Viruswaanzin/Viruswaarheid

 

Lieve mensen,

Het onwaarschijnlijke is toch gebeurd! De rechtbank Den Haag sprak mij volledig vrij.

Als ik het vonnis lees dan vallen mij een paar dingen op. De ‘feiten’ van het OM aangaande de vordering en de uiting worden verworpen. Daarmee wordt een duidelijk signaal afgegeven: het OM moet haar politieke vervolging voortaan beter onderbouwen/maskeren. Wat ook opvalt is dat de rechtbank niet wil toetsen of het bestuur en het OM onrechtmatig hebben gehandeld, logisch want dat staat als een paal boven water.

Wat wellicht meespeelde is de voorwaardelijke getuige, Dick Schoof. Schoof is natuurlijk eindverantwoordelijke geweest in de bestrijding van critici, getuige de verbanning van David Icke, waar Yeşilgöz eerst langs Schoof moest om zijn handtekening te krijgen alvorens het plan verder uit te voeren.

Dat er in de nog aanhangige rechtszaken voorlopig niks zal gebeuren is waarschijnlijk. Icke, CBG, ING, VOG, demonstratieverbod, ze zijn allemaal op de lange baan geschoven en zullen op zijn vroegst in de herfst worden behandeld; en wellicht duurt het in sommige gevallen nog veel langer. Het hoger beroep in de strafzaak tegen mij en in die tegen Dorien zullen ergens in oktober worden behandeld. Ook wachten wij natuurlijk nog op een uitspraak in de zaak Fort Oranje, maar de Raad van State neemt zijn tijd. Tot zover de juridische zaken.

Er gebeurt natuurlijk veel meer, ook in onze stichting. Normaal zouden wij de Science Summit organiseren in de zomer, maar omdat wij nog steeds geen bankrekening hebben, kunnen we dat dit jaar niet doen. Wel komt er een vervangend programma van één of meerdere themamiddagen met sprekers en een debat op één onderwerp van Agenda2030. En goed nieuws voor de Belgen: naast onze vaste locatie bij Café Weltschmerz wil ook Nova Academia deze middagen graag hosten. Wij houden jullie op de hoogte van de planning, waarschijnlijk zal de eerste middag in oktober plaatsvinden.

Ik krijg wel eens de vraag welke organisaties nu bij de stichting VoorWaarheid horen. VoorWaarheid is de voortzetting van Viruswaarheid, een ieder wel bekend. De kerntaak van VoorWaarheid bestaat uit het completeren van het dossier en dit online en offline beschikbaar houden. Daarnaast zijn er nog bijna 10 procedures die tot een goed slot moeten worden gebracht in de rechtszaal. De andere activiteiten van Viruswaarheid - media, acties, maatschappij - zijn inmiddels ondergebracht in zusterorganisaties. Nuttig om je te realiseren dat als je vragen hebt of een bron wilt delen, het makkelijker is om dan direct contact te leggen met de desbetreffende organisatie.

Ik beschrijf ze kort:

Het weekoverzicht met @JeroenPols
en Willem Engel is sinds 2024 in beheer van http://dfacto.nu. We zijn heel blij dat dit videoplatform de professionalisering heeft overgenomen en hopen het weekjournaal nog vele jaren te mogen maken.

http://willdofreedom.com is een vlogkanaal van @dorienrose
en mij, waarmee we vooral uitzendingen maken over leven in het buitenland en zorgen voor meer autonomie, interviews houden met buitenlandse gasten over voornamelijk medische onderwerpen en uitzendingen maken waarmee we jullie op de hoogte houden van onze persoonlijke strafzaken.

VoorLeven is voortgekomen uit de psychologengroep van Viruswaarheid en is gericht op breder welzijn. Een goed voorbeeld van de visie en activiteiten van VoorLeven is het Vitaal Voedsel Festival.

Nova Academia, de nieuwe vorm van hoger onderwijs gevestigd in Theux in België, is het geesteskind van Dr.
@FrijtersPaul
and Dr. @ErikaTurkstra
. Zij zijn ook nauw betrokken geweest bij de Science Summit. Daarnaast heeft Paul Frijters meerdere artikelen geschreven voor de website van Voorwaarheid en is hij de initiatiefnemer van ons eerste boek ‘De grootste misdaad ooit’ (http://amsterdambooks.nl).

COOBAS is opgericht door @MarcoNijpjes
, Jan Engel en Dorien Duinker en staat voor Church Of Own Body And Soul. Het werd oorspronkelijk opgericht om middels de extra bescherming die geloofsgemeenschappen toekomt weerstand te bieden tegen de tirannieke covidregels. Inmiddels is het een levensfilosofie die erop gericht is om via een gemeenschap een autonoom leven op te bouwen. Het laatste project is volop in ontwikkeling in Portugal.

Er zijn natuurlijk ook nog veel organisaties waar we al jaren goed mee samenwerken. Denk aan: @AndereKrant
, @cafeweltschmerz
, http://bewustnederland.nu, actiecollectief @samen_voor_nl
, de http://devrijemensacademie.nl, http://armyoflove.nl, http://ikdeburger.nl en vele andere prachtige initiatieven van vrije en kritische burgers.
Natuurlijk hopen wij dat je ons nog lang zal steunen en zal helpen om de missie van liefde, waarheid en vrijheid te realiseren. Geniet van de zomer, neem de tijd om te voelen waar jij je energie, aandacht en tijd in wilt steken om jouw wereld beter te maken.
 
 

Dat de griezels in paniek zijn is duidelijk, maar dat ze radeloos zijn en zo te keer gaan laat zien dat ze aanvoelen dat het doek wel eens kon vallen. De moordaanslag op Fico van Slowakije mislukte. Nu op Trump, ook mislukt, wat opmerkelijk is, is wellicht het startschot van een serie van gebeurtenissen die onomkeerbaar zijn.

De deepstate is niet meer in de schaduw, maar out in the open, een positie die onwennig voor hen is, zie Schoof.

Het is hopen op een glimp van moraliteit aan de kant van de griezels, want het volk zal dit niet meer accepteren, er is geen weg terug voor de coupplegers wordt het de komende tijd er op of er onder.
 

Cardioloog dr. Aseem Malhotra plaatste op 5 juli 2024 een bericht op X, waarin hij oproept om de petitie “The Hope Accord” te ondertekenen.​

Zijn bericht luidt: “Meer dan 1000 artsen, wetenschappers en bezorgde burgers hebben The Hope Accord ondertekend, waarin wordt opgeroepen tot opschorting van de mRNA-prikken en het weer in acht nemen van de medische ethiek.
“Laat uw stem tellen door uw handtekening toe te voegen zodat we collectief dit verrotte systeem kunnen opschonen.”
Je kunt de petitie hier tekenen: The Hope Accord
De Nederlandse vertaling van de petitie vind je hier.
 
 

5 maanden cel voor het tracken van een burgemeester...

Het tracken werd gedaan om er achter te komen of de burgemeester überhaupt wel in de gemeente woont waar hij werkt, dat is namelijk een verplichting.

Die verplichting is een logische, het gaat namelijk om persoonlijke verantwoording.

Wat de coupplegers hier mee zeggen : 'Blijf van onze mensen af' de uitvoerders zijn namelijk het zwakke punt van de coup.

Overigens kregen @PJAalbersberg
en @DG_Akerboom
geen 5 maanden terwijl zij mij al 4 jaar lang stelselmatig volgen, afluisteren en in appgroepen meekijken..

Het ultieme wapen van de coupplegers is omvolking daarom mag dat woord niet genoemd worden. Aalbersberg heeft het al vaker over een witte etnostaat gehad toen hij sprak over extremisme.

Persoonlijk ben ik voor een multiculturele samenleving, maar om nu mensen die juist een homogene samenleving willen extremist te noemen gaat wat ver.

Toch zou het tracken van burgemeester wel een goed idee zijn, dan hadden we bijvoorbeeld na kunnen gaan of Halsema op 28 maart 2021 inderdaad bij haar vader was in het verzorgingstehuis. (Halsema pleegde samen met Kukenheim valsheid in geschrifte aangaande het noodbevel)

Enfin, houdt vooral je lokale bestuurders goed in de gaten, zij verwoesten de leefomgeving en faciliteren de beroving. Het theater in Den Haag is afleiding. De NCTV heeft ook direct overleg met burgemeesters zie de WOO stukken.
 
Lieve mensen,

Een enerverende zomer, zo mag je dat wel noemen. 4 juli werd ik vrij gesproken, maar het onwaarschijnlijke gebeurde toch, te elfder ure is het OM in hoger beroep gegaan. Een zaak uit oktober 2020, waar het OM bewijst vervalste en eigenlijk nog werd gered door de rechters die wegbleven bij de misdrijven van het OM en alleen mijn schuldvraag hebben beantwoord. Net als in de vorige zaak waarin er letterlijk werd gezegd dat het OM wilde dat de rechtspraak de grens van de vrijheid van meningsuiting aangaf en toen het resultaat tegenviel alsnog in hoger beroep ging, zo ook hier.

Het is goed mogelijk dat binnen het OM inmiddels veel verzet is tegen het slaafs taakjes uitvoeren voor de NCTV. Het is duidelijk dat er op geen enkele manier nog onafhankelijke afwegingen worden gemaakt door officieren, maar dat er direct wordt meegestuurd door superieuren. Het doel is duidelijk: lawfare. Critici moeten worden uitgeput en geruïneerd. Het OM heeft oneindige middelen en een veroordeling is helemaal geen doel meer, het gaat er om het vervolgen als wapen te gebruiken. Zoveel mogelijk schade te berokkenen VOOR dat er een vonnis naar buiten komt.

Toch ben ik wel enigszins verbaasd, het OM is ontmaskerd, de politieke motivatie staat vast. Misbruik bevoegdheden idem. Het zal dus een vreemde zitting worden waarin het OM vooral moet uitleggen in hoeverre het gedrag van het OM niet crimineel is.

Nu zou ik natuurlijk heel boos kunnen worden, toch zie ik het meer als een nieuwe kans om het OM te ontmaskeren en natuurlijk hoop ik op jullie hulp.

De volgende links bevatten documenten van het OM zelf die een paar dingen laten zien:


Dit gaat over mijn Rotterdam-strafzaak. Wat opvalt is dat er directe communicatie is met de minister over de strafzaak. Kamervragen leverden een weigering om de rest van de communicatie tussen minister en OM te delen. De grond was ‘het belang van de staat. ‘

In de volgende documenten wordt de werkwijze duidelijk, evenals de uitdrukking ‘in het belang van de staat'





Er is dus een sluiproute gecreëerd waarbij de directie van het OM en de minister van Justitie wel degelijk invloed kunnen uitoefenen in de strafzaak zelf. Vooral de vraag wel of niet vervolgen kan met een aanwijzing van de minister worden opgelegd.

Wat er nog meer naar voren komt is dat, hoewel strafdossiers zelf niet kunnen worden geWOOd, de communicatie intern en extern zeker wel kan worden geWOOd. De uitdaging voor deze zomer is om een WOO-verzoek te doen aan het OM over wat je wilt weten.
Voorbeelden zijn: Is er sinds 2018 gebruik gemaakt van de aanwijzingsregeling? Is er een RIEC-achtige organisatie rondom de CTER (contraterrorisme, extremisme en radicalisering) van het OM ontstaan? Worden anonieme accounts gebruikt voor het monitoren van critici? Ook de mappen ‘bekende Nederlanders' zijn enorm interessant. Waarom worden die überhaupt bijgehouden door het OM? Is dat niet in strijd met het gelijkheidsprincipe? En denk ook aan de beslissingen om de aanvaller van mij (oktober 2020) of de aanvaller van Wybren van Haga niet te vervolgen, waarbij de politie flink gefrustreerd was, omdat deze zaken voor het oprapen lagen. Kennelijk werd hier van hoger hand ingegrepen.

We zullen nog een tijd bezig zijn met de deepstate, daarbij zij jullie berichten en steunbetuigingen hartverwarmend en heel fijn. Bij twee hoger beroepen - naast het hoger beroep bankrekening ING (het hof vertraagt deze rechtszaak bewust, ook om de schade zo groot mogelijk te maken voor de stichting) nu ook een hoger beroep in mijn strafzaak - zijn donaties echt belangrijk om dit vol te kunnen houden. Dank daarvoor!
 
Lieve mensen,

Het is tijd om te leven zoals jij wilt leven. Wachten op een gunstige regering of hopen op een verlosser of vrezen voor een hete oorlog of denken dat het klimaat de mensheid uit zal roeien zijn precies de ‘states of mind’ waarin je op zoek bent naar minder vrijheid en meer veiligheid, de ideale staat voor opportunistische regimes of leiders om hun macht uit te breiden. Het hele polarisatie model is gebaseerd op je achter 1 mening scharen, die vrijwel nooit recht doet aan je eigen kijk op de wereld en daarmee altijd eigenlijk op z’n gunstigst een keuze voor de minst slechte is en op z’n slechts een keuze voor onderwerping.

Natuurlijk is het goed om op te letten en je te informeren en je bezig te houden met de wereld in brede zin, onwetendheid maakt je ook een speelbal van het lot. Waar zit nu de balans tussen voor jezelf leven en voor je idealen? Tussen met de dag leven of voor de toekomst? Mijn stellige overtuiging is dat het doel in je leven niet door externe factoren wordt bepaald. Hooguit wordt er een kader en richting gegeven door wat je meemaakt en hoe je naar de wereld kijkt.

Die interne drijfveer, dat morele kompas, een innerlijke stem. Sommigen noemen het spiritualiteit of geloof of passie, allemaal termen voor hetzelfde. Durf diegene te zijn die je zou moeten zijn. Geniet er van.

 

Vreemd, ik heb wel geluid maar geen beeld. Op Rumble doet'ie het wel goed:

 

@SilSchoonhoven
schrijft weer een stukje om critici te ridiculiseren. Ongetwijfeld is Silvan 1 van die journalisten met warme banden met de AIVD en NCTV. Of hij ook op de loonlijst staat daar is speculatie, daar blijft ik bij weg.

Wat wel vast staat is dat Ericksen geprikt was voor hij een hartstilstand kreeg op 12 juni 2021.
In dit artikel laat ik alle argumenten zien. Triest eigenlijk dat dit soort onderzoek eigenlijk zou moeten worden gedaan door mensen als Silvan.

De realiteit is dat de oude media geen waarde heeft voor de maatschappij. Desinformatie is in die zin wel een probleem, juist als het door NCTV gelieerde media wordt verspreidt om bepaalde narratieven in stand te houden.

Zie je desinformatie in de oude media? Meld het dan bij de ombudsman of bij de nvj. In veel gevallen is het ook mogelijk strafbaar , dan kan je er ook aangifte van doen.

Ook is de lijst van journalisten op de payroll van de geheime diensten cruciaal, zodat zij direct op non actief gesteld kunnen worden, journalistiek kan niet samen met samenzweerders.
 
Lieve mensen,

Het bafflen duurt voort. Van het EK voetbal naar de Olympische Spelen, van pride-maand naar rassenrellen in Engeland.

Het evenementenseizoen is volop bezig. Natuurlijk zijn er ontwikkelingen die echt wel zorgelijk zijn en waar je je over kan en misschien wel moet uitspreken. Toch pleit ik er voor om vooral ook van de zomer te genieten, lekker vakantie te houden, vliegen zolang het nog kan. Het leven is vooral bedoeld om geleefd te worden; dat kan met een blik op wat er niet goed is en met wat er wel goed is. Het kan een idee over de staat van de wereld zijn of wat je deze dag hebt gedaan en nog wilt doen voor jezelf.



Er is geen allesomvattende methode; waar het volgens mij om gaat is een balans vinden in bewonderen, genieten, veranderen en strijden. Na de RKI-files dachten toch weer een aantal mensen: nu gaat het toch kantelen. Als het om feiten ging dan was het allang gekanteld, sterker nog, dan was er helemaal geen pandemie geweest of climate change of andere doemsdagscenario’s. Daar zit dan ook de uitdaging. Het is heel verleidelijk om te denken dat er een ander tegenovergesteld doemsdagscenario waarschijnlijker is, zoals het instorten van de beurs en de economie in het Westen, of een echte WOIII in het Midden-Oosten. Zolang je voor of tegen een doemsdagscenario bent, speel je mee in het spel van de griezels. Het kan ook anders.

Ja, C19 is het grootste medische schandaal ooit. Ja, het heeft alleen al in Nederland 1000den levens gekost, mensen die wellicht nog in leven waren als de maatregelen, de angstpropaganda en vooral de prikjes er niet waren geweest. Ja, op wereld schaal spreken we inderdaad over miljoenen doden en dat is vreselijk, dus je uitspreken voor waarheid en tegen bedrog en vooral tegen dwang en (geestelijke) mishandeling is een morele plicht, maar het is niet je leven. Dat is namelijk een andere plicht: goed voor je zelf en je naasten zorgen, zelfs als ze niks snappen van deze column.

Het is helemaal niet radicaal om te blijven wijzen op de noodzaak van tribunalen en strafrechterlijk onderzoek aangaande de C19-periode. Wat wel radicaal is, is om je levensgeluk hiervan af te laten hangen. Als je je inzet voor het goede, heb dan het vertrouwen dat het er ook komt. Wellicht door strijd en wellicht duurt het nog lang, maar de leugen is te groot, te bizar en te ontwrichtend om te kunnen blijven bestaan in een maatschappij waar in ieder geval nog een deel zelf nadenkt en niet handelt vanuit angst of gehoorzaamheid, maar vanuit moed en waarheid.

Een heerlijk leven EN het juiste doen gaan prima samen.

Dank voor alle lieve berichten en donaties, het is elke dag weer een voorrecht om samen met jullie te bouwen aan een betere wereld.
 
 

Lieve mensen,

Wat een heerlijke zomer!

Zoals verwacht kabbelt het nieuws van de ene false flag naar de andere.

Toch was het wel opmerkelijk dat er werd toegegeven dat de Nord Stream 1 en 2 zijn opgeblazen door Oekraïners. Sterker nog: Zelensky wist ervan en vond het oké. Dat dit niet de hele waarheid is, hoeft niemand meer uit te leggen.

Het wordt bijna monotoon: paniek, spin, ontkenning, het toegeven, nieuwe spin, volgend onderwerp.

De apenpokken: gezien. Alle memes stonden nog op de harde schijven; het kan niet zo zijn dat de WHO en andere gelieerde criminele organisaties dit nog serieus proberen. Wat is het doel dan? Afleiden zodat er niet op andere dingen wordt gelet? Zoals de economie of het CBDC? Of gaat het om murw beuken, net zolang onzin uitstorten tot er geen mens meer iets van nieuws wil zien.

Alle rechtszaken worden maar vertraagd en uitgesteld. Je zou bijna denken dat de Staat er geen zin meer in heeft, of dat de rechtspraak de voorgeschreven vonnissen een beetje moet spreiden om nog wat geloofwaardigheid over te houden.

Wat duidelijk is, is dat we op een punt zijn gekomen waar alle middelen vanuit de burger zijn gebruikt en waarvan de meeste, in ieder geval voor het individu, zijn uitgewerkt.

In Portugal of Paraguay of andere warmere en conservatievere landen is inmiddels een enorme instroom te zien van Nederlanders en andere bewoners van, wat voormalig bekend stond als, het meest welvarende deel van de wereld met de beste welvaartsspreiding, sociale voorzieningen en gezondheidszorg. Natuurlijk zijn er nog velen die blijven en hun huis en haard verdedigen. Hulde daarvoor, de weerstand moet overal geleverd worden en kan ook overal geleverd worden.

Dat we na de zomer, waarschijnlijk in oktober, weer vuurwerk zullen zien is eigenlijk wel een garantie: de presidentsverkiezingen in de VS worden natuurlijk spannend, maar ook in eigen land is er wat te beleven. De Icke- rechtszaak nadert zijn einde, voornamelijk omdat de 2 jaar verbanning er dan op zit. Daarnaast spanden wij een kort geding aan tegen de hernieuwde injectiecampagne. Ook lopen er nog een paar zaken waar de Raad van State kennelijk geen zin in heeft. De hoger beroepen tegen mij in de strafzaken zijn weer uitgesteld. Waar we wel hoop uit putten is het hoger beroep tegen de ING dat eind oktober eindelijk zal dienen.

Dat brengt mij op het volgende: de donaties aan http://dfacto.nu of http://willdofreedom.com zorgen er voor dat Jeroen, Dorien en ik ons werk voort kunnen zetten, en ook dat de websites, het dossier in de lucht kunnen blijven. Ik ben daar heel erg dankbaar voor. Het is inmiddels een levenswerk geworden om alle misdrijven vast te leggen en voor te blijven leggen aan rechtbanken, want wij gaan dit winnen, ondanks corrupte rechters, ondanks tirannieke bestuurders, ondanks trigger happy agenten, ondanks scoringsdriftige officieren van justitie en ondanks kwaadaardige elites.

Onze beweging heeft namelijk liefde en waarheid en geduld!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.472
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan