Voorstellen Wilma

Leukkk, ja dat antwoord wist ik ook wel... Alexandra

Vraag was dat ze me klem willen hebben met H202.

Ach ja ze doen maar, valt niet tegen te praten.

Het is wel een hele grote wereld tegen die van ons hoor.

Ik ben maar een simpel mens hoor,maar ben ik dan zo beinvloedbaar?

Dat denk ik niet, maar jeee wat hult iedereen zich in de onwetendheid! Gatver! Er is geen doorkomen aan.

Mijn man ziet die dubbele bodem ook niet.

Doet alles af met, ja meissie.....

Pas je goed op jezelf? Volgens mij ben je als Don Quichot tegen windmolens aan het vechten. Ik herhaal het nog maar eens: goede bedoelinge zijn niet op te dringen, alleen maar te ontvangen. Kies goed aan wie je je energie wilt besteden en waarom en bedenk dat ook jij ooit op een veel lager bewustzijn zat en toen had je ook niets aangenomen van zo'n 'lastig' figuur.

Mike

Ik zag laatst op de Belgische zender een docu over de vrouwen (Femen) die met blote borsten in de Oekraine protesteren.

Eigenlijk een kleine groep, terwijl ze vrouwen motiveren in andere landen om ook te protesteren tegen het feit dat ze genegeerd worden, gedwongen zijn een hoofddoek te dragen en verkracht worden op straat.

Ik vind dit onderwerp goede voeding en pillen en chemo in de toekomst wel een onderwerp om op straat te gaan demonstreren. Eens worden de mensen wakker.

Met blote borsten protesteren levert alleen maar meer onderdrukking op. De reden waarom moslimmannen vrouwen dwingen om zich zo te bedekken is om promiscueus gedrag de kop in te drukken. Dit doet denken aan de BH-verbrandingen door feministen in de jaren '70 en het riekt naar boze opzet van krachten achter de schermen die alleen maar uit zijn op het creeren van chaos.

Mike

Gisteren is er weer een stuk van mn kies afgebroken.

Bij ons in de buurt is echter geen biologische tandarts die nog een plek vrij heeft.

nu kom ik op internet deze tegen: http://www.mp3tandartsen.nl/

Ik heb hun website aandachtig bestudeerd, maar is dit wel een bio- holistische tandarts?

Zo heeft onze zoon gelukkig nog niet een gaaatje in zn gebit gehad en ik vind het erg belangrijk dat ook hij naar zo'n tandarts gaat.

Niet bio-holistisch, maar ik zie:
Quote:
Green Label Dentistry ® (geen amalgaam, geen fluoride, geen articaine, gebruik van additieve therapien)

Lijkt me dat ze in elk geval op de goed weg zijn.

Dankje Tanja en Alexandra,

Ik heb ze gemaild en ik krijg dit terug:

'Beste Puur Natuur,

Wij noemen ons niet bio-holistisch, maar bio-energetisch.

Voor bio-holistische tandheelkunde kunt u zich het beste wenden tot Collega Alex Abeling in Eijsden.'

Tja, Eijsden (ligt onder Maastricht) is echt niet voor me te doen want ik zal met het ov moeten.

Maar ik zal toch wat moeten, als ik op den duur vreselijk last krijg van mn kies, dan moet ik wat. Dit zegt de pc over bio-energetische tandarts: http://www.alternatieve-geneeswijzen-gids.nl/bio-energetische-tandheelkunde/

Zekers Alexandra, daarna er nog een mailtje aan gewaagd over dat Eysden echt te ver is en hoe wij tegenwoordig eten en dat we achter Weston Price staan. Krijg ik het volgende terug:

'Beste PuurNatuur,

Natuurlijk ben ik bekend met de werken van Dr. Price. Het boek dat u aangeeft bevat waardevolle informatie,

maar zou ik niet onder de term ‘holistisch’ willen plaatsen. Dr. Price was een wetenschapper die zijn tijd ver vooruit was en

nog steeds niet wordt erkend door reguliere (tand-)artsen. De x-factor butter-oil en blueice skate/codliveroil zijn voor mij bekende producten.

Het beste kunt u uw zoon inschrijven via ons aanmeldingsformulier op de website.

Met vriendelijke groet,

Ronald Muts

MP3 Tandartsen'

Ik zeg doen! :D

Mike,

Op iemand haar http://www.roosgoesgreen.nl/voeding/vegetarisch-dieet-niet-natuurlijk/]Blog/site[/url] kom ik tegen dat een generatie 30 jaar duurt.

' Geen enkel oervolk puur vegetarisch.

Pas sinds de agrarische revolutie 10.000 jaar geleden zijn onze eetgewoonten drastisch gaan veranderen. Dat is nog maar zo’n 333 generaties geleden. Niet veel voor genen om een aanpassing (lees: natuurlijke selectie) te ondergaan. Door het verbouwen van graan nam het gehalte aan koolhydraten in ons dieet toe. Dit is zeer waarschijnlijk de reden voor veel van onze welvaartsziekten. Maar ook in die tijd was vlees nog volop een onderdeel van het menu, mede door het domesticeren van dieren.'

Ze haalt verder nogal veel aan van Sally Fallon en van Weston Price, vandaar dat ik het je toch wil vragen of dit kan kloppen van die 30 jaar die een generatie zou duren.

Ik ben van plan om het boek te kopen: "Wat Angelina niet wist over kanker maar wel had moeten weten."

Eerst heeft mijn schoonzus haar borsten laten amputeren en evenals haar eierstokken weg

laten halen vanwege het b r a c gen en nu weer wil een jonge vrouw van begin 20 haar borsten weg laten halen vanwege het b r a c gen.

Bij mijn schoonzus was al borstkanker geconstateerd.

Maar mijn vraag is dus; bestaat het BRCA-1 en -2 uberhaubt wel?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan