Viruswaanzin/Viruswaarheid

PVV, NSC en BBB vervreemden hun achterban met de laatste acties!​

 

Willem vertelt…​

Lieve mensen,

Het is heerlijk hier in Thailand.

Zelfs hier word ik aangesproken door Nederlanders op straat die uitzendingen en rechtszaken volgen en die ons bedanken voor alles wat we hebben gedaan. Dat maakt mij trots en dankbaar en zelfs een beetje nederig. Wat inzet en samenwerking rondom een paar principes teweeg kan brengen. Het rotsvaste geloof in waarheid, vrijheid en liefde maakt iets los in mensen en inspireert om het beter te doen. Om je te bekommeren om de wereld en om het maximale uit het leven te halen.

Ook hier in Thailand zijn we druk bezig met de rechtszaken in Nederland, maar vooral met het opnemen van uitzendingen. Naast onze eigen reisvlogs spreken we hier Nederlanders en Thai met een bijzonder verhaal. Dit kun je de komende tijd allemaal zien op willdofreedom.com en videowaarheid.nl en natuurlijk is er nog steeds elke vrijdag het weekoverzicht bij dfacto.nu

Het reizen, leven, ontmoeten en werken geeft veel voldoening en inzicht. Steeds meer mensen die ik spreek zijn de woede voorbij en zien het daardoor nog scherper. Het onrecht dat over de wereld werd en wordt uitgestort is natuurlijk vreselijk, maar op een bepaalde manier ook slechts omstandigheden. Omstandigheden die je met de neus op de feiten duwt om beslissingen te nemen die je zonder deze urgentie wellicht niet zou nemen.

Dat in Nederland, Europa en op een bepaalde manier het grootste gedeelte van de wereld een herschikking is van macht, rijkdom en sociale structuren is een gegeven. Dat heeft helaas voor veel mensen uit het Westen het gevolg heeft dat de rechten die we vanzelfsprekend vonden afgeschaft worden.

Terecht dat velen van ons dat niet accepteren, maar het stadium van boos worden ligt achter ons. De vraag is hoe en waar organiseren wij een samenleving waar wij wel volgens die idealen en waarden kunnen samen leven.

In oktober hebben we in Portugal een proefweek emigreren, ik hoop dat velen van jullie komen om bij jezelf te voelen of je een samenleving wilt met gelijkgestemden. Het is vrijblijvend,je hoeft je huis nog niet te verkopen, maar wellicht geeft het inzicht wat je met jouw leven wilt en hoe je om kan gaan met een maatschappij die verandert in een richting die je fundamenteel niet wil.

Nb: uit de Nieuwsbrief. Kon deze online niet terugvinden.
[td]
[/td]
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan