Louisa: ik wilde met het voorbeeld van mijn darmonderzoek bij die therapeut in elk geval aangeven dat het goedkoop kan, dat er iets uit kan komen wat je nog niet weet wat je kan doen om je darmen te ondersteunen na een goed advies van iemand die van zoń onderzoek verstand heeft anders heb je er nog niets aan. Het is hetzelfde onderzoek dat je ook via je huisarts kan doen, maar die kan verder alleen medicijnen voorschrijven en weet meestal niets van probiotica. Orthiflor: die heb ik ook een tijd geslikt, later had ik zwaardere nodig volgens een therapeut, maar daar zat FOS in en daar kon ik in elk geval helemaal niet tegen. En toen kwam ik gelukkig bij Marijke van Paassen die gelijk de link legde met de FOS.
Mijn blaasontstekingen begonnen met het slikken van de pil inderdaad (maar ik legde de link niet omdat de dokter zei dat het aan de sex lag dat logischerwijs toen ook begon: anders was ik niet aan die pil begonnen in de de eerste plaats natuurlijk).
Ik snap weinig van die e-colitoestand; een natuurarts die ik sprak zei: e-coli zijn ontzettend goed. Maar pas las ik ook ergens dat als je er teveel van hebt dat het dan niet goed is.
Kijk, als je de goede behandelaar ontmoet (en dat weet je vaak toch helemaal niet?) dan krijg je tenminste goed advies omtrent dit euvel.
Ik vernam pas via iemand met slechte darmen dat zij sibo (SIBO is small intestinal bacterial overgrowth) heeft. Ik wist niet dat dat ook bestond, maar in elk geval als je dat hebt dan moet je erg oppassen met FOS (ook wel prebiotica genaamd) in je probiotica.
Ik denk dat ik dat ook heb nog steeds: die persoon met sibo zegt: ik kan niet tegen vezels en bij bonen stijg ik op (gasvorming) (heb ik eender). Haar arts in de VS die ontraadt haar vanwege de sibo dan ook ten strengste de vezels. Dit is zegt zij ook de reden dat ze beter wit brood kan eten dan vezelrijk brood.
Maar dan begin ik toch te denken dat vezels uberhaupt niet goed zijn voor niemand: althans in elk geval de onoplosbare vezels niet.
Behandelaars: ik heb je wel eerder in deze discussie een link gegeven naar een behandelaar, maar op de 1 of andere manier geef ik liever niet op een publieke site de namen van mijn huidige of nieuwe behandelaar.
Wel via Mike overigens hoor tegen de tijd dat je er interesse in mocht krijgen.
Het is een harde tijd vind ik of mijn ogen beginnen open te raken voor bepaalde mechanismen die altijd al speelden. Mensen die je echt zouden willen of kunnen helpen worden gruwelijk tegengewerkt.
Je zult het wel vernemen als ik ook als een pijl de lucht in schiet net als mijn voorgangers (zou dat ff fijn zijn
) Ik heb het lang uitgesteld, maar nu is het moment daar. Ik had graag mijn huidige behandelaar gegund dat ze me helemaal back on track krijgt, maar ik raak nu jammer genoeg te ongeduldig: ik ben al een eindje opgeschoten: ook door de vele goede tips die ik heb gekregen via deze site.
Trouwens heb je het niet op h202?
Ik heb het idee dat het me aan het helpen is al ondervind ik op en af wel ontgiftigingsverschijnselen ervan.
pps dat colloidaal goud waar brian het over heeft, zou dat niets zijn voor je?
ik zit al 2 jaar op colloidaal zilver met succes naar mijn persoonlijke idee.
Goud werd vroeger voor de synthetische pillenindustrie de intrede deed met succes ingezet tegen verslaving.