Hier op het forum worden ouders ook hard met de waarheid geconfronteerd en dan vooral de moeders heb ik het idee. Dat zij voor de geboorte van hun kind al dusdanig uitgeput waren bijvoorbeeld dat ze niet in staat zijn geweest om hun kindje een goede basis mee te geven. Geboren uit onwetendheid, maar nu bewust van de mogelijkheden.
Ik snap ook dat de waarheid hard is, maar deze mensen willen zich blijven wentelen in onwetendheid. Aan de andere kant zijn er nu ook topics van mensen die willen dat ze voordat ze zwanger raken weten wat ze moeten doen om de baby vanaf de allereerste seconde het beste van het beste mee te geven. En dat begint inderdaad vooraf! Eerst moeten de ouders goed doorvoed zijn, dan kan je beste meegeven aan de baby die je moet blijven voeden. Dat zou de normale gang van zaken moeten zijn.
Tegenwoordig stoppen we ons eerst vol met gif, dan worden "we" zwanger en als dat niet lukt, dan stoppen we er nog meer gif in en als het dan toch lukt, dan vaccineren we het helemaal gek, zodat het wel ziek moet worden.
Maar zeggen dat je fout bent gegaan door jezelf en het kind vol te pompen met gif, dat mag niet. Want de witte jassen hebben het beste met de mensheid voor. De witte jassen zijn niets meer dan gehersenspoelde poppen.
Blijf in je eigen kracht staat PuurNatuur, ik vindt het bewonderenswaardig dat je deze discussie voor de welzijn van het kind aangaat. Jij bent wakker, de ander niet en weigert de ogen open te doen. Dat is niet jouw verantwoordelijkheid. Jij hebt de andere weg aangeboden, zij kiezen iets anders.
Ik ga de discussie niet eens aan. Mensen zien aan mij dat ik ben opgeknapt, dat het goed met me gaat, maar ja, wel een heel stuk dikker geworden... En dat wil je natuurlijk niet! Kan je beter van die shakes nemen en je ondertussen laten volspuiten met fillers en hormonale knobbels weg laten snijden. Het enige dat ik dan doe is meewarig kijken en toezien hoe hun kinderen vervolgens leven op suiker en vulling.