra groot, voor uw veiligheid, lees: voor de machtspositie van het ‘kabinet’.
Het ter discussie stellen van verkiezingen, of zelfs het uiten dat er aan massale beïnvloeding wordt gedaan door social media, media en inlichtingendiensten is niet toegestaan. Je mag het niet denken en al helemaal niet zeggen. Iedereen ziet dat social media bepalen wie wat te zien krijgt en vooral wie wat niet te zien krijgt. Natuurlijk is dit volstrekt in strijd met artikel 10 EVRM waar het recht op informatie ontvangen is opgenomen.
Ook aan volksgezondheid, lees de staatsexperts, mag niet getwijfeld worden. Als je dat toch doet dan krijgen die experts gewoon nóg meer prijzen en onderscheidingen, net zolang tot je het niet meer in je hoofd haalt vragen te stellen. De mening van een expert is de waarheid, vragen stellen is blasfemie.
Omvolking kan niet, mag niet en zal niet besproken worden, tenzij je dat doet in een positieve context, dan is het natuurlijk gevat en bonton. Polarisatie komt namelijk door ándere meningen, dat is het grote gevaar, het ligt niet, ik herhaal, het ligt niét aan het beleid van verdeel en heers.
Omdat het oorlog wordt, moeten wij Europa versterken, nationale soevereiniteit is uit den boze. Alleen samen krijgen we Rusland er onder. De complottheorie dat de NAVO al decennia lang democratische regeringen omverwerpt en landen platbombardeert is ook taboe. Als je daar iets over hebt gelezen of gehoord, dan heb je dat waarschijnlijk verkeerd begrepen: de NAVO voert oorlog voor vrede en vermoordt dictators, juist om democratie te brengen.
Gelukkig hebben we in Nederland een heel goede rechtspraak, echt heel goed, misschien wel de beste in de wereld. Zo werd vorige week nog een parlementslid veroordeeld omdat hij opriep tot geweldloos en liefdevol verzet. Het kan natuurlijk niet dat volksvertegenwoordigers kritiek hebben op het regime, hun taak is ja-knikken. Het volk? Dat is de staat, en de staat is het volk.
Donderdag 20 juni mag ikzelf voorkomen, voor de inquisitie in Den Haag, waar deels dezelfde rechters mij voor hetzelfde vergrijp zullen ondervragen. Als ik berouw toon en beloof dat ik het nooit meer zal doen en afstand doe van mijn grondrechten, vooral mijn spreekrecht omdat ik als dissidente burger dat recht misbruik, misschien hoef ik dan maar 40 uur in plaats van 90 uur perkjes te schoffelen.
Als ik eerlijk ben kan ik de grap van deze clownsshow wel inzien. Een groepje mannetjes en vrouwtjes verkleden zich in zwarte jurken en doen alsof ze verstand hebben van de waarheid, het recht, de maatschappij, de psyche van de mens, maar bovenal van de juiste leer, kortom een soort mufti’s van het Agenda2030-kalifaat.
Zolang jullie ons steunen door massaal het regime voor gek te zetten, grappen te maken, memes te delen, vrolijk te zijn, te genieten van het leven en vooral de eindeloze stroom propaganda te negeren, dan komt het wel goed.
Natuurlijk ben ik zeer dankbaar voor de donaties, daarmee kan ik mij in de rechtszaal verweren en kunnen wij waarheid boven tafel krijgen en uitzenden op onze kanalen. Want deze strijd voeren we samen.