Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ik krijg dergelijke video’s ook binnen voor dotcom.radio maar dan zonder je voorwoord van afkeur.

Nou ik kreeg de video dus wel zonder voorwoord haha! Normaal ontwijk ik liever ook video’s van WR of Micha maar deze duurde 3 minuten en omdat de titel niet verraadde dat ie het over VW zou hebben gaf ik het een kansje. Failed!! Anyway het is een zielig duo bijelkaar, en inderdaad beter om deze heren te negeren!

En deze

Ik denk nog over gisteren. Ik ben even opgestaan, want ik lig in mijn bed en ben dood en dood moe. Ik heb een soort koortsachtige slaap. Maar de gehele tijd heb ik dromen over gisteren.

Dorothé

Mijn vriend is me vanmorgen in Roermond komen halen. En om hem een plezier te doen, zijn we bij de Valk in Urmond gaan ontbijten. Dat is de Valk die ik al 25 jaar ken en altijd met mijn ouders ben gegaan. Het is de Valk waar daar de PCR teststraat is. Ik vind het wel een van de mooiste Valken die ik ken. Waarom dit gehele verhaal. Nou, we kwamen binnen en werden aangesproken door een vrouw en we gaven aan te willen ontbijten. Die vrouw zei dat dat prima was, maar dat we onze gegevens moesten noteren. Ik deed mijn verhaal en zei dat het geen verplichting was. Nou goed. We mochten gaan beginnen. Ik had al koffie genomen en mijn vriend jus d'orange. Ik had al roerei op een bord en wilde lekker gaan beginnen. Komt opeens de chef op ons toegelopen. Het was hun beleid en die gegevens moesten we invullen. Als we niet wilden dan konden we eten laten inpakken en gaan.

Nou ken ik die man dus zeer goed. Heb ook eens een gesprek met hem gehad toen mijn moeder gestorven was en hij haar natuurlijk goed kon. Het is op zich een aardige man. Ja, wat doe je dan. Ze vroegen ook nog waarom ik niet wilde. Ik zei dat ik het niet eens ben met het coronabeleid maar dat ik het dan maar zou ondertekenen. Wat een domper op de mooie belevenissen van de dag ervoor.

Maar ja, het ontbijt was wel lekker. Ik zat daar helaas wel ongewassen en voelde me niet zeer attractief :-) maar ja dat registeren vond ik maar raar dat dat moest. Misschien omdat ze de teststraat op hun terrein hebben...?

Dorothé

Laat die domper voor wat het is Dorothé, je hebt je punt gemaakt en kijk terug op die geweldige energie van zaterdag.

Zo is dat. Laat zulke zaken als water op een eend van je afglijden, het zal nog vaak voorvallen. Maakt niet uit. Je hebt je punt gemaakt en er moet nou eenmaal eerste schaap over de dam.

Mijn vraag is: waarom heb je toch je gegevens achtergelaten? Had dan geschreven dat je Mickey Mouse bent uit Disneyland!

Mike

Weet je, omdat ik die man ken en ik daar al 25 jaar kom. We hebben altijd gereserveerd, dus ze weten mijn naam. Verder wil ik niet dat als we weer komen, we met de nek aangekeken worden. Mijn vader nodigt mij en mijn vriend vaker uit als er iets is en dan gaan we meestal daar omdat het maar 5 minuten van mijn vader is en het voor ons een soort nostalgie is toen we er nog met mijn moeder kwamen.

Maar goed, ik ga me toch nooit laten testen mochten er mensen positief geweest zijn daar.

Dorothé

Je kent hem ? So what ?

Mijn ploeggenoot (13j in dezelfde club) heeft hier een winkel, dus ken hem ook. Zonder masker niet binnen, of met een attest. Een dergelijk attest kan ik dan wel hebben doch om privacyredenen moet ik dit niet tonen.  Wel bel de politie dan maar zei ik hem.

Resultaat : wel binnen

https://voorvrijheid.nu/nieuws/ontslagbrief-hugo-de-jonge/

Getekend, elke ergernis voor Hugo is een goede zaak

We kunnen wel constateren dat Wouter Raatgever totaal andere plannen heeft. Kennedy is ook slecht. Was hij altijd al tegen Kennedy...? Die is echt helemaal koekoek als je het mij vraagt.

Ty4cb2va886tbf1wn7iu112snjitb2jte.jpg
Tafxtvj0uec8rlodcd1qntdkviddkgdtj.jpg

@Binc, ik plaatste net in de Topic Berlijn ook dat ik reacties las van mensen op twitter die een kritische noot hadden naar Robbert Kennedy jr. nu denk ik dat ik wel weet waar dit vandaan komt. Dat zijn vast volgers van WR.

Ik heb ooit in n interview RFK horen zeggen dat hij niet tegen vaccines is, maar tegen UNSAFE vaccines dat is heel iets anders en daar tegen vecht.

Dat is heel iets anders zoals hij ook het voorbeeeld gaf niet tegen autos te zijn, maar tegen onveilige autos.

Maar goed WR is nu dus exposed en volledig door de mand gevallen voor wie nog twijfelde.

Wat een misselijkmakend mannetje is die WR toch. Is het jullie ook opgevallen dat hij rare tics/zenuwtrekjes heeft met zijn ogen en gezicht?

Mike, is mijn laatste bericht in de spam beland? Bevat info over Wouter Raatgever die je op zijn zachts gezegd best vreemd mag vinden.

Even terug refererend naar mijn bericht die mogelijk in de spam is beland. Maar het bedrijf van Wouter refereert naar een bonbonzaak waar kinderfeestjes worden gegeven....🤔🤔🤔

Die gast is nog niet klaar met mij.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan