Viruswaanzin/Viruswaarheid

Uit de nieuwsbrief:

Lieve mensen,

Wat een week:

3 rechtszaken, 7 podcasts, 1 lezing, 1 demonstratie en 1 filmavond. Heerlijk om weer in Nederland te zijn en zo velen van jullie te omhelzen en persoonlijk te spreken. Hartverwarmend om te merken dat het nog zo leeft en dat de beweging die startte ten tijde van C19 niet is gestopt.

Ook in de komende weken zijn er weer mooie events en podcasts bij te wonen en te zien. Op 9 november is er een verkorte versie van de Science Summit in Theux in België, zodat we toch de traditie voort kunnen zetten die we zijn gestart in 2022.

Waar ik ook erg blij van word, zijn de steeds gerichtere vragen die gesteld worden door jullie en de steeds relevantere bronnen. Ook zijn de commentaren onder veel socialmedia-berichten erg grappig en gevat. Geen woede meer maar veel meer een ‘told you so’, of een ‘goh, wie had dit nu verwacht’ met een knipoog.

Onze boodschap komt steeds meer door bij een grotere groep mensen die wellicht eerst nog dacht dat het wel mee zou vallen en dat de politiek, de rechtspraak, de wetenschap of de media nu toch wel in zouden zien dat het de verkeerde kant op gaat.

Vandaar ook mijn optimistische boodschap en ‘call to action’. Nu de sluiers van de dictatuur er bijna af zijn is het van het grootste belang dat die vriend, dat familielid, die collega die er in 2020 en 2021 heel anders in stond, nog eens op te zoeken of aan te spreken. Niet om te overtuigen, maar om te vragen hoe hij of zij het leven beleeft. Hoe was de coronaperiode voor hen? Zijn zij geliefden verloren? Is er spijt van bepaalde uitspraken. Zouden ze nu dingen anders aanpakken?

Juist nú compassie en empathie, want wij hebben de pijn, de beproeving en de vernedering bewust beleefd met opgeheven hoofd. Daardoor zijn we niet geknakt en hebben we het kunnen verduren. Wij konden namelijk wél met gelijkgestemden praten en onze emoties uiten, boos zijn en soms ook samen huilen. Maar de mensen die het zichzelf aandeden zijn daar nog lang niet.

Hoe gek het ook klinkt, zij hebben ons nodig, net zoals wij hen nodig hebben, want alleen samen krijgen we de overheid onder controle.

Dank voor alle donaties aan D|facto en willdofreedom.com, door jullie steun kunnen wij door blijven gaan met ons uitspreken en de onderste steen boven krijgen.

Laatst bewerkt:

WillDoFreedom- 26 oktober hield Willem een lezing bij Forum voor Democratie over de verbinding tussen de 15-minuten steden, transhumanisme en Agenda 2030.​

Door het gedrag, het leven en zelfs het lichaam van de mens aan te passen om in een technologisch geïntegreerde omgeving te passen, wordt de mens steeds verder gereduceerd tot een soort vee. Transhumanisme is de weg naar de intensieve menshouderij.

WillDoFreedom – Willem spreekt met Shiva Ayyadurai onafhankelijk presidentskandidaat voor de verkiezingen van 2024.

De vraag is: Wat is het verschil met de verkiezingen van 2016 en 2020? Verwacht hij fraude, censuur, interferentie?

Ook worden de andere kandidaten besproken zoals Kennedy, Trump, Harris en Stein. Wat gaat er gebeuren als Trump wint, of Harris?

Maar bovenal wordt er gesproken over een beweging, een verschuiving in bewustzijn waar er niet meer naar een verlosser wordt gezocht maar naar acties die je zelf kan ondernemen.

WillDoFreedom – Willem spreekt met Shiva Ayyadurai onafhankelijk presidentskandidaat voor de verkiezingen van 2024.

De vraag is: Wat is het verschil met de verkiezingen van 2016 en 2020? Verwacht hij fraude, censuur, interferentie?

Ook worden de andere kandidaten besproken zoals Kennedy, Trump, Harris en Stein. Wat gaat er gebeuren als Trump wint, of Harris?

Maar bovenal wordt er gesproken over een beweging, een verschuiving in bewustzijn waar er niet meer naar een verlosser wordt gezocht maar naar acties die je zelf kan ondernemen.
Ik hoorde net op de radio in de auto dat ze exact in de swing states noodweer verwachten en dat de mensen dan niet gaan kiezen. Tja, wat moet ik ervan denken. HAAARP zou met niets verbazen, maar het past niet bij het plan. Dus ik blijf vertrouwen.

Dorothé

Uit de nieuwsbrief

Lieve mensen,

Als ik dit schrijf moeten de verkiezingen nog beginnen en als jullie dit lezen is er wellicht al een prognose over wie er heeft gewonnen. Gelukkig kan ik nu al zeggen wie er sowieso heeft gewonnen: dat zijn wij.

We staan nog steeds! Het leven is significant beter geworden dan de C19-dictatuur waaronder we hebben geleefd. Natuurlijk moet er nog heel veel gebeuren voordat we echt vrij zijn en volledig van ons zelfbeschikkingsrecht gebruik kunnen maken en kunnen leven zoals wij zelf willen.

Toch is de C19-periode nuttig geweest, soms moet je iets meemaken wat je echt níet wilt om überhaupt na te denken over wat je echt wél wilt. Laat die aanzet niet naar de achtergrond verdwijnen nu alles weer wat normaler is. Dat proces dat is ingezet, is misschien wel het meest waardevolle dat je meemaakt op weg naar zelfontplooiing.

Ik zie veel mensen volhouden en doorvechten, maar soms ook het doel uit het oog verliezen. Denk dan aan het vierstappen-plan. Stap 1: zorg voor jezelf, stap 2: houd van je familie, stap 3: vorm een gemeenschap, stap 4: verbind je gemeenschap met die van anderen. Stap 5: herhaal stap 1-4. Ook al denk je dat je het wel alleen kan, de weg is lang en het is zoveel fijner om deze, in goede gezondheid en zonder wrok, in het gezelschap van vrienden af te leggen.

De tijd van waarheid zoeken is voorbij. Het is nu een tijd van in waarheid leven. Je bent niet gek, er is wel degelijk een agenda die jouw manier van leven, jouw vreugde, bezit en toekomst probeert te decimeren. Die agenda heet Agenda 2030. Je struikelt over bewijs, dus waarom nog je best doen om Agenda 2030 te bewijzen door middel van grafeenoxide, HAARP, satanische misbruik of zionisten.

Er zal altijd van alles in de wereld zijn waar je het niet mee eens bent. Ook zullen misdaad en verderfelijkheid niet uit te bannen zijn, het is daarmee dus niet erg nuttig om te denken dat als je het volgende verhaal ontmaskert de agenda zal vallen en iedereen het dan wel zal zien.

De reden dat jij het ziet is omdat je sterk genoeg bent om het te kunnen zien en niet in paniek te raken. Voel je daarom niet onbegrepen maar ook niet uitverkoren. Jij hebt de mogelijkheid om er iets aan te doen, sterker nog de plicht om van je eigen leven het beste leven te maken dat je je kan voorstellen. Dat zit niet in zoveel mogelijk geld, roem of macht, maar in zoveel mogelijk keuzes voor jezelf maken langs de lijnen van jouw idealen en waarden.

Word dus niet meer boos of gefrustreerd van het onrecht, van de leugens, van de immoraliteit van alles om je heen, maar realiseer je dat jij in jouw leven de kans hebt om zelf rechtvaardig te zijn, om wél te hechten aan waarheid en om vol liefde en compassie te zijn. Elke dag kun je wat betekenen vooral voor jezelf, en daarmee voor de mensen om je heen.

Dagelijks word ik nog op straat aangesproken door mensen die mij bedanken voor wat ik heb gedaan en wat ik nog doe. Ondanks dat dat een enorme bevestiging is, realiseer ik mij heel goed dat, als ik niet voor mijzelf zorg, ik het niet vol kan houden. Dat ik met familieleden een normaal gesprek kan voeren en het oneens kan zijn over bepaalde zaken, maar toch van diep van die persoon kan houden. Dat ik misschien het woord voer in de media en de rechtszaal, maar dat dit niet alleen mijn werk is, maar een groepsinzet waar alle vrijwilligers een belangrijk aandeel in hebben, want alleen samen kunnen wij een maatschappij maken waar liefde, vrijheid en waarheid de norm zijn.

Laatst bewerkt:

Vanaf ± 2 minuten over de 'pogroms' in Amsterdam.

Bonusuitzending Weekoverzicht #45 - Willem Engel en Jeroen Pols​

Ik plaats deze maar even hier. Draadje van W.E, nog niet gevonden in de TRA.

Goed nieuws? Het lijkt er in dit artikel op dat gezond verstand terug aan het keren is in de rechtspraak.

Schijn bedriegt, het vonnis is een aaneenschakeling van radicale en sektarische klimaat verklaringen van 'rechters' die al vaker hun zwarte jurken misbruikten om de klimaatideologie te bestendigen.

Nederland wordt een Klimaat Kalifaat inclusief Ayatolahs als vd Helm, Glazener en Tan de Sonnaville

In dit draadje gaan we eerst door het vonnis, vooral de vaststellingen over het klimaat. Dan over waarom Shell toch niet iets hoeft te veranderen en daarna naar waarom deze rechters telkens de milieuzaken mogen doen.

1. Willem vertelt…

Lieve mensen,

Na het sprankje hoop door de verkiezing van Trump is er direct overgeschakeld op het counternarratief, of beter de counternarratieven. Gelukkig zijn de meesten van jullie, onze lezers, inmiddels door de wol geverfd en hadden jullie de meeste al gezien.

Trump biedt een exit voor het klimaatverhaal, dat was al een doodgeboren kindje, maar wie geeft de genadeklap? Hetzelfde geldt voor het Oekraïne-verhaal, een debacle voor de NAVO en een niet te winnen oorlog voor Oekraïne, dat behalve een vijfde van het land ook nog eens 1 miljoen levens verloor en 10 miljoen vluchtelingen armer is.

Ook zijn woke, DEI (diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie) en LHBTI op zijn retour; in het Westen was de acceptatie matig, maar in de rest van de wereld werd het ronduit verworpen: “Go woke go broke”.

Zelfs het WHO-verdrag met de Pandemische Paraatheid als machtsgreep is niet gelukt zoals was gepland. Er komen nog een paar bijeenkomsten, waarna volgend jaar een totaal uitgeklede versie zal worden aangenomen.

Migratie: Trump belooft de grootste deportatie ooit. 10 miljoen illegale immigranten zullen met familie en al over de grens worden gezet, althans dat is de belofte.

De grote winnaar lijkt vrijheid van meningsuiting te zijn. Elk persoon in het sterrenteam van Trump is een voorvechter van vrije meningsuiting.

We zijn gered! Misschien is dit dan ook de laatste nieuwsbrief…

Of is het te goed om allemaal waar te zijn? In Nederland heeft het verlossermodel met de politieke aardverschuiving nu niet echt goed gewerkt: Wilders, V.d. Plas en Omtzigt hebben helemaal niks geleverd bijna een jaar na de aardverschuiving…

De VS is natuurlijk belangrijker met een ‘winner takes all’-systeem en veel meer invloed om de koers te wijzigen. Maar gaat Trump dat ook echt doen?

Voor mij moeten er wel wat dingen gebeuren, en niet alleen beloofd worden. Geen CBDC? Afschaffen van de Fed? Stopzetten van de financiering van de WHO? Terugtrekken uit het klimaatakkoord? Onderzoek naar de oversterfte? Afschaffen van de mRNA? Aanpakken van Big Pharma en Big Tech? Ontmantelen van de deepstate? Eerst zien dan geloven.

In zijn eerste termijn liet hij wel wat steken vallen. De lockdowns werd hij in gerommeld - dat zal hij niet snel weer doen - maar dat hij nog steeds geen afstand van Operation Warp Speed neemt, is niet acceptabel. Ook het openhouden van Guantánamo, zelfs voor onbepaalde tijd, was een actie van Trump (2018). Assange geen pardon verlenen was eveneens een dieptepunt. Misschien wel zijn stomste zet, maar waarschijnlijk wel de reden voor zijn herverkiezing, was de verplaatsing van de ambassade naar Jerusalem tegen de VN-resoluties in, en daarmee een tweestatenoplossing praktisch onmogelijk makend.

Er is dus heel wat te herstellen en er zijn heel wat beloften waar te maken. Zoals altijd in de politiek zal er na vier jaar teruggekeken worden op een periode van gemiste kansen. De enige remedie is dat het volk actief blijft en de verandering afdwingt.

De moordpoging op Trump werd direct in verband gebracht met Iran, een slecht voorteken. Ik geloof niet dat iets anders dan de CIA de mogelijkheid heeft om een aankomend president van de VS te kunnen beschieten.

Ongetwijfeld zal de deepstate pro-Israël- en anti-Iran-politiek bedrijven en wellicht zien we in de psyop in Amsterdam het begin daarvan. Ik blijf verbaasd over het gemak waarmee geheime diensten een heel slecht narratief dat eigenlijk realtime werd ontkracht, gewoon kan blijven voeden tot het zijn eigen machinatie wordt en het niet meer relevant is wat de aanleiding ook alweer was. Alsof na jaren van immigratie nu opeens de polarisatie pas echt wordt aangezet, de 5de colonne wordt geactiveerd en vooral de tegenstelling tussen link en rechts, tussen autochtoon en allochtoon en tussen moslim en christen oplaait. Allemaal omdat er een paar voetbalsupporters zich misdroegen, de politie niet ingreep en de eerste etnische rellen mochten plaatsvinden.
Het blijft bijzonder effectief. Mensen die tijdens C19 helemaal wakker waren, springen in een sluimerende deugstand: Joden, Joods en Israël moeten beschermd worden tegen de barbarij, de mohammedanen en asielzoekers. Alles wordt platgeslagen en over één kam geschoren. De actieve bemoeienis van de Israëlische media en politiek laten zien dat dit i.i.g. voor Israël een poging is om het Westen bij de ‘heilige’ oorlog te betrekken.

Ook voor ons eigen regime zijn er doelen binnen te halen. Schoof presenteert zich voor het eerst als sterke man en zal ongetwijfeld stevige maatregelen afkondigen, vooral op het gebied van antisemitisme en online opruiing. Social media moeten meewerken aan het opsporen van de ‘daders’.
Dubbele paspoorten moeten het land uit. Dit soort uitingen zijn voor de bühne en worden niet uitgevoerd, maar laten wel de volksmenning zien en de wens om meer te stoken. Velen staan nog te juichen ook, zelfs nadat zij als ongeprikten zijn uitgesloten en jaren zijn versleten voor complotdenker.

Daarom ben ik zo blij met jullie: onze lezers en medestanders. Het is kennelijk aan ons om dingen scherp te blijven zien, om niet mee te gaan in de ‘verdeel en heers’, om mensen tot kalmte te manen en de redelijkheid zelve te blijven. Dit zal niet de laatste stuiptrekking zijn van het regime, maar wij weten dat ook dit voorbij gaat.

Ik heb er erg van genoten om de laatste paar weken velen van jullie weer in levende lijve te zien en te omhelzen en te spreken. Onze beweging gaat door en ontwikkelt zich verder met minder haast en meer inzicht. Wat moet gebeuren zullen we doen en als dat nog jaren duurt, dan zorgen we dat die jaren in ieder geval vol leven en liefde zijn.

De komende maand zullen er nog een paar zaken voor de rechter komen: de Icke-zaak, relevanter dan ooit met de valse beschuldigingen van antisemitisme en daarmee een goede graadmeter, en een nieuwe voorlopige voorziening tegen het CBG, want die experimentele gentherapie gaat van de markt, daar blijven wij voor strijden.

We hopen snel onze bankrekening terug te krijgen na 2 jaar, want we zijn inmiddels door onze financiële middelen heen. De websites met al onze dossiers en uitzendingen in de lucht houden is niet gratis, evenals de rechtszaken die nog lopen. Noodgedwongen betalen we op dit moment een aantal van deze zaken van onze persoonlijke rekeningen. Dus we zijn heel dankbaar als je ons werk waardeert en je ons ondersteunt in onze strijd voor liefde en waarheid.

Uit de nieuwsbrief:

Lieve mensen,

De soap omtrent de pogroms en Jodenjacht duurt langer dan ik verwacht had. Inmiddels hebben de feiten de valse narratieven vrijwel volledig ingehaald. Hier en daar pruttelen hardcore fanatici nog even door dat hun kamp het morele gelijk heeft en dat het echt heel erg is. Waarom ik het toch nog een keer aanhaal in deze nieuwsbrief vanwege de les die hieruit te leren valt.

Het draaiboek van de driehoek kennen we inmiddels vrij goed. D.m.v. verkeerde informatie worden maatregelen genomen zoals het instellen van een veiligheidsrisico-gebied, demonstratieverbod, noodbevel of noodverordening.

Daarmee mag de politie optreden. Die krijgt dan anonieme tips van grote geweldsdreiging en slaat om het minst of geringste erop los. Wat wel een novum was, is dat er zelfs een pak slaag werd gegeven NA bestuurlijke verplaatsing, dat kan alleen met expliciete goedkeuring en opdracht van de NCTV/OM; elke keer een stapje verder en kijken of ze er mee wegkomen.

Op korte termijn slaagde het 'verdeel en heers' meesterlijk, vooral het CIDI zal in z’n nopjes zijn dat de politieke invloed groter is dan ooit in Nederland. De NCTV kijkt terug op een geslaagde actie met haar internationale partner uit Israël. Halsema houdt zich staande na aanvallen van ‘rechts’ en vormt het boegbeeld van het ‘linkse’. De verhoudingen zijn weer hersteld, rechts en links is weer begrijpelijk voor het publiek.

Toch is er op langere termijn weinig te juichen voor de deepstate. Deze false flag ging de wereld over, maar de ontmaskering evenzeer, daarmee is de NCTV wel echt in de schijnwerper gekomen. Niet in de laatste plaats om de argeloze toegave van Agema over de NAVO en, natuurlijk het gezicht van de deepstate, ‘premier’ Schoof’ die het toneelstuk nu een keer voor de camera mocht doen hetgeen hem beduidend minder soepel afgaat.

Veel van de pro-Palestina demonstranten, activisten en sympathisanten beginnen plots te begrijpen op welke manier de coronademonstranten werden mishandeld EN geframed. Je maakt gebruik van je grondrechten, denkt dat je daarmee een sociaal nobel doel nastreeft met democratische legitieme middelen, maar in plaats van bewondering krijg je klappen, word je bespuugd door politici en zijn de media in geen velden of wegen te bekennen de eerste week. Alleen door burgerjournalistiek en onafhankelijke platforms moet er schoorvoetend worden toegegeven dat er inderdaad toch wel meerdere kanten aan het verhaal zaten en dat er vanuit de driehoek misschien wel iets te fanatiek is opgetreden. Enfin, gesneden koek, we kennen het inmiddels als het nieuwe normaal.

In plaats van popcorn te eten en met een glimlach de zaken gade te slaan is het nu het moment om toch eens te gaan praten met de ‘linkse’ activisten, zeker als het gaat over het opkomen voor vrede en mensenrechten zoals het demonstratierecht, de vrijheid van meningsuiting en het recht op een persoonlijke levenssfeer.

Ook is het goed om naar de groep ‘wakkeren’ te kijken. Vooral diegenen die stonden te juichen voor Wilders in november 2023 en nu hun afgrijzen over de pogroms uitspraken. Wat het laat zien is niet zozeer een gebrek aan moraliteit, want iedereen mag de wereld zien hoe hij of zij hem wil zien, maar een gebrek aan inzicht. Met de recente gebeurtenissen onderscheiden de mannen zich van de jongens en de vrouwen zich van de meisjes. Zonder namen te noemen is wel duidelijk geworden dat wakkeren woordvoerders nodig hebben die niet achter een nieuwe verlosser aanhuppelen en ook niet bij de eerste kreet direct een kant kiezen, maar eerst kijken wat er nu werkelijk gebeurt.

Nog een suggestie: binnenkort is het weer sinterklaas, natuurlijk zal daar weer op los worden gegaan, maar houdt de recente false flag in het achterhoofd, vier het zoals jij het wilt vieren, vooral met de familie en zonder politiek statement.

Of het kabinet van Trump II verlichting gaat brengen, is maar de vraag. Operation Warp Speed wordt nog steeds omhelsd en 'Make America Great Again' zal vooral ten koste gaan van Europa. We kunnen er niet op rekenen of op wachten. Wat we wel kunnen, is op lokaal niveau het verzet organiseren; d.m.v. petities, raadsvragen, inspraakavonden, WOO-verzoeken, bezwaarprocedures en vereende kracht is het mogelijk om Agenda2030 te kortwieken op het uitvoeringsniveau. Ogen op de bal, want al die ophef is bedoeld zodat je je niet bezighoudt met het echte verzet.

De komende maand zullen er nog een paar zaken voor de rechter komen: de Icke-zaak, relevanter dan ooit met de valse beschuldigingen van antisemitisme en daarmee een goede graadmeter, en een nieuwe voorlopige voorziening tegen het CBG waar we nog steeds geen datum voor hebben gekregen, want die experimentele gentherapie gaat van de markt, daar blijven wij voor strijden.

We hopen snel onze bankrekening terug te krijgen na 2 jaar, want we zijn inmiddels door onze financiële middelen heen. De websites, met al onze dossiers en uitzendingen, in de lucht houden is niet gratis, evenmin als de rechtszaken die nog lopen. Noodgedwongen betalen we op dit moment een aantal van deze zaken van onze persoonlijke rekeningen. Dus we zijn heel dankbaar als je ons werk waardeert en je ons ondersteunt in onze strijd voor liefde en waarheid.

Laatst bewerkt:
Zelf nog niet gezien.
In deze uitzending spreekt Willem Engel met Carine Knapen uit België over de overstroming in Valencia en de gelijkenissen met de ramp in België van 2021. Carine heeft daar hulp georganiseerd en blikt terug op het uitblijven en frustreren van hulp

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan