Viruswaanzin/Viruswaarheid

Ps waarom wordt er nog steeds gesproken over besmettingen en patiënten ? Wat ik een beetje miste is dat als 1 gezinslid positief getest wordt  dat alle gezinsleden positief meetellen voor 10 dagen ..als je dan een deling maakt ziet het er heel anders uit .. gr Assie .

Assie, heb je daar een bron voor? Ik heb wel van iemand vernomen, die persé een test wilde omdat zijn zoon snotterde, dat zijn dochter - ZONDER KLACHTEN - positief testte en zij nu allen in quarantaine moeten. Ik heb tot nu toe geen bron gezien dat deze mensen ook als positief meegenomen worden, of als besmettelijk aangemerkt worden.

Hoi , ja , ik zag het al een keer op het forum langskomen maar las het recent weer , ik ga het opzoeken .gr Assie .

De zoom van 20 oktober en opmerkelijk Jeroen Pols heeft zijn vraagtekens bij de toolkit van Burgerfront.(41:40)

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=h83c-ZNBH7A

Interessant dit. We komen iedere keer uit op de wrijving tussen maritiem recht en landrecht. Jeroen Pols legt het uit op basis van maritiem recht (bestuursrecht). De andere Jeroen (Sloendregt, Burgerfront) benadert het vanuit wat mogelijk een maas in de wet is. Ik heb de kit nog niet in huis, moet me er nog in verdiepen.

Mike

Ik heb er de ballen verstand van en had net de lokale kroegen de link en YT v d toolkit gestuurd en aangeraden om te verbinden met andere horeca uitbaters.

Zaterdagmiddag is er overigens in Den Haag een demo voor de horeca en 17.00uur op t Malieveld een demo georganiseerd door viruswaarheid met sprekers.

Hoi, ik was afgelopen zondag in een meeting met Sven Hulleman, veel info gekregen over de situatie van nu, Sven gaf aan de burgerfront toolkit niet goed te vinden, hij verwacht dat ondernemers juist verder in de problemen komen hierdoor , ook komt er binnen een week via een oorlog reeds verloren ook een toolkit aan , even afwachten dus , gr Assie .

Verrassend dat Jeroen Pols dit anders ziet. Aan de andere kant, de toolkit van Jeroen Sloendrecht, wat hebben die ondernemers nog te verliezen? Vanmiddag duidelijk hoorbaar tijdens die zitting in de rechtbank.

Ik heb wel verbaasd dat volgende week de 1e kamer al een uitspraak gaat doen over deze wet. Dat is idd niet voorbij gekomen in de media. Doelbewust niet natuurlijk.

Sven gaf aan de burgerfront toolkit niet goed te vinden, hij verwacht dat ondernemers juist verder in de problemen komen hierdoor ,

Op basis van wat voor problemen dan? Wat kan er erger worden dan waar ze nu in verkeren?

De burgerfront toolkit zit juridisch niet goed in elkaar zei Sven  Hulleman , dus de noodwet geeft boa’s , handhaving wel toestemming bij de horeca bijv te handhaven , dit zal dus de ondernemer verder in de problemen brengen , ik wacht dus nog even de toolkit van Sven Hulleman af , gr Assie .

bij huis van mijn dochter nu 5 besmettingen, ook licht zieken en ook alweer opgeknapten, beetje hoesterig is belangrijkste klacht, dus ws toch rinovirus of zo (of gewoon ontgiften), ook medewerker ziek. Nu kunnen ze volgens de zorgaanbieder sheerenloo op de locatie niet voldoende veiligheid bieden om de besmetten en niet besmetten te splitsen. Vandaag was er een, zeg maar soort task force. Ik heb nog niet helder of dit van sheerenloo was of een extern iets. Er werden eerst een paar getest die dus hoesterig waren, daarna wilde sheerenloo dat iedereen getest werd. Dus ik werd met die vraag gebeld of wij toestemming gaven. Eerst wilde ik niet, uiteindelijk toegestemd als het alleen een swab in de mond zou zijn, niet lange pin in neus. Dat is dus gebeurd gisteren. Onze dochter was trouwens negatief. Maar nu moeten de "besmetten" naar een andere locatie waar sheerenloo een quarantaine ruimte heeft gecreëerd in Ermelo (gelukkig gaat wel een deel van ons zorgpersoneel mee). En dan moet je nagaan, in Ermelo was de locatie waar 17 bewoners zijn overleden bij 1e lockdown. Mensen met ernstig onderliggend lijden waarvan niet verwacht werd dat ze nog een half jaar zouden leven. Onze dochter blijft voorlopig nog iig in het huis. Mocht ze als besmet beoordeeld worden op bepaald moment en ze haar ook willen verplaatsen, haal ik haar naar huis. Dit begint nu toch bizarre vormen aan te nemen. Lag te woelen in bed, dus nu weer hier en aan een beker warme melk met honing.

De burgerfront toolkit zit juridisch niet goed in elkaar zei Sven Hulleman , dus de noodwet geeft boa’s , handhaving wel toestemming bij de horeca bijv te handhaven , dit zal dus de ondernemer verder in de problemen brengen , ik wacht dus nog even de toolkit van Sven Hulleman af , gr Assie .

Ik ben wel benieuwd op basis van welke juridische punten het volgens hem niet goed in elkaar zit en op welke punten het fout kan gaan. Wie weet zijn beide toolkits wel bruikbaar uiteindelijk. Ik denk dat het trouwens niet alleen te maken heeft met of iets juridisch wel of goed in elkaar zit. Maar dat de rechters die procedure voeren altijd wel iets vinden om hun eigen regels te verdedigen. In Duitsland was er wel een rechter die aan de kant van het volk stond. Of wij die rechters ook in Nederland hebben betwijfel ik eerlijk gezegd.

Goedemorgen net de video hierboven gekeken , Jeroen Pols ziet het denk ik precies goed wat betreft de toolkit van burgerfront , zo vertelde Sven het ook ...gr Assie

Geen idee. Maar Jeroen Pols klinkt er in de video ook niet heel zelfverzekerd over in zijn uitleg. Wat waar is geen idee. Ik denk dat het ook om overtuigings kracht gaat tegenover een rechter uiteindelijk. Dan nog moet men wel een rechter hebben die niet corrupt is natuurlijk.

Hoe kunnen wij als leek dan weten welke toolkit niet goed of wel goed is.

Ik heb die van burgerfront besteld en wacht daar nog op. Maar kan ik die dan wel vertrouwen of is het weggegooid geld?

Dorothé

"Dan nog moet men wel een rechter hebben die niet corrupt is natuurlijk."

We zijn heel diep gezakt als je dit op moet schrijven....

@Marian , wat een nare situatie zeg , wat doet dit pijn bij een moeder dit onrecht , Wens je heel veel sterkte met deze situatie . Ja er is nu Rhino , je moet daar gewoon mee uitzieken en je lichaam extra rust geven , dit jaar half  februari hebben wij een cruise van een week gedaan , mijn dochtertjes toen 14 maanden werd de laatste dag erg ziek , hele hoge koorts ( 41.2) en ze was erg benauwd , er waren 5000 mensen aan boord waarvan 3000 uit China , die liepen  toen al met mondkapjes ,de boot die uiteindelijk in quarantaine ging lag in Italië naast die van ons , de nacht van thuiskomst was Fayen erg ziek en had koortsstuipen , we gingen naar de dokterspost , ik vroeg meteen zou dit het Corona virus kunnen zijn ? Ik werd uitgelachen nee hoor mevrouw , geef haar maar paracetamol en laat haar veel slapen , algemeen advies voor iemand met hoge koorts of influenza , met een rhino virus kan je vaak nog gewoon functioneren , op dit moment is iedereen die een keer niest , moe of duizelig is die de huisarts belt verdacht van het zgn virus , En wordt gevraagd te gaan testen ,bij iedere ingreep in het ziekenhuis wordt ook getest ,mijn hele schoonfamilie is al getest , ze geloven dan ook heilig in het virus en volgen de NOS , krant enz op de voet , heel frustrerend , heb ze ook vanaf maart niet gezien en de 1.5 afstand wordt nauwkeurig in acht  genomen , heb ze voorzichtig een video gestuurd van drs Pierre Capel maar geen reactie ..ja ze zijn allen farmaceutisch opgeleid ( gekreukt zeg ik altijd ) ik laat het maar los ,zonde van mijn kostbare energie ..Assie ps een knuffel voor Marian .

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan