Voorstellen Wilma

Ik vind t hartverscheurend:

' PuurNatuur, je weet hoe lief ik je vind, ik weet dat je t niet kwaad bedoelt, maar wees voorzichtig met wat je roept over kanker'

Voor mn gevoel ben ik te ver gegaan.

Een moeder grijpt zich vast aan de zichtbare strohalmen ( de medische wereld), niet aan (onze) de strohalmen die ( voor velen) onzichtbaar zijn...(die wij hier genieten).

Ik begrijp je gevoel puurnatuur. Ik heb ook meerdere discussies gehad die niet leuk afliepen. Maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen gevoel, hoe hard de waarheid ook mag zijn. Sentimentalisme is het doodvonnis van velen helaas. Liefde maakt daadwerkelijk blind! Dus leer door een voorbeeld te zijn, niet door verandering te forceren. Met geduld verandert alles. Loslaten is het beste wat je kan doen, probeer je eigen geluk te vinden en help diegene die geholpen willen worden.

Brian

Hier op het forum worden ouders ook hard met de waarheid geconfronteerd en dan vooral de moeders heb ik het idee. Dat zij voor de geboorte van hun kind al dusdanig uitgeput waren bijvoorbeeld dat ze niet in staat zijn geweest om hun kindje een goede basis mee te geven. Geboren uit onwetendheid, maar nu bewust van de mogelijkheden.

Ik snap ook dat de waarheid hard is, maar deze mensen willen zich blijven wentelen in onwetendheid. Aan de andere kant zijn er nu ook topics van mensen die willen dat ze voordat ze zwanger raken weten wat ze moeten doen om de baby vanaf de allereerste seconde het beste van het beste mee te geven. En dat begint inderdaad vooraf! Eerst moeten de ouders goed doorvoed zijn, dan kan je beste meegeven aan de baby die je moet blijven voeden. Dat zou de normale gang van zaken moeten zijn.

Tegenwoordig stoppen we ons eerst vol met gif, dan worden "we" zwanger en als dat niet lukt, dan stoppen we er nog meer gif in en als het dan toch lukt, dan vaccineren we het helemaal gek, zodat het wel ziek moet worden.

Maar zeggen dat je fout bent gegaan door jezelf en het kind vol te pompen met gif, dat mag niet. Want de witte jassen hebben het beste met de mensheid voor. De witte jassen zijn niets meer dan gehersenspoelde poppen.

Blijf in je eigen kracht staat PuurNatuur, ik vindt het bewonderenswaardig dat je deze discussie voor de welzijn van het kind aangaat. Jij bent wakker, de ander niet en weigert de ogen open te doen. Dat is niet jouw verantwoordelijkheid. Jij hebt de andere weg aangeboden, zij kiezen iets anders.

Ik ga de discussie niet eens aan. Mensen zien aan mij dat ik ben opgeknapt, dat het goed met me gaat, maar ja, wel een heel stuk dikker geworden... En dat wil je natuurlijk niet! Kan je beter van die shakes nemen en je ondertussen laten volspuiten met fillers en hormonale knobbels weg laten snijden. Het enige dat ik dan doe is meewarig kijken en toezien hoe hun kinderen vervolgens leven op suiker en vulling.

Ik deel veel informatie op mijn facebook. En dan is het aan een ieder om er wel of niet met mij op door te gaan. Gebeurd trouwens zelden. Maar als je ziet hoe moeilijk het soms als is om hier op het forum mensen de ogen te laten openen, laat staan als mensen helemaal van niets weten. Wij zijn wakker, maar anderen willen graag blijven slapen en doen daar alles voor!

PuurNatuur,

Mensen op hun verantwoordelijkheid aanspreken wordt altijd gelijk gesteld aan schuld en dan gaan ze in het verzet. De slachtofferrol wordt vol overgave aangenomen en iedereen is vol medeleven, jij komt dan roet in het eten strooien.

Ik herken het hoor, het is soms moeilijk om je mond te houden, maar ik voel van tevoren altijd even of er ruimte is voor nieuwe inzichten. Als er direct weerstand is dan begin ik de discussie niet meer.

In dit geval werd mij steeds gevraagd om het vooral te delen waar ik me tegenwoordig mee bezighoudt, maar inderdaad er is daar (nog) geen ruimte voor bij velen.

Je mag je verhaal doen, maar zodra mensen op de eigen verantwoordelijkheid worden gewezen, dan komt de weerstand. Ik laat iedereen lekker in zijn of haar sop gaar koken. Vindt dat ik dan beter mijn energie hier in het forum kan steken. Al vindt ik het wel moeilijk hoor, om te zien wat voor troep mensen eten, inspuiten en ik het zelf ook nog aan kinderen moet geven....

Het heeft me een dag aan energie gekost om het zo goed mogelijk te verwoorden en het heeft jullie er energie bij gekost, alleen daar heb ik dan nog wel weer wat van opgestoken.

Verder heb ik een 'klein' succes geboekt!!!

Ben gisteren weer met de H2O2 begonnen, 4 druppels en vandaag een paar meer.

Gistermorgen had ik 'zomaar' krampen en later moest ik er van naar het toilet.

Dit is helemaal nieuw voor me, want een poosje terug zat ik al op 30 druppels en toen gebeurde helemaal niets, wel was ik steeds wat misselijk.

Vandaag zijn de krampen me wel iets te heftig, dus morgen wel even de druppels tellen.

Edit; Na het toiletbezoek ging alles er weer uit en zijn de krampen over :D

Kijk, kan je de stress die het je heeft opgeleverd er gelijk weer uit gooien ;)

Maar inderdaad, geniet van je eigen successen, richt je op je gezin en wie weet komt er een dag dat iedereen ontwaakt. Dromen mag toch?

Je moet maar zo zien niks verandert zonder weerstand. Onwetend of niet, niemand wordt beter van zo maar dingen aannemen! Ik heb ook een vegan periode doormaakt en gedacht dat vlees etc slecht was, maar het verschil is dat ik open sta voor verandering, want als iets uiteindelijk beter voor me blijkt te zijn wat voor goed doe ik er dan aan mezelf om wat voor reden dan ook onwetend te houden? Het is inderdaad ook een kwestie van schuld gevoel en van moeder naar kind valt denk ik het allerzwaarst, maar misschien gaat ze zichzelf door de discussie onderwijzen en krijgt ze hoop of valt ze dieper in de ontkenning. Je hebt in ieder geval een balletje opgegooit en wat ze er verder mee doet is haar zaak. What is known can't be unknown!

Brian

PuurNatuur,

Afgelopen dinsdag zei ik nog in Winsum dat ik bijna geen uitspraken meer kan doen over de waarheid achter kanker, omdat inmiddels 1 op de 2 mensen in Nederland kanker krijgt. Er zit dus altijd wel iemand in het publiek die dit van nabij heeft meegemaakt!

Hoe pijnlijk is het dan om te horen dat Warburg al in 1925 (!) het mechanisme achter kanker ontdekte en dat we deze hele epidemie in de kiem hadden kunnen smoren? Dit betekent dat de mensen om je heen die je bent verloren aan kanker voor niets zijn gestorven! Dit betekent dat we te maken hebben met een systeem dat mensen MOEDWILLIG laat sterven en wegkwijnen! Dit betekent dat mensen met deze ziekte nog eens extra vergiftigd worden met radioactieve straling en verdund mosterdgas (chemo)! Dit betekent dat we te maken hebben met een BARBAARSE vorm van 'geneeskunde'! Dit betekent dat we elke dag weer worden belazerd!

Ik heb deze waarheid niet gecreeerd, ik kan je er alleen maar op wijzen, hoe pijnlijk ook. Afgelopen dinsdag zei ik dat de enige manier om het tij te keren is om het er JUIST over te hebben. Kennis is macht! Het systeem draait op onwetendheid. Alleen door kennis op te doen kunnen we de verantwoordelijkheid terugnemen i.p.v. uit handen te geven. We leven helaas in een wereld waarin een kleine groep denkt het alleenrecht te hebben over kennis waarover we in het verre verleden over de hele wereld hebben beschikt.

En dan ben ik degene die 'doemscenario's' schetst als ik zeg dat het 5 voor 12 is! Ik zou volgens sommigen alleen maar handelen vanuit angst. Het is juist kennis die je BEVRIJDT uit de wurggreep van angst, the truth shall set you free! Mensen wijzen vaak liever naar de boodschapper dan dat ze de boodschap in zich op willen nemen. Dit heb jij nu ook ervaren, Wilma. Het heeft te maken met het niveau van bewustzijn waar de mensen zich in bevinden en of hun bewustzijn het toelaat om op te klimmen naar een hoger niveau. Daar ga jij niet over en dat hoort ook niet, anders krijg je een dictatuur van liefde. Goede bedoelingen zijn niet op te dringen, alleen maar te ontvangen!

Mike

Amen mike! Om ghandi te citeren: "even when you're a minority of one, the truth is still the truth!".

Brian

Vroeger zat ik op het atkinsforum en daar deed ik na lange tijd even een kijkje en ik schreef dat ik tegenwoordig op het Weston Price forum te vinden ben.

Nu heb ik de forumbeheerder over me heen omdat wij waterstofperoxide drinken (ja ja drinken! alsof het om een paar glazen van dat spul gaat p/d :lol:) en die zet daar deze link neer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterstofperoxide

Maar daarmee zit de beheerder toch fout? Dit is toch een link over de niet foodgrade waterstofperoxide?

Het enige dat WIJ allemaal doen is vet eten!

Foodgrade H202 is gezond, je kan het zelfs met een infuus in laten brengen. Ik zou het wel weten, H202 infuus of chemo.... Ik kies voor de eerste!

Ik kwam deze site trouwens net tegen over kanker:

http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.nl/2012_07_01_archive.html

Wat is het dat je weten wil PuurNatuur? Er zit een vraag onder voor mijn idee en die vraag stel je niet.

Waarom zouden ze in een ziekenhuis je behandelen met zuurstof? Daar zit geen winst in. Je wordt beter en het kost "niets". Veel te gezond dus voor een ziekenhuis.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan