Voorstellen Wilma

Puur Natuur,

Deze heb ik nog voor je gevonden. Friesland en Drenthe.

Tandartspraktijk Hesselink

J. Hesselink

Groningerstraat 86b

9401 BN, Assen

J.D. Meering

J.D. Meering

Zandhuizerweg 57

8389 TC, Zandhuizen

J. Kroeze

J. Kroeze

Boermarkerweg 54

7824 AA, Emmen

 
Hesselink en Kroeze nemen beide geen nieuwe patienten meer aan :cry:

Meering moet ik nog bellen.

Omdat ik een snelwegfobie heb is Meering 1,5 uur rijden voor mij.

Maargoed, wat moet je anders.

 
:idea: 'De bijnieren en depressie

Het mag duidelijk zijn dat als vermoeidheid en zenuwaandoeningen het gevolg kunnen zijn van bijnieruitputting depressieklachten eveneens om de hoek liggen. Nervositeit kan leiden tot neurose en fobieën en andere angststoornissen. Dit is het gevolg van de vluchtrespons die adrenaline teweegbrengt die vervolgens niet wordt vertaald in actie. Men raakt hierdoor passief, verlamd als een konijn dat verblind wordt door de koplampen van een auto en niet meer wegrent van het gevaar. Dit gevoel van dreiging zonder actie wekt depressie in de hand. Je hebt dan de neiging je in jezelf op te sluiten, je af te zonderen. Je hebt letterlijk genoeg aan jezelf.'

Uit: http://www.uitdaging.net/pdf/Bijnieruitputting_Mike_Donkers.pdf

 
Ik heb weer wat, ben met iemand in de uitlegfase over het Weston Price goed.

Nu wil degene bv over Otto Warburg atikelen lezen:

'Maar prima, interessant. Heb je een link naar die wetenschappelijke artikelen of zou je me die kunnen mailen? Of als je de titel, eerste auteur, tijdschrift, jaargang en editienummer voor me hebt, heb ik zelf toegang tot een digitale bibliotheek en alle wetenschappelijke tijdschriften, dus zoek ik het er zelf bij'

Tja ik heb hier geen voorbeelden/verwijzingen naar.

Wie kan mij helpen?

 
Dankje Lievergezond.

Er staat meer dan genoeg in dacht ik zo.

En Mike had het gisteren ook over dat er ooit is besloten dat wetenschappelijke onderzoeken voortaan in het Engels moesten

En dat alle wetenschappelijke onderzoeken in een andere taal niet meer geldig waren?

 
Dat heeft met de 2e wereldoorlog te maken: toen werden alle wetenschappelijk onderzoeken die in een andere taal dan Engels waren vernietigd. Denk hierbij aan onderzoeken van Otto Warburg, Tesla, Victor Schauberger.

Lia

 
Hoe minder mensen weten, hoe beter ze te manipuleren zijn. Men wil alleen al daarom de toegankelijkheid van wetenschappelijk onderzoek voor mensen zoveel mogelijk tegenhouden. Taalbeperking is ook een krachtige manier van mensen dom houden/maken natuurlijk. Ook pubmed (dat is een makkelijke zoekmachine voor wetenschappelijk onderzoek voor iedereen die in elk geval engels spreekt) staat onder vuur: http://phylogenomics.blogspot.co.uk/2013/06/i-am-highly-skeptical-of-chorus-system.html

 
PuurNatuur,

misschien dat Mike je dat kan vertellen, die kwam er een keertje mee tijdens een lezing.

Lia

 
Het beste kan deze persoon de woorden van Warburg zelf lezen:

http://mosao2.org/Article%20-%20Medicine/cancer_Otto_Warburg_00.pdf

Mike

 
Ik zoek het stuk van Mike van Frances Pottenger.

Als ik er op google met weston price forum dan staat het er wel, maar

als ik het dan aanklik krijg ik er niets over.

 
Dankje Mike!

Dinsdagavond had je er zo'n ijzersterke aanvulling op die van Warburg in de trant dat de wetenschap hier niet onderuit kan en dat ze zelf ook de proeven net zo hadden gedaan en dat de uitkomst hetzelfde was als die van Warburg.

 
Wat ik zei was dat men heeft gedaan aan karaktermoord van Warburg, door hem persoonlijk aan te vallen (hij zou geheuld hebben met de Nazi's, omdat Hitler Warburg een prominente positie gaf voor verder onderzoek in het Kaiser Wilhelminstituut), maar men heeft wetenschappelijk nooit kunnen aantonen dat het onderzoek van Warburg niet deugt. M.a.w. als men zijn proeven herhaalt, krijgt men dezelfde uitkomsten als Warburg! Dit is het kenmerk van ware wetenschap! Warburg kon kanker aan- en uitzetten bij muizen op basis van de hoeveelheid zuurstof die naar de cellen ging. Dat is behoorlijk harde wetenschap!

Mike

 
Nou, ik ben de discussie gestaakt! Mensen gaan zich onderhand schuldig voelen omdat ze mogelijk de kanker van hun kind hadden kunnen voorkomen. Ik had ze bewust willen maken en geen schuldgevoel willen aanpraten.

Als ik zeg dat t big pharma alleen maar om t geld te doen is en dan nog met voorbeelden aan kom dragen over statines en maagzuurremmers krijg ik dit:

'Nee, ik kan dat niet aangeven. Een arts kan dat wel. Overigens artsen genoeg in mijn omgeving en ik heb ruim voldoende zicht op hoe zij in hun werk staan en dat is echt anders dan jij omschrijft.'

En dan de moeder van het kind met kanker:

'Ik moet zeggen dat deze discussie mij raakt.

En dan met name de overtuiging / mening van jou PuurNatuur.

Mijn kind heeft een fout in haar DNA

Mijn kind zal overlijden aan kanker.

En dat had ik kunnen voorkomen ?

Of dat kan zij voorkomen / genezen ?

Wat een pijnlijke onzin.'

Ik zit hier te huilen om dat laatste, dit is niet mijn intentie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan