De eerste keer dat ik adrenal gebruikte knapte ik er echt super van op! Ik heb toen even zonder gestaan, omdat de 300 mg niet meer te verkrijgen was en ik een tijdje op internet ernaar heb gezocht. Er waren sites die wel de bestelling aannamen, maar vervolgens konden ze het niet leveren. Dit alles staat hier ergen op t forum geschreven. Langzaam aan kwamen mijn klachten toen ook weer terug. Toen ik weer begon met de adrenal kwam er ook voor mij een probleem bij, de schildklier is gaan vertragen door het stoppen met roken. Dit keer redt ik het dus niet met adrenal alleen. Ik ga nu dus mijn schildklier weer aan het werk zetten, de bijnieren blijven ondersteunen en verwacht dan hetzelfde effect als de eerste keer. Alleen nu duurt het dus allemaal veel langer. Maar ik wordt wel steeds schoner en mijn lichaam is wel steeds meer in staat om zelf aan te geven waar de problemen liggen en ik ben meer en meer in staat om natuurlijke oplossingen hiervoor te gebruiken. Al met al, aan het einde van het jaar spring ik als een dartele deerne in het rond, niet meer koud in de winter en een gezond gewicht. En als het niet aan het einde van het jaar is, dan komt het op een ander moment.
De lever ondersteun ik met milde en grote reinigingen en vooral veel vet. Ik ben erg slecht in het innemen van supplementen, tot op heden is het adrenal het enige wat ik daadwerkelijk structureel inneem. Iedere dag. Maar ook niet drie keer per dag, want daar denk ik niet aan. Andere supplementen vergeet ik in te nemen. Ik ben dus gestopt met het kopen van supplementen. Ik heb er toch een soort aversie tegen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat het goed voor je is. Ik moet nu nog even onderzoeken op welke manier ik selenium tot me ga nemen, anders gaat de jodium mijn schildklier ook niet aanzwengelen.
De lever ondersteun ik met milde en grote reinigingen en vooral veel vet. Ik ben erg slecht in het innemen van supplementen, tot op heden is het adrenal het enige wat ik daadwerkelijk structureel inneem. Iedere dag. Maar ook niet drie keer per dag, want daar denk ik niet aan. Andere supplementen vergeet ik in te nemen. Ik ben dus gestopt met het kopen van supplementen. Ik heb er toch een soort aversie tegen. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat het goed voor je is. Ik moet nu nog even onderzoeken op welke manier ik selenium tot me ga nemen, anders gaat de jodium mijn schildklier ook niet aanzwengelen.