Vrouwelijke rondingen

Nou Mike ik snap je even niet heb je de fotos bekeken van die Edith, supermager model en daarna stevigere vrouwen in lingerie..met de oneeye pose...ben er niet van onder de indruk...

Style has no size heb ik ook al een tijdje geleden ontdekt. Ik vind het ongelofelijk goed dat er dergelijke blogs zijn. Ik wou dat ik eerder tot het inzicht was gekomen dat meer kilo's prachtig kunnen zijn.

Edith Domen supermager? Bekijk deze foto eens: http://www.edithdohmen.com/media/wysiwyg/edith-dohmen-brown-skirt1.jpg. Ziet er prima uit, hoor!

Mike

De commentaren op Twitter zijn allemaal terecht en het is goed om te zien dat mensen dit onnatuurlijk en misselijkmakend vinden. Vrouwen horen er niet uit te zien alsof ze uit een concentratiekamp komen.

Mike

Zo die Armani modellen,echt vreselijk! Gewoon lichamelijke mishandeling, afschuwelijk.

Een vrouw hoort gewoon rondingen te hebben, prachtig juist! Die vrouwen van die size plus modellen site, ik zou willen dat ik zo een figuur had! Moet zo ontzettend moeite doen om aan te komen :|

Iedereen schrijft hier dat we rondingen zouden moeten accepteren maar ik heb het er heel moeilijk mee op zo n mooie dag als vandaag. Kan wel huilen...zo zitten de kilo s me in de weg. Niks staat meer mooi. Ik durf gewoon niet meer naar buiten zo lelijk vind ik mezelf. En ik kan er niks aan doen. De kilo s zijn gewoon gekomen...ik weet dat eigenwaarde van binnenuit moet komen maar het is voor mij erg moeilijk...

Ik blijf het ook een ding vinden hoor. Ik doe modellenwerk, gelukkig tot nu geen gedoe gehad, maar ik ben ruim 5 kg zwaarder dan een half jaar terug. Ik ben hier blij mee hoor, want voor mn gezondheid is het veel beter!! En ik heb nu eindelijk een beetje vrouwelijke heupen ipv botjes. Maar het is wel een inkomstenbron voor mij, dus het zit soms toch in m'n hoofd en dat moet ik er dan gauw uit zetten. Ik ben denk ik een van de weinige modellen die wel blij is met het feit dat je 55 moet wegen bij 175cm (ik weeg meer hoor, wees niet bang, want dit is nog steeds ondergewicht in mijn ogen). Want alle andere modellen die ik hoor en wat ik lees zijn minder enthousiast.

Wat me wel opvalt is dat er steeds vaker oprecht naar personality wordt gekeken en daar ben ik heel blij mee!

Agaat, jij hebt hormonale en depressieve klachten. Het is voor mij moeilijk of je gewicht psychisch of fysiek een probleem is of beide (psychosomatisch).

Mike

Muis dank je voor jouw verhaal...lijjt me raar om in de modellenwereld rond te lopen terwijl je wapf eet....

mike...ja dat weet ik zelf ook niet..ik vermoed psychosomatisch omdat ik nog steeds flinke klachten heb. Daarvoor ben ik ook weer in therapie. De hormonen zouden weer op orde kunnen zijn omdat mijn menstruatie weinig klachten geeft alleen stemmingsklachten maar laatste keer geen hoofdpijn of andere klachten. Acne is ook minder geworden. Ron blijft erbij dat de schildklier nu goed is en ik geen oestrogeendominantie heb. Ik probeer nu ook homeopathie voor mijn emoties en gewicht maar het slaat nog niet aan helaas.

Je bedoelt het Ondervoedingscentrum? Ik zou 20 beschouwen als de ondergrens en daarmee is 18 zwaar ondergewicht. Ik ken meiden die trots zijn op hun BMI van 19 en er flinterdun en ondervoed uitzien. Het moderne schoonheidsideaal is ondervoeding, ik ben blij met mijn BMI van 27!

Mike

Ik bedoelde ook de officiële ondergrens, 20 is inderdaad een betere. Ik heb van jouw ook gelezen dat mensen met een BMI van 25 tot 30 betere bloedwaarden hebben dan mensen met een BMI van 20-25. Ik ben ook blij met mijn BMI van 26. Het is ook heel erg bevrijdend niet meer al dat commentaar dat je moet uitkijken dat je niet aan komt. Al had ik van de zomer wel een keer dat broeken van de gewone afdeling niet paste en bij de grote maten hadden ze niks. Maar ik vind mij zelf ook helemaal niet groot en ik wil er niet moeten kijken bij de grote maten met mijn figuur (andere winkels kon ik wel gewoon wat vinden). Ik wil alleen wel weer graag in mijn jurkje passen dat net een maat te klein is. Maar dat is vanwege dat jurkje niet de maat die het heeft.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan