Viruswaanzin/Viruswaarheid

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://tpo.nl/2020/09/23/dennis-schouten-powned-willem-engel-viruswaarheid-bedreigt-redacteur-powned/&ved=0ahUKEwi09KvW-f_rAhUNjqQKHfB-BYkQxfQBCDwwAw&usg=AOvVaw1AEUg6pUhO0X0cu7CWv7vq

Wat is precies de tactiek hiervan om zoveel aandacht of Famke Louise te vestigen?

Kijk hoe ze reageert. Ze is een beetje sletterig, een beetje aso, niet al te snugger. Een makkelijk slachtoffer.

Mike

Kunnen ze ons weer wegzetten zoals ze willen.

Als het om de nieuwswaarde ging hadden ze Tisjeboy Jay uit moeten nodigen. Die kan uren goed lullen maar dat doen onderhuidse mediagasten niet.

Ja natuurlijk kiezen ze bewust voor Famke, ze is niet echt communicatief vaardig. Dat gaf ze in een post op instagram ook wel een beetje zelf toe. Wel apart dat ze nu ineens zegt dat ze niet meer achter de boodschap staat die ze verkondigde. Er zal wel dreiging in het spel zijn. Het is ook nog maar een jong meisje.

Ik durfde het al niet aan om te zien wat ze te zeggen had... maar jeetje wat is dit voor een oppervlakkige tokkie? Geen wonder dat de media uitgerekend haar uitnodigt! Ze zal het vast goed bedoelen, maar ze is niet geschikt voor dit soort dingen.

Kevin

Kijk hoe ze reageert. Ze is een beetje sletterig, een beetje aso, niet al te snugger. Een makkelijk slachtoffer.

Nee dat wist ik al. Ik bedoel waarom heeft Viruswaarheid haar niet afgeraden om bij talkshows te gaan lullen? Ook heeft Willem Engel Dennis van Powned een berichtje gestuurd en verteld haar met rust te laten omdat, ze eerder al in een video op straat door hen werd lastig gevallen. Nu is Powned ook aan het janken dat het berichtje van Willem over kwam als een bedreiging. De media gebruikt haar nu om de hele beweging te framen.

Viruswaarheid heeft niets te maken met de hashtag ikdoenietmeermee.

Dat is bullshit zo zegt Tisjeboy Jay.

https://www.instagram.com/tv/CFeuzf3H6JP/?igshid=p5aqzg3ht1tj

https://www.nu.nl/media/6079448/famke-louise-verwijdert-ikdoenietmeermee-sta-niet-meer-achter-boodschap.html

Zwak karakter, die Famke. Typische vrouwelijke opportunist, die dacht op de juiste 'bandwagon' te hebben gestapt. We zitten op het omslagpunt en ze heeft nu verkeerd gegokt. Enjoy the show, het zal hilarisch worden om te zien hoe ze uiteindelijk weer draait en voor de tweede keer aam onze kant probeert te komen!

Mike

Deze hele actie van die hashtag #ikdoenietmeermee stinkt aan alle kanten. Er zitten misschien enkele met een goede bedoeling maar dat een aantal nu ineens zeggen Ikdoewelmee is echt heel apart! Sowieso ben ik allergisch voor die vuist in de lucht en dat ze dan roepen Free the people! Ik vertrouw dit hele gebeuren niet.

Je ziet al die puppets zoals AliB en nog een paar andere bekenden ineens belachelijk posts plaatsen als tegenreactie op de ik doe niet mee hashtag. Hier gaat gewoon echt veel geld in omloop.

Deze actie heeft een aantal dingen aangetoond:
  1. Bekende Nederlanders zijn poppen die zich voor elk karretje laten spannen op het moment dat de geldzak groot genoeg is.
  2. Door punt 1 is bij veel de geloofwaardigheid compleet weg.
  3. Het media censuur gebeurt steeds openlijker. Men heeft gezien dat deze BNers de mond gesnoerd worden. Ook heeft men gezien dat Twitter compleet geknipt en geschoren heeft voor wat betreft deze #ikdoenietmeermee trend.
Het staat op knappen inmiddels. De ministers bezwijken onder de druk, en FvD lijkt zijn ouderwetse vorm te hebben herpakt. Dit smeuïge verhaal rond de BNers die hun konten aan het draaien zijn zal natuurlijk ook door Robert Jensen gaan worden opgepakt voor verdere analyse.

Ik zie het anders, Charza. Tisjeboyjay geeft indirect aan dat Famke Louise een zwakke schakel is geweest die een veel te makkelijk doelwit vormde voor de aasgieren van de media. Hij geeft aan dat ze hem hadden moeten vragen en dat als dit niet gebeurt hij iets op het internet gaat organiseren om de waarheid alsnog boven tafel te krijgen.

Dat zijn Viruswaarheid-achtige tactieken, vergelijkbaar met een petitie in het leven roepen die de Tweede Kamer oproept tot een onderzoek naar het excessieve politiegeweld van 21 juni en 20 augustus en bij onvoldoende handtekeningen (ongelooflijk, wat een lafbekken zijn Nederlanders toch!) zelf een onderzoek instellen om de onderste steen boven te krijgen. De actie #ikdoenietmeermee krijgt dus nog een staartje, wordt vervolgd!

Tenzij jij klip en klaar kunt aantonen dat deze influencers zich opnieuw hebben laten omkopen ga ik er dus van uit dat deze actie wel degelijk oprecht was. Je ziet echter dat de keten zo sterk is als zijn zwakste schakel en dat het altijd weer VROUWEN zijn die zich ontpoppen tot draaikonten en laffe verraders. Daarom waarschuw ik ook voor Anna Zever en Dorien Rose (die ook in het #ikdoenietmeermee-filmpje zit, waarom zien we haar in korte tijd zo veel?). De standvastigheid die nodig is om van de medeplichtige media te winnen moet komen van MANNEN altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven. Waren deze mannen ook maar zo standvastig in het besef dat vrouwen helemasl niet gelijke bondgenoten zijn in deze strijd. Slik de rode pil over vrouwen, mannen, voordat ze de beweging VAN BINNENUIT kapot maken!

Mike

Ik heb hier het volgende Twiter-draadje over gemaakt:

https://threadreaderapp.com/thread/1309056500581707776.html

Mike

We zien het helemaal niet zo verschillend Mike.

Deze actie heeft echter wel de kernpunten naar boven gebracht die ik heb samengevat.

Het interview van Lange Frans met Bizzey, maar ook Dennis Schouten die Famke Louise belaagd hebben heel duidelijk naar buiten laten komen dat aan het begin van de plandemie BNers betaald zijn om het "Corona Evangelie" te verkondigen. De tweet van Rob Jetten heeft dit nog eens extra openbaar gemaakt. De beerput is open, en de stank kun je bijna op je gehemelte proeven.

Het sluit natuurlijk perfect aan op de feiten die Jensen al wat eerder naar buiten had gebracht waarin al duidelijk was dat er zo'n 19 miljoen euro direct naar de Nederlandse mediakanalen zijn gegaan. Follow the money....
Laatst had ik HIER al een ander voorbeeld gedeeld van Adam Curry uit 2008 toen hij nog voor Arrow radioprogramma's maakte. Het laat perfect zien hoe de geldkraan open of dicht kan gaan met betrekking tot de waarheid.

Wat mijn vorige post niet duidelijk overbracht is dat ik inderdaad ook wel geloof dat er oprechte BNers tussen zitten die het echt zat zijn. Er zijn er de afgelopen maanden wel meer geweest die zich hebben uitgesproken. (Denk aan Doutzen Kroes en Fajah Lourens bijvoorbeeld)

In het geval van Famke Louise heb ik echter wel zware twijfels. Bij mij rijst de indruk dat ze is ingezet als een "Patsy" om te pogen deze beweging in diskrediet te brengen. Hoop dubbelzinnige contacten voor Famke, vooral via haar platenlabel. [TRIFECTA]
Erg typisch ook dat ze zich heeft laten lenen voor deze complete afgang.

Wie zijn de mensen achter het TRIFECTA platenlabel? [SPEC].
Wie is Breghje Kommers? Wie is haar echtgenoot? Wat was zijn boodschap aan het begin van de plandemie?

Is zij niet gewoon ingezet om schade toe te brengen? Is dat niet gewoon deel van haar betaalde deal? Zij is een typische verzinnebeelding van alles wat fout is in Nederland momenteel. Ze representeert het volledige nihilisme en verval dat wel meer van deze TRIFECTOIDS vertonen.

Ook dit lijkt weer een stukje informatieoorlog te zijn geweest.

Je moet echt goed op blijven letten!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan