@Marian , wat een nare situatie zeg , wat doet dit pijn bij een moeder dit onrecht , Wens je heel veel sterkte met deze situatie . Ja er is nu Rhino , je moet daar gewoon mee uitzieken en je lichaam extra rust geven , dit jaar half februari hebben wij een cruise van een week gedaan , mijn dochtertjes toen 14 maanden werd de laatste dag erg ziek , hele hoge koorts ( 41.2) en ze was erg benauwd , er waren 5000 mensen aan boord waarvan 3000 uit China , die liepen toen al met mondkapjes ,de boot die uiteindelijk in quarantaine ging lag in Italië naast die van ons , de nacht van thuiskomst was Fayen erg ziek en had koortsstuipen , we gingen naar de dokterspost , ik vroeg meteen zou dit het Corona virus kunnen zijn ? Ik werd uitgelachen nee hoor mevrouw , geef haar maar paracetamol en laat haar veel slapen , algemeen advies voor iemand met hoge koorts of influenza , met een rhino virus kan je vaak nog gewoon functioneren , op dit moment is iedereen die een keer niest , moe of duizelig is die de huisarts belt verdacht van het zgn virus , En wordt gevraagd te gaan testen ,bij iedere ingreep in het ziekenhuis wordt ook getest ,mijn hele schoonfamilie is al getest , ze geloven dan ook heilig in het virus en volgen de NOS , krant enz op de voet , heel frustrerend , heb ze ook vanaf maart niet gezien en de 1.5 afstand wordt nauwkeurig in acht genomen , heb ze voorzichtig een video gestuurd van drs Pierre Capel maar geen reactie ..ja ze zijn allen farmaceutisch opgeleid ( gekreukt zeg ik altijd ) ik laat het maar los ,zonde van mijn kostbare energie ..Assie ps een knuffel voor Marian .