Viruswaanzin/Viruswaarheid

Tof dat er toch best veel mensen van het forum gisteren aanwezig waren! ik had er ook graag heen gewild, maar met werk dat niet verschoven kon worden ging het helaas niet. Had eigenlijk wel een wat grotere opkomst verwacht en het zal inderdaad ook te maken hebben met de mentaliteit...
Meestal komen ze pas in actie als de nood echt hoog is en heel veel zien de ernst nog niet genoeg in.
Onze jongste zou deze zomer op vakantie naar het buitenland met een vriendengroep, een deel had zoiets van laat maar zitten, maar er waren ook een aantal die ondanks alle tegenargumenten, besloten om toch te gaan (want ja, een mens heeft toch ook vakantie nodig, hele jaar gespaard, de regels vallen wel mee...etc.) Nou, de vakantiegangers zitten nu op een Grieks eiland met avondklok, niet meer dan 2 mensen in een taxi, alle prijzen verveelvoudigd, al door hun budget heen, met nog 4 dagen te gaan. Best onaardig, maar hebben in een deuk gelegen, hopen dat ze echt pissed off terugkomen. Alle jongeren die op 'vakantie' gegaan zijn hebben ouders met ambtenarenbaantjes, zal wel met de paplepel ingegoten zijn.

De jeugd die thuis gebleven is gaat de 29e ook mee naar Berlijn, maken er een lang weekend van.
We gaan met 9 mensen en waarschijnlijk haken er nog wat meer aan. 1 augustus was goed, laten we de 29e nog groter maken. Qua organiseren heb ik alle vertrouwen in de Duitsers!, grondig als ze zijn. Al zijn er ook nog heel wat volgzame schapen onder hen. Heb al heel wat papiergeld met teksten uitgegeven daar en tot nu toe zijn er slechts 3 geweest die het überhaupt opgemerkt hebben. En maar 1 die er iets over zei, was het wel met me eens. Ook de doktersverklaring uitgeprobeerd in een supermarkt met voorin een koffiecorner, hele discussie gehad, over regels etc, wel gelukt uiteindelijk door het laten zien van dat attest, want ja officieel hè, blijven ze heel gevoelig voor. Maar waar mijn verstand werkelijk van stil stond, was dat niemand daar er ooit over nagedacht had, dat het wel apart is, dat mensen in de koffiecorner zonder mogen zitten en de rest zo'n ding moeten dragen. Sommige dagen kom je veel wakkere tegen en andere dagen, tja, er is nog steeds werk te verzetten.

Live vanop de manifestatie in Brussel : goeie sfeer, veel volk, en eendrachtig tegen de viruswaanzin !
Helemaal top! Laat maar merken dat jullie er ook klaar mee zijn. Succes!

Alles moet maar doorgaan voor de Nederlander, ook tijdens coronatijd. Daarom moeten en zullen we naar het buitenland op vakantie – terwijl hier horece-ondernemers staan te creperen, die ze hadden kunnen en moeten steunen!

Ik ben zwaar teleurgesteld in veel mensen. Het lijkt wel of het door langdurig fluor-gebruik komt wat ze tot makke lammetjes gemaakt heeft, een zo makkelijk mogelijk leven willen leiden en veel willen genieten terwijl je probeert ze wat te laten inzien. Maar er wordt bewust de andere kant op gekeken of direct geroepen dat het niet waar is, zonder zelf ook maar één seconde eraan te besteden.
Zucht.... Wat heb je aan ze als het ernstig wordt? Gaan ze dan in een slachtofferrol zitten?

Op eea site ben de naam kwijt daar stonden de getallen van inwoners in 2025 dus als de agenda is uitgerold.
Tot mijn stomme verbazing was NL blijven staan op 17 miljoen dus laten we er vanuit gaan dat de wakkeren ten onder zijn gegaan en de slapers zijn in de statistieken opgenomen.
De rest van europa was behoorlijk uitgedund.
Indien die cijfers uberhaupt authentiek zijn is dat mogelijk waar menigeen tegen aan loopt en zoals hier boven uitgelegd de reden van eea.
Wees echter niet bang er is altijd nog Massada.

Ik was ook op de demonstratie gisteren. Wellicht ben ik een paar van jullie tegen gekomen, maar aangezien ik jullie nog niet van gezicht ken, kan het zomaar zijn dat ik een aantal aantal van jullie voorbijgelopen ben.

Aanvankelijke indruk was positief, maar als geheel bleek de demonstratie uiteindelijk wat slapjes allemaal. Ik vond Jeroen Pols bij verre het beste betoog geven. Hij stak wat mij betreft met kop en schouders boven alles uit. Tijdens zijn spreken werd ook weer even duidelijk wat de mensen kwamen doen!

Verder had de demonstratie wat mij betreft (helaas) iets teveel de sfeer van een braderie/festival. Op zich is daar natuurlijk niet direct wat mis mee, maar de urgentie van de situatie komt op zo'n moment ook niet goed naar voren.

Ik ben afgelopen winter ook een paar keer tijdens de boerenprotesten op het Malieveld geweest, en daar was de sfeer toch wel echt anders. "Genoeg is genoeg" was daar het credo. Ja je kon er ook een lekker broodje halen, maar er waren ook krachtige betogen en strijdbare mensen. De boodschap was zeer duidelijk. Tijdens deze demonstraties waren onze "leiders" ook bang! De oppositie kwam spreken! Waarom sprak men hier niet? Stel je voor, een Thierry Baudet op het podium, of misschien nog wel beter een Theo Hiddema, die ook eens laat blijken dat deze onwettigheden toch allemaal wel heel vreemd zijn. Zoveel potentie die niet aangeboord is wat mij betreft. (En ja ik heb deze kritiek ook in een feedback e-mail naar o.a. viruswaarheid gestuurd.)

tegen de tijd dat zij wakker worden heb ik dreadlocks langer dan Willem Engel!

Jouw humor is goud😂
Maar je hebt helemaal gelijk. Volledig eens met je post. Van NL moeten we het voorlopig niet hebben vrees ik. Ik zou heel graag naar Berlijn willen gaan maar is niet mogelijk vanwege familieomstandigheden. Ik heb helaas extra zorg hier.
Ik vertel het zoveel mogelijk rond in de hoop dat er toch een aantal die kant op gaan, zo heb ik het gevoel toch nog wat bij te dragen.

De demonstratie van twee weken geleden vond ik professioneler. Die middag verliep smooth en raakte mij..dat bijzondere gevoel had ik nu niet. Verder kan ik er van alles over zeggen maar het meeste is al gezegd behalve dan dat ik schat dat er NIET minder dan 5.000 mensen waren.

Sven was er ook:

https://eenoorlogreedsverloren.nl/2020/08/16/dag-van-verbinding-brief-aan-de-handhavers-van-de-wet-2-26/

Dorothé

De demonstraties in Duitsland.

Daar komen de mensen nu in beweging, en wellicht hoort het zo te zijn.

Wellicht is het voorbestemd, en hoe treffend dat Trump ook een Duitse afkomst heeft.

Heel veel van deze Satanische draconische ellende vindt zijn oorsprong in Duitsland. Al sinds de Tempeliers en het Heilige Roomse Rijk is Duitsland een spil geweest in het opzetten van de feodale machtssystemen en de daarbij komende onderdrukking. Ook de Rothschilds als familie vinden hun oorsprong in Duitsland, en denkers als Karl Marx zijn in Duitsland geboren en opgegroeid. Het is een prachtig en bijzonder land, maar het kent een zeer duistere schaduwzijde. Rammstein had er vorige jaar een lied over gemaakt.
Deutschland! Mein Herz in Flammen
Will dich lieben und verdammen
Deutschland! Dein Atem kalt
So jung und doch so alt
Na de jaren 40 hebben we natuurlijk de climax van eeuwenlange ontwikkelingen gezien. Nazi Duitsland leek DE absolute manifestatie van het kwaad. Erger kon het niet! Het kwaad is echter nooit uitgeroeid. Het is verhuisd, en op het Amerikaanse continent gaan zetelen na diverse schaduwoperaties. Het is slinkser geworden.. De touwtjes gaan bedienen vanuit de schaduwen.

Nu moet de cirkel doorbroken worden, en waar beter dan het land van de oorsprong.
Laten wij onze Duitse broeders en zuster steunen waar we kunnen!

Wuotani Ruoperath!

Draai en keer het zoals je wilt, de germanen zijn altijd een strijdbaar volk geweest waar de romeinen (rome) hun tanden op hebben stukgebeten ..

Duitsland is een geweldig mooi land waar ik nog elke dag naar verlang. Ik heb een grote liefde voor dat bijzondere land.

In het Schwarzwald waar ik gewoond heb (Baden-Baden) was het alsof de tijd vele vele jaren stil gestaan had. Ik vond er grote rust.

Ik voelde me als Heidi in de Bergen. Prachtige bossen, oude romantiek, natuurgeneeskunde, oud weten, kortom bijzonder.

Ik ken geen land waar men zoveel kennis heeft van Naturheilkunde, Wissen der Wasserheilkunst (Kneipp), maar naast die schoonheid ook het land van ongelooflijk veel apotheken, in elke straat zitten er wel twee. Dus de farmaceutische industrie vaart er wel bij.

Ook de kennis van filosofie en psychologie staat daar aan de wieg.

Een land van tegenstrijdigheden dus.

Ja, ik denk dat daar het boze begon en daar bestreden moet worden en de Duitser weet dat zelf.

Lass'uns zusammen tun und gehen!

Dorothé

Niet vergeten, kort geding aangespannen door Viruswaarheid tegen de monkapjesplicht in Amsterdam, om 10 u hier live te volgen:

https://streams.nfgd.nl/kort-geding-mondkapjesplicht-amsterdam

Niet vergeten om de pagina bijtijds te verversen, anders blijft deze misschien hangen in het muziekje dat je vooraf hoort!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan