Voeding en fysieke degeneratie

Dorothé, probeer het gewoon, dan weet je het. Ik denk niet dat door invriezen het product niet meer gefermenteerd is. Of het er lekkerder op wordt twijfel ik wel aan.
(maar ik weet het dus ook niet)
Je kan ook even mailen naar Rauw Power

Waarom zou je dat invriezen? Blijft toch lang goed de yoghurt en kefir?
Invriezen zal zeker ten koste gaan van wat bacteriën.

Dank jullie voor het antwoord.

Ik vroeg dat voor het geval mijn vriend 3 weken naar Sardinië gaat en ik niet op tijd kan gaan inkopen, dan zou ik voorraad kunnen invriezen.

Dorothé

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Kun-je-aan-iemands-gezicht-zien-of-diegene-rijk-is-Blijkbaar-wel!-199908

Iedereen ziet wel eens mensen waar van je denk wat een tokkie kop toch? Tenminste ik wel. Heel lang kon ik er niet de vinger op leggen waarom ik dat van de een wel vond en de ander niet.

Het boek voeding en fysieke degeneratie zorgde bij mij een beetje voor een aha moment. Een slecht ontwikkelde gezichtsstruktuur. Dit onderzoek bevestigt dat in mijn ogen. De foto's bij het artikel zijn duidelijk. Bij de mensen die als minder rijk en succesvol worden aangewezen lijken de gezichten meer te hangen. Ik denk dat dat met de gezichtsstruktuur heeft te maken waar Price over scheef.

Ik wilde eigenlijk een link naar het onderzoek zelf plaatsen. Maar die mag ik schijnbaar niet meer lezen omdat ik op een mobiel lees ofzo.

Ik vind moderne onderzoeken die Price zijn gedachtegoed ondersteunen altijd interessant en leuk om te lezen.

Wel jammer dat ik het origineele onderzoek niet kan lezen. Mocht iemand een werkende link hebben of het onderzoek gelezen hebben en er een mening over hebben dan hoor ik het graag!

Complotdenker en Price fan ?

Zie net bij de AH deze melk en yoghurt:
http://hollandjersey.com/

Niet biologisch en wel gepasteuriseerd, maar voor de mensen die normale melk kopen is dit wel een beter alternatief, denk ik.

Dorothé

Ik geloof niet zo in dit verhaal. AH probeert mee te liften op wat ze inmiddels ergens gehoord of gelezen hebben over A-2 en A 1 melk. Misschien wel hier op dit forum. Voor zover ik weet gaat alle melk van alle boeren bij elkaar in de tank. Dus dan moeten ze het apart houden. Zou kunnen natuurlijk dat ze het apart houden. Ze doen melk niet alleen pasteurizeren maar ook homogeniseren, (hoe heet het ook al weer)
Dus of die melk dan zo gezond nog is vraag ik me af. Maar ze vragen waarschijnlijk meer geld voor deze (reclame-stunt) melk. Kijk eens, bij ons moet je zijn want wij doen het gezond!!.
We worden te veel en te vaak gepiepeld.

Gezonder als het rauwe melk is, dan wel.
https://nos.nl/artikel/2137784-voedingscentrum-oermelk-is-vooral-slimme-marketing.html

Eenn artikel naar mijn hart Muis. Ik volg al jaren het JA dieet, incl vlees en wijn :-)

Het WAPF eetpatroon, komt dat neer op het dieet van Mercola, MTT dieet, of te wel mitochondriaal-metabolisme-therapie?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan