Viruswaanzin/Viruswaarheid

Q-operatie. Ze wisten lang geleden al wat hun unieke taak in deze 'movie' zou zijn. De NSA heeft ze waarschijnlijk jarenlang bestudeerd en geselecteerd op de kracht van hun karakter.

Mike

Q-operatie. Ze wisten lang geleden al wat hun unieke taak in deze ‘movie’ zou zijn.

Exact dat denk ik dus ook! Ze zijn gewoon al veel eerder benaderd om deel uit te maken vd NLse Q tak. Dus die oprichting in januari hoeft helemaal niet vreemd te zijn!
Engel wordt al maanden gedemoniseerd, het is wel duidelijk dat hij een gevaar vormt voor onze tegenstanders.

Misschien is een kleine houvast in deze informatie oorlog wel deze dat alles waar MSM tegen aanschopt en belachelijk maakt ga er maar van uit dat dat juist dit de mensen / dingen zijn die de mensheid een stap voorwaarts willen brengen.

Satanisten draaien dingen om zo ook goed en kwaad.

Mijn 2 centen.

https://www.facebook.com/Viruswaarheid-20-113266477112887/videos/willem-interviewt-karel-van-wolferen-voormalig-nrc-correspondent-oprichter-van-g/339228517361153/?__so__=permalink&__rv__=related_videos

5j07go8vihv0cvxqe7qdvj3efwn58t8h.jpg

Ja laten we hopen dat de koning aan onze kant staat. Ik kwam laatst wel een artikel tegen waarin iemand vertelde dat Maxima eigenlijk prinses had moeten zijn en geen koningin. Dat Bea ervoor heeft gezorgd dat maxima wel koningin is geworden omdat ze weinig vertrouwen zou hebben in Willem. Dat het nog zo zou kunnen zijn maar dat is speculeren dat Willem ineens verdwijnt( bijv dood aan corona?) net als zijn broer Friso en dat dan Maxima het overneemt als zijnde koningin.

En nu weet ik dus niet meer waar ik dit had gelezen, heel irritant. Ik ga mijn best doen om het artikel boven water te krijgen.

Matriarchie. Prins Bernhard. Prins Claus. Maar Koninginn Maxima. Wie staat aan het hoofd van een insectensamenleving? De koningin! WimLex is niet de baas, Maxima is zijn 'handler'! Maar wat als hij toch zijn eigen wil doorzet? Formeel is hij nl. wel de koning en Maxima zijn 'first lady'. Ik heb zo'n gevoel dat we veel historische dingen gaan meemaken de komende tijd!

Mike

Mooie woorden weer van Robert Kennedy:
https://www.facebook.com/Viruswaarheid-20-113266477112887/videos/isofia-international-march-for-freedomsaturday-24-october-2000everywhere-in-the-/3432714060140849/?__so__=permalink&__rv__=related_videos

Goeie film van R. Kennedy.
Met ondertiteling erbij kan ik het goed volgen. Het lijkt net alsof mijn hersenen het beter oppikken met geschreven tekst erbij.
Maakt niet uit, ik heb het begrepen, mede omdat dit onderwerp al steeds hier voorbij komt.
Hoe komt die man aan zo,n vreemde stem. Ziek geweest?

Hoe komt die man aan zo,n vreemde stem. Ziek geweest?

Andere bekende personen die te kampen hebben met deze aandoening van de keel zijn Robert F. Kennedy, Jr. (zoon van Robert F. Kennedy)

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/190432-spasmodische-dysfonie-spasme-stembanden-bemoeilijkt-spraak.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan