Viruswaanzin/Viruswaarheid

Dwaze Domme Sukkels weer, hoe kon het ook anders. Deze keer in de persoon van Tim Engelbart, adjunct hoofdredacteur bij DDS en dus rechterhand van Michael van der Galien.

Tim blijkt wel vaker ietwat kort door de bocht te zijn;

https://www.sikkom.nl/tim-van-dagelijkse-standaard-snapt-er-helemaal-niets-van/

Engelbart is bezig met een persoonlijke kruistocht tegen WE en noemt wat Willem doet 'Scientology met een vleugje pandemie'. Willem zou 'hele families uit elkaar spelen', wat het beeld van een kwaadaardige sekte verder versterkt:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/viruswaarheid-naarling-willem-engel-speelt-families-en-huwelijken-uit-elkaar-met-zn-kwaadaardige-corona-gestook/

Tja, wat moet ik hier nog van zeggen? Clickbait als 'graaiende oppervirustokkie' in de ititel voorspelt al weinig goeds over de inhoud van een artikel.

En dan nog Dom te Boekhorst, een VROUW die zich op Twitter profileert als 'little / less / social / media / nitwit', sinds november 2015 actief is op Twitter en 484 volgers heeft. Ter illustratie: mijn account, coroNEE, bestaat nu een maand en ik heb momenteel 292 volgers. Zulke interessante content biedt Dom (interessante voornaam) kennelijk al die jaren niet.

Voor wie het wil lezen, hier is haar draadje over WE:

Mike

Persbericht van Markus, advocaat bij Querdenken
Statement re Arrival of Robert F. Kennedy, Jr.

Robert F. Kennedy, Jr., Chairman of Children’s Health Defense and a leader of the health freedom movement, arrives in Berlin Friday, August 28 to attend the inaugural meeting of Children’s Health Defense Europe, the first international chapter of this U.S. non-profit organization. He will meet with colleagues from all over Europe to discuss current global challenges to health and human rights. Organizers of the Saturday, August 29 Berlin rally for freedom, peace, free expression and respect have invited Mr. Kennedy to participate.
Wir freuen uns sehr, Robert F. Kennedy Jr. in Berlin begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Markus Haintz
Rechtsanwalt (Ulm)
Mike

Wat zijn veel mensen toch naar! Om Willem Engel
Zo neer te zetten,nou dan ben je zelf pas echt zielig , denk dat veel mensen hier wel doorheen prikken, maar vind dit heel sneu voor Willem verdient hij niet ! Zal eens kijken of ik negatief kan reageren hierop,waarom blijven mensen in deze tijd , waarin we elkaar zo hard nodig hebben en juist bij elkaar moeten aansluiten , elkaar versterkten dit soort gedrag vertonen! Niet meer te redden dit soort 🤔, Assie.

Ook wij hebben alles klaarstaan voor het vertrek straks, nemen ook extra spullen mee, om indien nodig langer in Berlijn te blijven. Succes voor iedereen die gaat en de thuisblijvers kunnen ook nog genoeg mensen wakker maken, maar ben benieuwd of de reguliere media het straks nog kan doodzwijgen of bagatelliseren, want het lijkt erop dat de opkomst enorm is. Zou leuk zijn als we wat forumleden tegen komen, wij zijn te herkennen aan onze oranje cowboy hoeden.
Laat Berlijn het keerpunt zijn!.  WWG1WGA.

Ik denk dat het keerpunt daar is. Sowieso wat Grapperhaus daar geflikt heeft, kan niet door de bocht.

Hij was dus NIET BANG voor het virus, anders handel je wel anders en houd je je aan de regels.

Als hij toont dat hij niet bang was, dan hoeven wij ook niet meer bang te zijn (ik was al niet bang hoor).

Dus, ze zijn door de mand gevallen. Die spoedwet kunnen ze niet meer gaan doorvoeren, de leugen is ontsnapt.

Berlijn gaat volgens mij dus echt een 2e muurval worden.

Jongens......het gaat beginnen.

wwg1wga

Dorothé

En hier geld de oude spreuk die zijn waarde niet verloren heeft:

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!

Dorothé

zi8fcpxvrvri2gyp6luh7v8lu7lkwjdz.jpg

Mike

Walgelijk die berichtgeving over ver Willem Engel van de DDS. Was sowieso al geen van DDS, en ben al eens kritisch geweest naar Tim en toen reageerde hij niet eens dan ben je echt een zwakkeling.

Ik lees net op de voorpagina van de NOS dat mondkapjes plicht is opgeheven in Rotterdam en Amsterdam?? Maar als ik erop klik dan geeft ie error aan bij mij? Maar is het echt zo?! Dan heeft Willem dus toch bereikt wat hij/wij wilden, wauw!!

Dat zwartmaken van willem zat er aan te komen, heeft nog lang geduurd. Ze laten hiermee zien hoe zwak ze staan. De argumenten zijn op, dus beginnen ze met modder te smijten.

Sorry voor de typfouten in mijn laatste stukje, te snel getypt.

@herr senns: dat denk ik ook! Er gaat geschiedenis geschreven worden. Wees daar ook op je hoede voor de Romeo’s die zullen daar vast en zeker ook aanwezig zijn.
Ik wens iedereen die gaat heel veel kracht en succes toe en dat jullie allemaal in veiligheid weer mogen terugkeren!!
Zet hem op!

Maar is het echt zo?! Dan heeft Willem dus toch bereikt wat hij/wij wilden, wauw!!

https://www.ad.nl/amsterdam/amsterdam-stopt-voorlopig-met-mondkapjesplicht-op-straat~a12a0d86/?referrer=https://duckduckgo.com/

En Rotterdam!
https://www.rijnmond.nl/nieuws/198524/Vanaf-maandag-geen-mondkapjesplicht-meer-in-Rotterdam

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan