Viruswaanzin/Viruswaarheid

Gezien de recente rechtszaken is het idd zo dat dit land diep gezakt is idd.

Het is precies zoals Jeroen Pols zegt over de rechters. Dat je maar geluk moet hebben met een rechter. In dit land is dat gezien de recente rechtszaken van viruswaarheid en gisteren de horeca niet bepaald het geval.

Het is geen weggegooid geld. De vraag is echter: hoe effectief zal het zijn in de praktijk? Het maritieme rechtssysteem, met name het bestuurstecht, is momenteel oppermachtig en zal je vermorzelen als je dit voor de rechter probeert te brengen. Kies je voor civiel recht middels een kort geding, dan zetten ze corrupte rechters als die Hoekstra op je zaak en verlies je alsnog.

In NL mogen rechters ook geen zaken toetsen aan de grondwet, dat is nog wel het meest schandalige. Als dat het geval was geweest, dan had VW alle zaken tot nu toe glansrijk gewonnen. We hebben hier ook geen Hooggerechtshof waar je je tot kunt wenden, alleen de partijpolitieke Raad van State.

Alles zit helaas behoorlijk dichtgetimmerd in het voordeel van de Deep State. Er staan echter historische veranderingen op komst, dus alleen al.in het kader van zelfscholing op het gebied van recht is dit al de investering waard.

Bovendien zou er maar zo een maas in de huidige wetgeving kunnen zitten die idd een uitweg biedt voor ondernemers die moedig genoeg zijn om deze weg te bewandelen. Het zit hem in het verschil tussen publieke/openbare ruimte, waar de overheid meent iets over te zeggen (niet waar, is OPENBAAR en dus van ons allemaal!) en private ruimte, waar jij je eigen regels mag maken. Ik heb de kit nog niet binnen en moet het nog in detail bestuderen, dus ik kom er nog op terug.

Mike

Goed dat deze kritische bericht wisseling over de tool-kit plaatsvindt. Jeroen Pols neemt het woord ludiek i d mond.. Ik denk ook niet dat hij de tool-kit heeft bestudeerd en wellicht komt hij er nog op terug.

Pols zegt ook: zo is het helaas VOLGENS MIJ niet. Het lijkt er op dat hij de toolkit nog niet in detail heeft bestudeerd. Ik ben ook benieuwd naar wat Sven Hulleman naar buiten gaat brengen.

Mike

Hij klinkt in de hele uitleg nogal twijfelend. Buiten dat hij idd volgens mij zegt, zegt hij ook steeds denk ik. Hij komt er niet erg zelfverzekerd bij over. Wie weet gaat ie hierover nog in contact met Jeroen Sloendrecht. En wie weet Sven Hulleman.

Hoi  Mike , nee eind volgende week komt ie in de verkoop via nooit.nl , er word hard gewerkt op dit moment aan het eindresultaat , Gr Assie.

Of die toolkits nu niet 100% goed in mekaar zitten of niet is in mijn ogen niet SUPER-relevant. Het ding is, het bestaat, doe er iets mee, accepteer dat er idd mss ook andere meningen zijn, onderzoek zelf en haal eruit wat goed is .. Kortom, DOE iets ..
Breng de horeca op de hoogte dat ze bestaan, dat ze zich moeten organiseren en procederen. Dan heb je jouw job al meer dan goed gedaan. Wat zij ermee doen, moeten zij weten. Bekijk de toolkit(s), zoek de ev verschillen, spreek er met een advocaat over, en gooi het hier in de groep. Samen komen we er wel uit.

Wat dat maritiem techt betreft heb ik horen waaien dat het mogelijks uit Venetie komt, vetmits dat een eiland is. Maar evengoed maakt 'de kroon' er ook gebruik van. Het zal met het ander samenhangen, vermoed ik.

Je hebt gelijk Herr Sens. Maar volgens mij doet iedereen hier genoeg. Het is precies dat wat je zegt. Degenen die er iets mee zouden moeten doen en het naast zich neer leggen zijn uiteindelijk verantwoordelijk. Als de inhoud van de toolkit bruikbaar is, ongeacht welke en de angst blijft regeren is het wel een keer klaar. Aan een dood paard trekken is nog nooit iemand wijzer van geworden.

Mijn mening is niets meer of minder dan dat mijn mening, maar is het niet zo dat die mannen heel veel uren bezig zijn geweest met deze materie en dat het steeds een spel is waarbij de doelpalen verzet worden dus een one stop one shop solution zal het mogelijk niet zijn, maar dat we als mensheid komen wel steeds dichter bij de bron van alle ellende komen en nu is een corrupte rechter nog n sta in de weg en zou die al die kracht en kunde wat zich nu aan het bundelen is dit nog tegen kunnen houden ...en zo ja hoelang dan nog.

Zo maar mijn gedachten voor wat het waard is.

Zo'n corrupte rechter is nog een sta in de weg maar kijk waar we nunal staan. Zaken die voorheen nog niet de msm haalden worden nu al bij de rechtsmacht aangeklaagd. Hier in Belgie heeft zelfs voor de eerste keer een (franstalige) rechter zich uitgesproken TEGEN de maatregelen ! Dat is een enorm juridisch precedent en op zich een grote overwinning. De dominosteentjes vallen. Nog even en de meeste elite zal nog maar alleen bezig zijn met hun vel te redden.

Precies des te breder de juridische aanvallen tegen de staat des te eerder er scheuren gaan ontstaan.

Zoals al eerder door mij aangehaald het is nimmer een zware bom die de stuwdam laat instorten, maar de haarscheurtjes die het van binnenuit laten instorten put daar moet uit en blijf je bijdrage leveren in any shape or form.

En die corrupte rechters dat zal als de white hats zien dat we als natie erg ons best doen om het gelijk aan te tonen dan zullen zij er wel voor zorgen dat die rechter opeens ziek is of zo ...

Mijn mening is niets meer of minder dan dat mijn mening, maar is het niet zo dat die mannen heel veel uren bezig zijn geweest met deze materie en dat het steeds een spel is waarbij de doelpalen verzet worden dus een one stop one shop solution zal het mogelijk niet zijn, maar dat we als mensheid komen wel steeds dichter bij de bron van alle ellende komen en nu is een corrupte rechter nog n sta in de weg en zou die al die kracht en kunde wat zich nu aan het bundelen is dit nog tegen kunnen houden …en zo ja hoelang dan nog.

Zo maar mijn gedachten voor wat het waard is.

Ik denk dat je gelijk hebt Joke. Degenen die te hard duwen naar het gewenste doel komen niet heel ver.

Woensdagmiddag 21 oktober 2020 had Willem Engel weer een vlog op Facebook-Live. In deze video zijn van enkele passages het geluid verwijderd en/of vervangen. Dit om eventuele verwijdering te voorkomen. Vaste bezoekers weten wel wat er wordt bedoeld.

Willem Engel bij Giel Beelen te gast:

https://www.nporadio2.nl/giel/gemist/video/20022/2020-10-22-the-daily-beeely-2210-met-willem-engel-in-de-studio

Mike

Ja en meteen een hoop ophef over deze ‘gevaarlijke’ man die te gast was bij Giels! In de NSB krant ziehier:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1894156248/twitter-gaat-los-op-giel-beelen-om-uitnodigen-willem-engel

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan