Viruswaanzin/Viruswaarheid

Bericht teruggeplaatst, Charza. Famke Louise wordt aangestuurd, ze is ook veel te dom om dit soort dingen zelf te bedenken. Het is zeker niet ondenkbaar dat haar platenmaatschappij hier achter zit. In zijn algemeenheid is het grootste probleem dat zo goed als alle moderne 'influencers' talentloze nitwits zijn, die vaak niet eens fatsoenlijk kunnen praten. Zo ook Famke. Het zijn verschrikkelijke rolmodellen voor de opgroeiende jeugd. Ik vind troost in de wetenschap dat zij voortkomen uit een oude, failliete realiteit die spoedig tot het verleden zal behoren. We leven in een tijd van waarheid, zowel voor het individu als voor het collectief. Niemand ontkomt aan zijn/haar persoonlijke waarheid. Niemand.

Mike

Het eerder genoemde SPEC voert inderdaad management over diverse Youtube influencers.

Wederom is het niet eens verborgen.

Zwak karakter, die Famke. Typische vrouwelijke opportunist, die dacht op de juiste ‘bandwagon’ te hebben gestapt. We zitten op het omslagpunt en ze heeft nu verkeerd gegokt. Enjoy the show, het zal hilarisch worden om te zien hoe ze uiteindelijk weer draait en voor de tweede keer aam onze kant probeert te komen!

Exact!

Kevin

In het geval van Famke Louise heb ik echter wel zware twijfels. Bij mij rijst de indruk dat ze is ingezet als een “Patsy” om te pogen deze beweging in diskrediet te brengen. Hoop dubbelzinnige contacten voor Famke, vooral via haar platenlabel. [TRIFECTA]
Erg typisch ook dat ze zich heeft laten lenen voor deze complete afgang.

Wie zijn de mensen achter het TRIFECTA platenlabel? [SPEC].
Wie is Breghje Kommers? Wie is haar echtgenoot? Wat was zijn boodschap aan het begin van de plandemie?

Is zij niet gewoon ingezet om schade toe te brengen? Is dat niet gewoon deel van haar betaalde deal? Zij is een typische verzinnebeelding van alles wat fout is in Nederland momenteel. Ze representeert het volledige nihilisme en verval dat wel meer van deze TRIFECTOIDS vertonen.

Bam! Precies dit dus! Dat is wat ik ook denk.

Dennis Schouten bij Clubtrending van de Telegraaf over Willem Engel die jonge mensen opzet tegen de overheid en Famke manipuleert.
(2.54)
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&t=173&v=yuWXM7p61R0

Ze voelen zich zwaar in de steek gelaten door de Bn-ers maar ook door de medelanders omdat die zo negatief en niet nadenkend reageren. De strijdlust komt wel weer terug.

Zondag maar weer naar een demo, Groningen.

Ik merk dat ik mijn eigen strijdlust wat aan het verliezen ben, het momentum is een beetje weg. Dat komt ook doordat ik het lekker druk heb met studie die erg tof is om te volgen. Social Work is een leuke studie maar erg links, met veel vrouwelijke millennials. Mijn Medestudenten zijn het wel zat en hebben hun twijfels over alle maatregelen, maar hebben het niet over verzet of demonstreren. Om maar niet te spreken van onderwerpen waar wij het over hebben. De zoommeetings van Viruswaarheid laat ik een beetje aan mij voorbijgaan, ik volg wat Twitteraccounts over Q en ik bekijk elke ochtend het nieuwste X22 report en Jensen natuurlijk. Misschien was ik een beetje gefocust op een bepaald moment van onthullingen maar het is een heel proces naar 3 november toe en ver voorbij die datum zelfs.

Wat een totale onzin dit. Werkelijk alles is nu de schuld van Willem Engel. Is hij nu ook verantwoordelijk voor klimaatverandering, gifgasaanvallen, massaimmigratie, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, overstromingen, financiele crises of andere planetaire problemen?

https://indignatie.nl/2020/09/24/willem-engel-is-een-gevaar-stopwillemengel-is-trending-ging-hij-te-ver-met-zijn-acties/

Mike

Het verhaal van Mingo, slachtoffer van politiegeweld tijdens een vrijheidsdemonstratie in Den Haag op 20 augustus:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan