We zien het helemaal niet zo verschillend Mike.
Deze actie heeft echter wel de kernpunten naar boven gebracht die ik heb samengevat.
Het interview van Lange Frans met Bizzey, maar ook Dennis Schouten die Famke Louise belaagd hebben heel duidelijk naar buiten laten komen dat aan het begin van de plandemie BNers betaald zijn om het "Corona Evangelie" te verkondigen. De tweet van Rob Jetten heeft dit nog eens extra openbaar gemaakt. De beerput is open, en de stank kun je bijna op je gehemelte proeven.
Het sluit natuurlijk perfect aan op de feiten die Jensen al wat eerder naar buiten had gebracht waarin al duidelijk was dat er zo'n 19 miljoen euro direct naar de Nederlandse mediakanalen zijn gegaan. Follow the money....
Laatst had ik
HIER al een ander voorbeeld gedeeld van Adam Curry uit 2008 toen hij nog voor Arrow radioprogramma's maakte. Het laat perfect zien hoe de geldkraan open of dicht kan gaan met betrekking tot de waarheid.
Wat mijn vorige post niet duidelijk overbracht is dat ik inderdaad ook wel geloof dat er oprechte BNers tussen zitten die het echt zat zijn. Er zijn er de afgelopen maanden wel meer geweest die zich hebben uitgesproken. (Denk aan Doutzen Kroes en Fajah Lourens bijvoorbeeld)
In het geval van Famke Louise heb ik echter wel zware twijfels. Bij mij rijst de indruk dat ze is ingezet als een "Patsy" om te pogen deze beweging in diskrediet te brengen. Hoop dubbelzinnige contacten voor Famke, vooral via haar platenlabel. [TRIFECTA]
Erg typisch ook dat ze zich heeft laten lenen voor deze complete afgang.
Wie zijn de mensen achter het TRIFECTA platenlabel? [SPEC].
Wie is Breghje Kommers? Wie is haar echtgenoot? Wat was zijn boodschap aan het begin van de plandemie?
Is zij niet gewoon ingezet om schade toe te brengen? Is dat niet gewoon deel van haar betaalde deal? Zij is een typische verzinnebeelding van alles wat fout is in Nederland momenteel. Ze representeert het volledige nihilisme en verval dat wel meer van deze TRIFECTOIDS vertonen.
Ook dit lijkt weer een stukje informatieoorlog te zijn geweest.
Je moet echt goed op blijven letten!