Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allemaal , ik ga morgen ook naar het Malieveld met een buurman, is het leuk voor degenen van het forum die gaan elkaar nog even te treffen op het Malieveld ? Of ieder zijn eigen gang ? Gr Assie .
Ze zijn helemaal de weg kwijt bij CSTV, nu dit weer! Wouter Raatgever en Wees De Weerstand promoten met hun VW-haat? Ik ben nu echt definitief klaar met CSTV. Hoe goed hun artikelen en video's verder nog mogen zijn, ik post niets meer van ze. Het staat je vrij om dit wel te doen, maar ik ga voor een totale boycott!
Contact met cstv net gehad hierover. Zij promoten juist Malieveld en plaatsen liever niks meer van WR na dat laatste artikel. De tweet is nu ook weg. Het vermoeden is dat iemand in het team aan het klooien is of een hack.
Het vermoeden is dat iemand in het team aan het klooien is of een hack.
Een hack denk ik niet. Ik ga gewoon weer gelijk krijgen: Danny heeft eerder geen korte metten gemaskt met dit soort elementen binnen zijn team en dan rot het onderhuids gewoon door. Hij had zich als een leider moeten opstellen en dergelijke kliojo's demonstratief uit zijn team moeten mieteren, dat vreselijke vod van een artikel offline moeten halen en Willem Engel petsoonlijk zijn verontschuldigingen moeten aanbieden. Totdat er echt grote schoonmaak plastsvindt bij CSTV blijf ik ze boycotten, ze zoeken het maar uit.