Viruswaanzin/Viruswaarheid

Aan het einde heeft ie het over de stichting Viruswaarheid dat deze eerst een andere naam had. Is dat ook weer de wereld uit.
https://www.instagram.com/tv/CGp6PwOnqpH/?igshid=1sm36085dfoxt

Tuaixjbi0y5qm3cwgswvt07phivntprxu.jpg

Storm. Glas water. FUCK FACEBOOK!

Mike

Ja. Twitter is bekend vanwege hun neutrale opstelling, dus veel betrouwbaarder.

En iedereen op Twitter vertelt ook De Waarheid.

Ik heb nog nooit zoveel dwalers en dwaalsporen gezien als op Facebook. Twitter is en blijft de frontlinie van de anons, met alle andere dwazen daar heb ik niets te maken. Als het om echte waarheidsvinding gaat voegt FB helemaal niets toe. Als FB morgen ten onder ging zou je er niets aan missen. FUCK FACEBOOK!

Mike

Zoals ik al zei, het gaat mij om de echte waarheidsvinders. Op FB heb je alleen maar lui als Peter DG, Ramon Walters en andere dwazen. je wordt daar doodgegooid met Galaktische Federatie, 5G, platte aarde en meer van dat soort ongein. Waarom neem jij het trouwens op voor FB? Je gebruikt het naar eigen zeggen toch alleen voor groepen over gitaren, versterkers, effecten en dat soort dingen?

Mike

Dat is een ad hominem, Mike.

Maar inderdaad ik heb verder niet veel met FB, nee. Maar ik vind dat je overboord gaat. Ook op FB vind je allerlei groepen en informatie die wel correct is. Daar klampen ook mensen zich in groepjes aan elkaar vast en zoeken steun. Naar mijn idee precies hetzelfde als op Twitter. Zelfs Trump heeft zijn ongecensureerde interview gisteren nog als eerste op FB gedeeld, dus ook daar is goede info te vinden. Twitter richt zich wat meer op nieuws maar daar is mijn 'rechtse vriendje' (running gag, sorry) bijvoorbeeld ook de mond gesnoerd. Ik denk dat allebei de bedrijven zo corrupt zijn als de pest, het draait om de personen die juiste of onjuiste info verspreiden. Aan ons de taak te fact checken of het wel klopt. Zelf hier op het forum zijn al regelmatig Twitter berichten ontkracht.

Verder vind ik FB, de interface, de reclames etc. ook super kut.

Ik ben het helemaal met Bastiaan eens. Hier worden regelmatig berichten gedeeld afkomstig van Facebook. Soms zelfs nog eerder dan dat dezelfde berichten op Twitter te vinden zijn. Dat er op Facebook allemaal onzin te vinden is is onzin.
Het gaat om de personen. De discussie die ik van de week had met die vrouw over de bond Overheidszaken was ook op FB. In mijn beleving was datgene wat ze aangedragen had onzin aangezien het ging over de toolkit inhoudelijk van burgerfront. Wat ze op fb liep te verkondigen, dat was pas onzin. En dan dit ook nog piepend bij Jeroen Sloendrecht gaan melden.
Maar sorry Mike, hier snap ik niet waarom zo afgeven op fb als terwijl deze dame dan geen onzin verkondigde wat ze in werkelijkheid wel deed.

Voor beiden valt wat te zeggen. De waarheid is niet afhankelijk van een platform maar van datgene wat men er zelf van maakt.

Er zullen best wel wat zinnige meningen verkondigd worden op FB. Maar het is wel het platform waar de meeste dwaalsporen worden verkondigd. Ik durf zelfs zo ver te gaan als te stellen dat FB hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor de VERTRAGING die The Great Awakening in NL heeft opgelopen.

En zo komen we toch weer on-topic: Viruswaanzin zat in mei en juni volop in de lift. Op 21 juni hadden 20.000-30,000 man op het Malieveld gestaan, waaronder ondergetekende. Het kabinet raakte zozeer in paniek dat ze hun stormtroepen hebben moeten inzetten om dit de kop in te drukken. Sindsdien wordt VW gedemoniseerd, niet alleen via de MSM maar ook volop op FB door zgn. 'alternatieve' stemmen als WR en MK. VW heeft zich nooit meer op dezelfde manier kunnen herpakken. En dus 17 x:

FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK! FUCK FACEBOOK!

Ik heb van het begin af aan al een hekel gehad aan FB. Ik ben hier gaandeweg alsmaar meer in bevestigd. FFB!

Mike

Dit lijkt wel erg op Virusleugen.nl

Viruswaarheid op 9 januari 2020 opgericht???

https://www.moet-wakker.nl/profilegrid_blogs/nu-zeker-viruswaarheid-nl-is-toch-een-opstelling/

Facebook is alleen geschikt voor het delen van geverifieerde informatie, vanwege het grote bereik. Niet voor het imwinnen van informatie. Op Facebook zitten ook een heleboel zweefteven, wappies en roeptoeters. Deze mensen bedoelen het wel goed, maar hun informatie klopt vaak niet, omdat ze zelf niet in orde zijn.

Alle personen en organisaties worden gedemoniseerd als ze te dicht bij de waarheid komen. Ook op twitter. Dat wat ze met VW doen hebben ze met Trump ook gedaan. Op twitter is ook te lezen dat er volop gecensureerd word. Het maakt mij verder niet uit. Ik krijg via FB wel info mee die ik nog niet wist van anderen. En idd ook onzin waarvan ik denk hou toch op. Voor mij geld gewoon dat ik kijk naar wat waar is en niet. Datzelfde op twitter. Voor mij geen enkel onderscheid.

We kunnen We Zijn Wakker dus nu ook scharen onder de goedgelovige 'alternatieve media' die niets liever doet dan elkaar onderling bevechten i.p.v. samen de rijen sluiten tegen een gezamenlijke vijand. Weten we dat ook weer.

Mike

Ik snap niet dat iemand zich druk maakt over de oprichtingsdatum van Viruswaarheid.

Een blinde kon in december al zien dat die hele Chinese toestand hie heen zou komen lijkt me. Misschien waren ze toen al wakker.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan