Viruswaanzin/Viruswaarheid

Het gaat ook heel ver. Maar het is niet zo simpel als: wie hier mee akkoord gaat is egoistisch en dat egoisme begon al met de kinderwens zelf. Deze mensen zijn ANGSTIG en moeten een keus maken tussen hun kinderen dit aandoen als 'noodzakelijk kwaad' zodat ze kunnen blijven leven of een gewisse dood door het virus. Zo denken die mensen, dat is de staat van hun bewustzijn. Als straks blijkt dat dit allemaal onzin krijgen deze mensen een superharde landing. Ze zitten dan niet te wachten op allerlei even harde waardeoordelen. Q schrijft:

You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.

Mike

@Assie, wat mooi ook hoe jij de opvoeding aanpakt. Bij mijn eerste kind was ik helaas ook zo een moeder die werkte, kind naar opvang, ver vd natuur, veel bezig met mode dus vooral met mezelf enz.
Bij mijn 2e kind kwam de omslag toen werd ik pas echt ‘wakker’ op verschillende gebieden. Dat kwam door mijn schoonzusje die toen veel bezig was met natuurlijke voeding en het gevaar van vaccins. Rond die tijd werd ik ook lid van dit forum. Alles veranderde, mijn kijk op vaccins, opvoeding, natuur, voeding etc. Ik ben zo dankbaar dat ik ooit op dit pad ben gekomen. En dat ik ook bij de komst van mijn 2e kind gestopt was met werken en huismoeder werd of hoe je dat ook noemt. Veel minder stressvol leven met haasten naar werk, opvang en die welbekende ballen hoog houden etc. Nu ze ouder zijn ben ik er nog steeds fulltime voor mijn kids, ik heb genoeg tijd om goed voedsel te bereiden, we gaan regelmatig op woensdagmiddag de natuur in terwijl de meeste kinderen Uit hun klassen op de BSO zitten. Ik moet het wel met minder inkomen doen maar het is het mij meer dan waard!

Deze mensen zijn ANGSTIG en moeten een keus maken tussen hun kinderen dit aandoen als ‘noodzakelijk kwaad’ zodat ze kunnen blijven leven of een gewisse dood door het virus. Zo denken die mensen, dat is de staat van hun bewustzijn.

Heel erg veel medelijden juist met deze mensen. Ik vind het soms oprecht zielig als ik die mensen tegenkom buiten of in de supermarkt. Wij beseffen soms niet in wat voor gevangenschap van angst zij zitten.

Mijn moeder ging bijv onlangs enorm tekeer tegen zo een bruikbare idioot zoals zij het noemt. Het was ook een vrouw op leeftijd en zeer angstig. Ze ging ook echt stappen achteruit toen mijn moeder dichterbij kwam. Ze kreeg nog net geen diarree. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze dit echt niet meer moet doen! Je kunt ook gewoon in een rustig en respectvol gesprek gaan met zo iemand. Volgens mijn moeder begon zij zelf agressief te reageren en te schreeuwen. Dus ze had die reactie uitgelokt. Maar alsnog zouden wij ons echt moeten proberen te verplaatsen in hun. Hoe moeilijk dat ook is.

Ik vind dit mooi om te lezen van Assie hoe ze haar baby bij haar heeft in de slaapkamer en hoe ze het grootbrengt dicht bij de natuur. En van Sampjes die na haar 2e kind op een andere manier is gaan leven.

Niets mis met vrouwen die werken uiteraard, ik werk zelf in de gehandicaptenzorg met een hoop vrouwen. Maar laat het geen moeten worden en dat je anders niet rond kunt komen daar is iets voor te zeggen, maar je kunt ook je uitgaven aanpassen en kleiner gaan wonen.

Volgens mijn moeder begon zij zelf agressief te reageren en te schreeuwen. Dus ze had die reactie uitgelokt. Maar alsnog zouden wij ons echt moeten proberen te verplaatsen in hun. Hoe moeilijk dat ook is.
Met alle respect voor je moeder (want haar reactie is volkomen begrijpelijk), maar dat is allemaal ego. 1 persoon moet de slimste zijn en de 'moral high ground' bewandelen. Ik ben het met je eens, deze mensen verdienen ons medeleven, ook al gedragen ze zich soms agressief en onredelijk. Een gewond dier bijt ook naar alles en iedereen, het is een reflex.

Mike

Precies dat Gender neutrale wat opeens overal opduikt en wat ook door Sypke werd aangestipt. Jongens van 3 turven hoog die opeens meisje willen zijn en dit zeker ‘weten’. Het is deel van de agenda maar alleen door media manipulatie is dit niet te bewerkstelligen. Dan moet het op een andere manier gebeuren door hormonen in die injecties te doen. Klinkt bizar als ik dit intyp trouwens.

#28 Wat staat er werkelijk in de Noodwet? Slapen de Kamerfracties? Jeroen Pols en Ab Gietelink
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=iuVSmPVsEsw&feature=emb_logo

https://www.xandernieuws.net/algemeen/jurist-jeroen-pols-legt-uit-dat-het-nederlandse-volk-met-de-spoedwet-feitelijk-vogelvrij-wordt-verklaard/

Mike

Ja, die genderagenda is niet onverwacht. Ik ben er niet 100 maar 1000% zeker van dat al die zooi in die vaccins die toegediend zijn aan de jeugd de afgelopen decennia in combinatie met al die vuiligheid in de lucht (chemtrails), ons drinkwater en het eten een verwoestende invloed heeft op het hotmonaal systeem, het brein en het zenuwstelsel.

Ja, die genderagenda is niet onverwacht. Ik ben er niet 100 maar 1000% zeker van dat al die zooi in die vaccins die toegediend zijn aan de jeugd de afgelopen decennia in combinatie met al die vuiligheid in de lucht (chemtrails), ons drinkwater en het eten een verwoestende invloed heeft op het hotmonaal systeem, het brein en het zenuwstelsel.

Volledig mee eens.
Kijk maar eens naar veel jonge meiden ze hebben borsten van heb ik jouw daar en ook de inhammen op de schedel is erg mannelijk en dat al op jeugdige leeftijd.

Over vetzucht niet te praten EN wat ook benoemd MOET worden mi. hoezeer de jongens van tegenwoordig het blijkbaar collectief geen fuck meer kan schelen dat dr vriendinnen hartstikke dik zijn en dat het ze blijkbaar allemaal niet meer interesseert.
Dan weet je dat het gecreerd is.

Incidenteel kan de uitzondering op de regel zijn, massaal totaal niet.

En laten we die telefoon niet vergeten met dat blauwe licht ook in tv's dat is ook verwoestend voor je hormonale stelsel over 'gezond' water maar niet te spreken en kant en klaar maaltijden afin je kan eindeloos doorgaan.

Oproep van Michaela Schipper om haar Paper viraal te laten gaan.

For the Greater Good? The Devastating Ripple Effects of the Lockdown Measures.

https://repub.eur.nl/pub/127236

Ik weet uit een goede en zeer betrouwbare bron dat een van de ergste misdaden die je als arts kan doen het verband leggen is tussen vaccinatie en autisme en aandoeningen van het zenuwstelsel in het algemeen. Rechtszaken, intimidatie, uitsluiting van de orde van geneesheren, vernietiging van je reputatie, pesterijen etc .. Die mensen wordt het leven tot een hel gemaakt. Dan weet je het wel .. Maar dat is voor een ander topic.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan