Quote:
Ik doe zelden zoet in het brood, is niet perse nodig, wel lekker
Oké, dan kan ik eventueel er gewoon niets in doen.
@Dia: Dat is inderdaad veel goedkoper. Gelijk ook voordeliger voor mijn ouders!
Het enige waar ik mee zit is of ze zin hebben om er telkens heen te gaan met de auto. Met de fiets is het toch net wat te ver vrees ik.
@Dirtsa: Wij hebben helaas geen Lidl hier. Dus dan hou ik het voorlopig nog maar even op niks erin.
Quote:
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar je kunt ook 's avonds het deeg maken en kneden (totaal 30 minuten) en de volgende ochtend het brood bakken. Het bakken duurt 40 minuten, maar het totaal van de oven voorverwarmen en het brood nadien af laten koelen neemt toch al gauw 60 minuten in beslag. Maar dan kom je wel met warm brood de klas in. Je klasgenoten zullen ruiken wat jij in je tas hebt zitten...
En als ik dat op maandag doe, lukt dat makkelijk! Dan heb ik namelijk het eerste uur vrij, wat wil zeggen dat ik niet om 8.25 maar om 9.15 uur pas op school hoef te zijn!
En dan wordt dat dus waarschijnlijk speltmeel of een mix van spelt en tarwe, als ze dat tenminste hebben hier.
ECHT? Kan dat Dode Zeezout ook?
Wat superfijn! Ik kan dat niet hier in de stad kopen, maar wel als we bijv. naar Den Bosch gaan. En het leuke is dat ik het al in huis heb! Ik heb het een tijd geleden gehaald om te kijken of het misschien hielp bij mijn eczeem. Het enige wat ik ervan merkte is dat mijn eczeem flink verergerde. In elk geval kan ik dat dus gebruiken, want ik heb nog wat over! Ik ga dan morgenochtend gelijk er sole van maken.
Als ik zo eens terug lees, bedenk ik me ineens dat het feit dat mijn eczeem ervan verergerde misschien gewoon een teken van ontgifting was. Toen dacht ik dat dat slecht was en stopte er direct mee, maar misschien is dit wel één van de middelen die mij heel goed kan helpen!